جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در شهر جدید هشتگرد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

افزایش سرسام‌آور قیمت مسکن در پایتخت باعث شده تا خرید و اجاره خانه برای عده زیادی از مردم به یک رویا تبدیل شود. این مسئله باعث شده تا در سال‌های اخیر مهاجرت به شهرها و شهرک‌های اطراف تهران افزایش پیدا کند. شهر جدید هشتگرد در استان البرز یکی از این شهرها محسوب می‌شود.

نزدیکی به تهران، وجود خط متروی اختصاصی هشتگرد، امکانات نسبتاً خوب و آب و هوای پاکیزه از جمله مزایای سکونت در شهر جدید هشتگرد به شمار می‌رود. مترو هشتگرد به خط ۵ مترو تهران متصل شده و از ایستگاه مترو صادقیه تا ایستگاه هشتگرد تقریبا ۴۰ دقیقه طول می‌کشد. کاماپرس در ادامه، جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در شهر جدید هشتگرد را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خرید مسکن، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت یک واحد 70 متری دو خوابه در شهر جدید هشتگرد 960 میلیون تومان است. این آپارتمان در سال 1398 ساخته شده و به آسانسور و انباری مجهز است. آپارتمان فوق، دسترسی خوبی به مراکز تجاری و آموزشی دارد.

*یک آپارتمان دو خوابه 70 متری با قیمت یک میلیارد و 150 میلیون تومان به فروش می‌رسد. سن بنای این ساختمان9 سال بوده و فاقد آسانسور، پارکینگ و انباری است. واحد آگهی شده به امکاناتی نظیر کابینت ام دی اف، پکیج، کف سرامیک و رادیاتور مجهز است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*یک آپارتمان 70 متری دو خوابه در هشتگرد با قیمت یک میلیارد و 180 میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان در سال 1393 ساخته شده و دسترسی بسیار خوبی به مترو و امکانات رفاهی دارد. از جمله امکانات واحد آگهی شده می‌توان به نگهبانی 24 ساعته، گاز رومیزی، پکیج، رادیاتور، کاغذ دیواری و کابینت ام دی اف اشاره کرد.

*یک واحد 70 متری ساخت سال 1392 در شهر جدید هشتگرد با قیمت یک میلیارد و 185 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دارای دو اتاق خواب بوده و فاقد آسانسور، پارکینگ و انباری است. واحد آگهی شده در طبقه دوم قرار دارد.

*یک واحد دو خوابه 70 متری با سن بنای 11 سال با قیمت یک میلیارد و 250 میلیون تومان آگهی شده است. واحد فوق در طبقه همکف قرار داشته و دارای پارکینگ و نگهبانی 24 ساعته است. فاصله این آپارتمان تا مترو حدود 3 دقیقه بوده و دسترسی خوبی به امکانات رفاهی دارد.

*قیمت یک آپارتمان 70 متری دو خوابه در شهر جدید هشتگرد یک میلیارد و 300 میلیون تومان است. سن بنای این ساختمان 8 سال بوده و در دو طبقه ساخته شده است. پارکینگ، کابینت ام دی ام، کف سرامیک و پکیج از جمله امکانات واحد مذکور است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “جدیدترین قیمت آپارتمان 70 متری در شهر جدید هشتگرد

  1. نادر مانگری گفته:

    شهر جدید هشتگرد آب و هوای بسیار خوب و خنک دارد و یکی از شهرهای خوبی برای زندگی هست و هزینه زندگی نسبت به تهران کمتر است

  2. سیاوش گفته:

    سلام : بنده ازشهرجدیدهشتگرد بازدید داشتم و بسیاری از پیمانکاران ساختمانی مسکن بعلت مشکلات فنی و مالی واحد‌های درحال ساخت خود را رهاکردن واین موضوع باعث عدم پیشرفت کار و …گردیده و درنتیجه هنوز رشد لازم جمعیتی را پیدا نکرده بنابراین دولت اگر به دنبال تمرکز زدایی است باید پیگیرباشد وگرنه ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز