برگزاری نخستین همایش فرصت های ایران در عصر دیجیتال

همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال برای اولین بار در روزهای 25 و 26 تیرماه با همکاری دانشگاه شریف و دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس این همایش به همت شرکت مشاوره مدیریت رهنمان و برای شناخت چالش‌ها، راهکارها و نیازهای کسب‌وکارها در بازارهای جدید برپا می‌شود. سیاستگذاران و تصمیم‌سازان نهادهای حاکمیتی، صاحبان بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، اساتید دانشگاه، بنیان‌گذاران پلتفرم‌ها و استارتاپ‌های دیجیتالی و مدیران و توسعه‌دهندگان شرکت‌های فناوری در این همایش به طرح نظرات و گفت‌وگو می‌پردازند.

به گفته دبیر نخستین همایش «فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال» ایجاد یک فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و اندیشه و شناسایی فرصت‌های پیش‌رو میان بازیگران سنتی و بزرگ، تازه‌واردهای دیجیتال، شرکت‌های فن‌آور، رگولاتور و محققان هدف اصلی برگزاری همایش IDEAS است. این فرصت‌ها به خاطر ورود به عصر دیجیتال و اقتصاد نوپدید دیجیتال کشور به وجود آمده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

نشست‌های همایش در قالب‌های مختلفی هم‌چون مالتی‌تاک‌ها، میز IDEAS و گفت‌وگو با کارشناسان برگزار خواهد شد. 6 محور اصلی برای پنل‌های همایش در نظر گرفته شده که شامل صنعت مالی، پیشران فرصت‌آفرینی، پلتفرم‌های دیجیتال در ایران، جامعه و شهروند دیجیتال، راهکارهای دیجیتال در پاسخ به چالش‌های ملی، فرصت‌‌‌آفرینی برای بازیگران سنتی و روندهای تحول‌آفرین مبتنی بر فناوری می‌شود.

در کنار همایش یک نمایشگاه جانبی نیز برگزار می‌شود که آخرین دستاوردهای کسب‌وکارهای فعال در حوزه فناوری‌های مالی و اقتصاد دیجیتال در آن به نمایش گذاشته می‌شود. همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت همایش یکی از طرح‌های بازدید گروهی، عادی و دانشجویی را انتخاب کرده و اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : رهنمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز