جدیدترین قیمت رهن و اجاره آپارتمان در پاسداران / تیر1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اگر می‌خواهید در یکی از مناطق شمالی تهران مانند پاسداران خانه رهن و اجاره کنید، باید حداقل یک میلیارد تومان ودیعه کنار گذاشته باشید. اما اگر تنها می‌خواهید با این مبلغ آپارتمانی را رهن کامل کنید باید سراغ واحدهای با متراژ کوچک‌تر بروید که تنها برای زوج‌های جوان و مجردها مناسب هستند.

پیداکردن خانه‌ای با این میزان رهن برای یک خانواده 3 یا 4 نفری در این منطقه از تهران دشوار است؛ به عنوان مثال آپارتمانی 60 متری با سال ساخت 1402 در نوبنیاد پاسداران با یک اتاق‌خواب را می‌توان با 1 میلیارد رهن کامل کرد.

کاماپرس در این گزارش به قیمت رهن و اجاره آپارتمان در پاسداران می‌پرازد.

رهن و اجاره آپارتمان در پاسداران با 1 میلیارد تومان ودیعه

آپارتمانی 197 متری در محله دروس با سه اتاق خواب که در سال 1403 بناشده را می‌توان با ماهی 100 میلیون همراه با یک میلیارد ودیعه اجاره کرد. این واحد آسانسور و پارکینگ و انباری و تمامی امکانات دیگر مانند استخر، سونا، روف گاردن و تراس بزرگ را دارد.

همچنین یک واحد 160 متر 10 سال ساخت با 3 اتاق خواب با ودیعه یک میلیارد تومان و ماهی 55 میلیون تومان قابل اجاره است. این واحد آفتاب‌گیر، آسانسور، پارکینگ و انباری دارد و  در طبقه پنجم از یک مجتمع 6 طبقه دو واحدی واقع شده است. این ملک همچنین تراس، لابی و سرایدار تمام‌وقت هم دارد.

مورد دیگری ۱۷۵ متری فول امکانات با ۳ اتاق خواب ‌مستر و لابی مجلل برای رهن و اجاره آگهی شده است. این واحد که در طبقه چهارم قرار دارد، امکانات کامل مانند آسانسور، پارکینگ و انباری هم دارد. طبق آگهی منتشرشده، این ملک با قابلیت تمدید چندساله با ودیعه یک میلیارد تومانی و اجاره ماهی 60 میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

برای رهن و اجاره یک خانه 125 متری دو اتاق خوابه با نورگیر و سال ساخت 1402 نیز باید یک میلیارد تومان پول پیش و ماهی 38 میلیون تومان اجاره ماهانه پرداخت کنید. این ملک در طبقه دوم قرار دارد و با آسانسور، پارکینگ و انباری اجاره داده می‌شود.

یک آپارتمان کوچک‌تر 95 متری 23 سال ساخت نیز برای اجاره در سایت‌های اینترنتی آگهی شده است. این خانه دو خوابه رو به آفتاب، را با آسانسور و پارکینگ و انباری می‌توانید با ودیعه یک میلیارد تومان و اجاره ماهی 15 میلیون تومان به مدت یک سال رهن کنید.

پاسداران_کاماپرس

رهن و اجاره آپارتمانی بزرگ در پاسداران

هرچه متراژ ساختمان بالاتر برود طبیعتاً رهن و اجاره آن‌هم بالاتر است در منطقه پاسداران یک واحد 250 متری ساخت 1402 واقع در طبقه سوم با لابی و استخر، سونا، روف گاردن و سالن اجتماعات را با ودیعه 7 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌توان رهن کرد و اجاره ماهیانه این واحد تنها  100 هزار تومان است.

یک واحد 150 متری ساخت سال 1394 دارای سه اتاق خواب در طبقه اول از ساختمانی 5 طبقه، با 3 میلیارد تومان رهن کامل، قابل اجاره است. این واحد دارای یک خواب مستر، انباری، آسانسور، لابی و سرایداری، ۲ حیاط‌خلوت کاربردی و ۲ پارکینگ سندی است.

همچنین واحد 170 متری در یکی از بوستان‌های پاسداران با ماهی 55 میلیون تومان و یک میلیارد و 500 میلیون تومان ودیعه قابل اجاره است. این واحد ساخته شده در سال 1392 در طبقه سوم قرار دارد و از امکانات آن می‌توان به تیوی روم مجزا، سه اتاق‌خواب و یک اتاق مستر و با 3 سرویس بهداشتی و همچنین آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

رهن و اجاره آپارتمان در پاسداران با 2 میلیارد تومان ودیعه

با یک جست‌وجوی ساده اینترنتی می‌توان دریافت که رهن و اجاره یک واحد 220 متری نوساز و کلید نخورده، در یکی از خیابان‌های بوستان‌ پاسداران بسیار بیشتر از یک میلیارد تومان است. این واحد که آسانسور، پارکینگ و انباری دارد و در طبقه سوم قرار گرفته را با 98 میلیون تومان کرایه ماهانه و 2 میلیارد تومان ودیعه اجاره می‌دهند. ساختمان این مجتمع ۴۰۰ متر لابی مجلل با ارتفاع ۶ متری هم دارد.

همچنین آپارتمان ۱۷۰ متری 3 خوابه در فرخی یزدی که تک‌واحدی هم هست و با امکاناتی نظیر  آسانسور و پارکینگ و انباری با 2 میلیارد تومان ودیعه و 35 میلیون تومان کرایه ماهانه، اجاره داده می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورکیلید
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز