جزئیات و شرایط فروش اعتباری ام وی ام ایکس 55 پرو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ام وی ام ایکس 55 پرو یکی از محصولات عرضه شده مدیران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو بود. ثبت‌نام برای این خودرو در سامانه اسفند 1401 صورت گرفته و اکنون نام برندگان و شرایط تحویل خودرو اعلام شده است. به گزارش کاماپرس این خودرو در فروش نقدی 1 میلیارد و 250 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه جزئیات شرایط فروش اعتباری ام‌وی‌ام ایکس 55 پرو اعلام می‌شود.

فروش اعتباری ام‌وی‌ام ایکس 55 پرو

شرایط فروش خودرو ام‌وی‌ام ایکس 55 پرو 29 فروردین ماه در سایت سامانه یکپارچه عرضه خودرو اعلام شد. طی این اعلامیه اسامی برندگان محصولات مدیران خودرو مشخص شد. به علاوه نحوه و زمان تحویل خودروها مشخص شد.

دو شیوه فروش اعتباری و نقدی برای این خودرو در نظر گرفته شده است. قیمت ایکس 55 پرو برای متقاضیان 1 میلیارد و 250 میلیون تومان تعیین شده است. قیمت خودرو در هر دو روش پرداخت اعتباری و نقدی یکسان است.

بیشتر بخوانید:

روش فروش اعتباری ایکس 55 پرو از محل تسهیلات بانک صادرات انجام می‌شود. بر این اساس میزانی از مبلغ خودرو باید به‌صورت پیش پرداخت واریز شده و مابقی آن به‌صورت تسهیلات پرداخت شود. حداقل پیش پرداخت تعیین شده برای خرید اعتباری، 50 درصد است. بنابراین متقاضیان می‌توانند نیمی از قیمت خودرو که حدود 650 میلیون تومان می‌شود را نقدی پرداخت کرده و بقیه آن را از محل تسهیلات بانک صادرات پرداخت کنند.

سود انصراف از دریافت خودرو یا تأخیر در واریز وجه 12 درصد اعلام شده است. خودروهای ام‌وی‌ام ایکس 55 پرو در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک مدادی و طبق اولویت‌بندی اعلام شده در سایت به خریداران عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “جزئیات و شرایط فروش اعتباری ام وی ام ایکس 55 پرو

  1. علی گفته:

    ایران خودرو و سایپا الگوی هر هموطن / بنا به گفته سعدی و حافظ مولانا و نظامی رودکی و انوری / هر کس پراید سوار نشود از ما نیست

  2. شهباز بیگی گفته:

    سلام من ایکس55پرو رادر23بهمن ما1401ازکارخانه خریداری کردم بعدازتعطیلات عید کارت ماشینم رسیده ولی تاکنون مدیران خودرو ماشین راتحویلم نداده کسی هم تلفنی جوابگو نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز