رونمایی از پلتفرم هیتوبیت در نمایشگاه الکامپ سال جاری به همراه جوایز فراوان

رمزارز-کاماپرس

بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ طی روزهای چهارم تا هفتم تیرماه برگزار شد و در این رویداد از پلتفرم معاملات رمزارز هیتوبیت رونمایی شد. این رونمایی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران اتفاق افتاد.

به گزارش کاماپرس، طی رونمایی از پلتفرم هیتوبیت چهار دستگاه آیفون 14 و سقف 50 میلیون تومان ایردراپ بین شرکت کنندگان قرعه کشی شد. پلتفرم هیتوبیت یک پلتفرم پیشرو در اکوسیستم بلاکچین با خلق بستر امن معاملاتی، بهره گیری از فناوری کاتینگ ایدج و ارائه کمترین گپ قیمتی خرید و فروش در متنوع‌ترین بازار رمزارز است. این مجموعه 12 سال پیش با تکیه بر تیمی از فعالان رمزارزی و متخصصین فنی این حوزه به ارائه ابزارهای نوین معامله گری و سرمایه گذاری در حوزه بلاکچین پرداخت.

افرادی که مایل به استفاده از خدمات رمزارزی هیتوبیت هستند باید به وبسایت یا اپلیکیشن این مجموعه مراجعه داشته باشند و با ثبت نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه و دیگر اطلاعات هویتی مورد نیاز خود ثبت نام کنند. پس از ثبت نام، احراز هویت کاربران انجام خواهد شد. در صورت سپری شدن این مراحل، معامله گران با شارژ حساب خود امکان انجام معاملات رمزارزی را خواهند داشت.

نمایشگاه الکامپ به چه منظوری برگزار می‌شود؟

نمایشگاه الکامپ یا الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک سال جاری با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و شرکت راهکار تجارت مدیریت کوشا برگزار شد.

راز آسمان پایتخت

این نمایشگاه هر ساله به منظور معرفی دستاوردهای مرتبط با حوزه رایانه و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود و یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فناوری کشور به حساب می‌آید. در واقع این رویداد آوردگاهی است که هر ساله ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالیانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می‌دهند. هدف از این کار تحریک تقاضای بازار به منظور تعمیق و گسترش اقتصاد کشور است.

انتهای پیام

مرتبط با : هیتوبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز