جذب نیروی متخصص جدید در سولیکو

سولیکو-کاماپرس
ژیوار

مدیر بازاریابی دیجیتالی گروه صنعتی سولیکو با اشاره به اقدامات این سازمان در حوزه تحول دیجیتال، از اعلام آمادگی گروه صنعتی سولیکو برای جذب نیروی متخصص جدید در این حوزه خبر داد.

مصطفی لامعی در گفت‌و‌گو با کاماپرس ضمن اشاره به حرکت جدی این سازمان در جهت بکارگیری راهکارهای فناورانه برای بهبود فرایندها، اظهار کرد: در همین راستا با تنظیم مجدد تیم عملیاتی و حرکت به سمت بکارگیری نیروهای متخصص جدید، در حال اجرای  تحول دیجیتال در شرکت‌های گروه سولیکو و در مقیاس بسیار بزرگتری هستیم.

بیشتر بخوانید:

وی هدف از تحول دیجیتال را بهینه سازی تمامی ارکان تجاری و عملیاتی شرکت بیان کرد و گفت: در این مسیر همچنین از هوش مصنوعی برای تحلیل داده‌ها و بهبود فرایندها در تمامی بخش‌ها همچون سبد محصول، سابقه خرید و دیتای مربوطه، اطلاعات دریافتی از ماشین آلات در خط تولید و غیره با هدف بهبود و ارتقای بهره‌وری، استفاده می‌کنیم.

مدیر بازاریابی دیجیتالی گروه صنعتی سولیکو در این رابطه به برنامه شرکت برای جذب افراد متخصص در حوزه تحول دیجیتال اشاره کرد و گفت: گروه صنعتی سولیکو با بیش از 25 هزار نفر پرسنل، از امسال حرکتی جدی به سمت تحول دیجیتال در مقیاسی بزرگ را آغاز کرده و در این مسیر از تمامی افراد علاقمند به حوزه تحول دیجیتال برای حضور در تیم عملیاتی دعوت به عمل می‌آورد.

دریان سفر امید

لامعی در پایان با تاکید بر اهمیت مبحث تحول دیجیتال در شرکت‌های نوآور، بیان کرد: گروه سولیکو به عنوان یک شرکت نوآور و خلاق در ارایه محصول،‌ در حوزه تحول دیجیتال مسیر جدید و جدی‌تری را آغاز کرده و طی آن به دنبال جذب نیروهای جدید برای عملیاتی کردن این برنامه‌ها است.

گفتنی است، گروه صنعتی سولیکو با ارایه سخنرانی در پنل‌های تخصصی و برپایی غرفه ارایه محصول، در نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال که در روزهای 25 و 26 تیر در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، حضوری فعال داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : سولیکو
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جذب نیروی متخصص جدید در سولیکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز