جدیدترین قیمت آپارتمان 80 متری در شهر جدید هشتگرد

ژیوار

شهر جدید هشتگرد یا مهستان در فاصله 68 کیلومتری تهران واقع شده است. این شهر از طریق اتاق تهران-قزوین قابل دسترسی است و حدود 70 هزار نفر جمعیت دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت هر متر آپارتمان 80 متری در شهر جدید هشتگرد از 14 میلیون تومان آغاز می‌شود. بخش مسکونی این منطقه حدود 41 هزار واحد مسکن مهر دارد. کاماپرس در ادامه، جدیدترین قیمت خانه‌های 80 متری را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت یک واحد دو خوابه 80 متری یک میلیارد و 50 میلیون تومان است. سن بنای این آپارتمان 10 سال است و واحد آگهی شده در طبقه همکف قرار دارد. این واحد دارای حیات خلوت، کابینت ام دی اف، هود لمسی و گاز رومیزی است.

*یک دستگاه آپارتمان 80 متری دو خوابه در شهر جدید هشتگرد با قیمت یک میلیارد و 170 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سن بنای این آپارتمان 7 سال است و قابلیت رهن تا 130 میلیون را دارد. واحد آگهی شده در طبقه اول قرار دارد و فاقد آسانسور، انباری و پارکینگ است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

*یک آپارتمان 80 متری دو خوابه، یک میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه سوم واقع شده و به امکاناتی چون آسانسور، انباری، تراس، کابینت ام دی اف و درب ضد سرقت مجهز است.

*یک واحد 80 متری دو خوابه ساخت سال 1399 با قیمت یک میلیارد و 330 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دارای امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری، کابینت ام دی اف، گاز رومیزی، هود لمسی و پکیج است.

*قیمت یک آپارتمان دو خوابه 80 متری در شهر جدید هشتگرد یک میلیارد و 550 میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت سال 1382 بوده و واحد آگهی شده به طور کامل بازسازی شده است. از جمله امکانات این واحد می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، کابینت ام دی اف، درب ضد سرقت و پکیج اشاره کرد.

*یک واحد 80 متری دو خوابه ساخت سال 1397 یک میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دارای سند تک برگ بوده و در طبقه پنجم واقع شده است. آسانسور، پارکینگ، انباری، کابینت های گلاس، هود لمسی، گاز رومیزی،کف پارکت، سالن اجتماعات، لابی و لابی‌من از جمله امکانات این آپارتمان است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز