جدیدترین قیمت آپارتمان نقلی در قیطریه / بهمن ماه 1402

قیمت آپارتمان نقلی در قیطریه/ بهمن ماه 1402-کاماپرس
لست سکند

قیطریه یکی از محله‌های گرانقیمت تهران محسوب می‌شود که دارای ساختمان‌های بزرگ، مغازه‌ها و رستوران‌های لوکس است. از دیگر امکانات رفاهی این محله می‌توان به مراکز اداری، تجاری، فضای سبز، سینما و مراکز تفریحی اشاره کرد. به دلیل دو طرفه بودن تمام بزرگراه‌ها و خیابان‌های اطراف قیطریه دسترسی به این محله راحت است. قیمت آپارتمان نقلی در قیطریه با توجه به امکانات، سال ساخت و موقعیت مکانی از حدود 6 میلیارد تا 15 میلیارد تومان برآورد می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان نقلی در قیطریه را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 60 متری فول امکانات

قیمت یک واحد 60 متری فول امکانات با یک اتاق خواب مستر در قیطریه 14 میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد ساخت 1400 بوده و در طبقه پنجم یک ساختمان شش طبقه قرار دارد. امکانات این ساختمان کامل بوده و از سالن اجتماعات و سالن ورزش نیز بهره می‌برد.

قیمت آپارتمان یک خواب در قیطریه

یک واحد 53 متری با امکانات کامل در نزدیکی پارک قیطریه به فروش می‌رسد. این واحد یک خواب بوده و 9 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت خورده است. واحد ذکر شده ویو بسیار خوبی دارد و در سال 1384 ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 65 متری خوش نقشه

یک واحد خوش نقشه 65 متری در قیطریه با قیمت 11 میلیارد و 700 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد یک خواب و ساخت 1402 است. سالن و اتاق‌های این واحد پرده‌خور هستند و امکانات آن آسانسور، پارکینگ، انباری و سرایدار مقیم را شامل می‌شود.

قیمت آپارتمان در حوالی پارک قیطریه

یک واحد 57 متری ساخت 1394 در قیطریه با برخورداری از آسانسور و انباری 7 میلیارد و 700 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد یک خواب مستر دارد و در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته است. این آپارتمان در حوالی پارک قیطریه واقع شده و تکواحدی است.

قیمت آپارتمان بازساری شده

قیمت یک واحد 53 متری فول بازسازی شده یک خواب در قیطریه 5 میلیارد و 800 میلیون تومان است. این آپارتمان ساخت 1382 بوده و با بازسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود. واحد مد نظر در طبقه همکف قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز