پرسودترین ارزهای دیجیتال ماه اخیر

ارز دیجیتال-کاماپرس

بازار ارزهای دیجیتال طی ماه گذشته پر از افت‌وخیز بود. بازار کریپتو در یک سوم اول ماه گذشته بسیار پرنوسان و نزولی بود. به‌گونه‌ای که در 23 الی 25 خردادماه بسیاری از ارزهای دیجیتال سقوط زیادی را تجربه کردند. اما از این زمان به بعد روند صعودی این بازار شروع شد. بیت‌کوین از جمله رمزارزهایی بود که قیمت آن با صعود 6 هزار دلاری به 31 هزار دلار رسید.

در ادامه کاماپرس به معرفی و بررسی پرسودترین ارزهای دیجیتال در ماه اخیر می‌پردازد.

بیت کوین کش

بیت کوین کش که ارزش بازار حدود 3 میلیارد و 790 میلیون دلار دارد، رتبه 14 را بین ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده است. کل سهم این رمز ارز از بازار کریپتو به 0/3 درصد می‌رسد. هم‌چنین حجم معادلات روزانه آن برابر با 1/01 میلیارد دلار است. بیت کوین کش با افزایش حدود 144 درصدی سود زیادی را عاید سرمایه‌گذاران کرده است. در حال که این ارز یک ماه پیش 116 دلار قیمت داشت، هم‌اکنون با قیمت بیش از 280 دلار مبادله می‌شود.

ارز دیجیتال میکر

میکر در رتبه 43 بازار کریپتو قرار داشته و 0/05 درصد از سهام کل بازار را به خود اختصاص داده است. این رمز ارز با رشد حدود 43 درصدی یک ماه اخیر، یکی از پرسودترین ارزهای دیجیتال قابل معامله در بازار کریپتو کارنسی بوده است. یک ماه پیش قیمت میکر حدود 690 دلار بود. در حالی این رمز ارز هم‌اکنون با قیمتی بیش از 990 دلار در بازار معامله می‌شود.

رمز ارز آوی

دیگر ارز دیجیتال پر سود طی یک ماه گذشته آوی بوده که طی 30 روز حدود 22 درصد رشد را تجربه کرده است. هم‌اکنون قیت این رمز ارز در حدود 79 دلار است؛ در حالی که یک ماه پیش ارزش آن 64 دلار بود. آوی که در رتبه 41 ارزهای دیجیتال قرار دارد، ارزش بازار 966 میلیون دلاری دارد. سهم بازار آوی 0/07 درصد بوده و حجم مبادلات روزانه آن 703 میلیون دلار است.

راز آسمان پایتخت

سودآوری ارز دیجیتال استلار

ماه گذشته استلار در حدود 0/09 دلار قیمت داشت. طی 30 روز با یک افزایش 14/4 درصدی ارزش این رمز ارز به حدود 0/11 دلار رسید. به‌علاوه رمز ارز شماره 24 بازار طی یک دوره 6ماهه حدود 44 درصد سود برای سرمایه‌گذاران خود به ارمغان آورده است. ارزش بازار استلار در حدود 2 میلیارد و 460 میلیون دلار بوده و سهم 0/19 درصدی از بازار دارد.

بیت کوین

بیت کوین معروف‌ترین رمزارز دنیای کریپتو است ارزش بازار آن 591 میلیارد دلار بوده و حدود 47 درصد از بازار ارزهای دیجیتال را تصاحب کرده است. روزانه 12/85 میلیارد دلار مبادله در بیت‌کوین انجام می‌شود. ارز شماره 1 بازار طی 30 روزه گذشته حدود 14/1 درصد سود برای سرمایه‌گذاران به ارمغان آورده است. یک ماه پیش قیمت بیت کوین پایین‌تر از 25 هزار دلار بود، اما اکنون بیش از 31 هزار دلار ارزش دارد.

خرید پرسودترین رمزارزها از کیف پول من

پلتفرم کیف پول من امکان خرید و فروش بیش از 2 هزار عنوان رمز ارز را برای کاربران خود فراهم کرده است. به این ترتیب کاربران می‌تواند امن‌ترین تراکنش‌ها را با سرعت بسیار بالا در این پلتفرم انجام دهند. کیف پول من خدمات خود را از طریق سایت و اپلیکیشن به کاربران ارائه می‌کند.

کیف پول من علاوه بر ارائه خدمات نگهداری و خرید و فروش رمز ارز قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، معرفی رمز ارزها  اخبار و این حوزه را در سایت خود ارائه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرسودترین ارزهای دیجیتال ماه اخیر

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    به نظرم الان سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال خیلی پر سود تر از طلا و سکه هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز