جدیدترین شرایط سفر به مالزی اعلام شد / تور کوالالامپور بهار 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دولت مالزی بالاخره مرزهای این کشور را به روی گردشگران خارجی باز کرد.
به گزارش کاماپرس، با توجه به باز شدن مرزهای کشور مالزی، از ابتدای ماه میلادی جاری پروازهای مستقیم میان تهران و کوالالامپور برقرار شده و هر دو هفته یک پرواز میان این دو پایتخت جریان دارد. طبق شنیده‌ها از چند روز آینده این پرواز به صورت هفتگی انجام می‌شود و در روزهای جمعه و شنبه یک هواپیما بین دو کشور پرواز می‌کند.

آژانس لیاناپرواز به عنوان مجری تخصصی تورهای مالزی که سابقه طولانی در ارایه خدمات به گردشگران ایرانی دارد، شب گذشته اطلاعات جدیدی از شرایط سفر به این مقصد زیبای واقع در آسیای جنوبشرقی منتشر کرد. بنابه اعلام کیا مس‌فروش مدیر بازاریابی و فروش لیاناپرواز، مسافرانی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، می‌توانند بدون نگرانی به مالزی سفر کنند. همچنین، جزئیاتی درباره قیمت تور مالزی نیز مطرح شده است که با مراچعه به سایت لیاناپرواز می توانید از آنها مطلع شوید.
سایر اطلاعات مربوط به شرایط سفر به مالزی به شرح زیر است:
* در بدو ورود و در مسیر هتل از مسافران تست کرونا گرفته می‌شود. جواب تست‌ها طی 4 الی 5 ساعت اعلام می‌شود.
* یک روز قبل از بازگشت به تهران نیز از افراد بالای هفت سال، دوباره تست کرونا گرفته می‌شود.
* دولت مالزی ورود افرادی که 3 دز واکسن سینوفارم، یا 2 دز واکنس آسترازنکا یا فایزر، یا یک دوز واکسن جانسون را دریافت کرده‌اند، به خاک این کشور آزاد اعلام کرده است.
* کسانی که واکسن نزده‌اند یا کامل واکسینه نشده‌اند، پس از ورود به مالزی راهی قرنطینه می‌شوند. به گردشگران به هیچ وجه توصیه نمی‌شود که بدون تزریق واکسن به مالزی سفر کنند؛ چراکه در این صورت ناچار هستند چندین روز را با هزینه شخصی‌شان در هتل قرنطینه باشند.
* کسانی که طی شصت روز قبل از سفر به مالزی کرونا گرفته‌اند و اکنون بهبود یافته‌اند، در صورت ارایه مدارک معتبر پزشکی می‌توانند بدون واکسن راهی این کشور شوند. البته آنها باید تست RTK را انجام دهند.
* مسافران باید یک اپلیکیشن مخصوص دولت مالزی را روی گوشی خودشان نصب کرده و اطلاعات مربوط به سلامت‌شان را از طریق این اپلیکیشن بارگذاری کنند.
* بیمه مسافرتی سفر به مالزی تا سقف 20 هزار دلار را پوشش می‌دهد. چنانچه مسافران در طول سفر بیمار شوند، می‌توانند پس از بازگشت به ایران با ارایه مدارک معتبر، هزینه درمان را از بیمه‌گزار دریافت کنند.
* افرادی که در مالزی به کرونا مبتلا شوند یا تست آنها پس از ورودی به مالزی مثبت شود، راهی قرنطینه می‌شوند. هزینه قرنطینه را بیمه‌گزار پرداخت می‌کند.
* هزینه نوبت اول تست کرونا که در بدو ورود گرفته می‌شود، روی تور است و نیازی به پرداخت توسط مسافر نیست اما هزینه دومین تست که یک رزو قبل از برگشت از مسافر گرفته می‌شود، بر عهده خود اوست.

تور مالزی 1401 شامل چه خدماتی است:
اقامت در هتل به همراه صبحانه
ترانسفر فرودگاهی
پرواز رفت و برگشت
بیمه مسافرتی تا سقف 20 هزار دلار
یک عدد سیم‌کارت به ازای هر اتاق هتل
یک نوبت گشت شهری

راز آسمان پایتخت

کشور مالزی به دلیل طبیعت زیبا، سرعت بالای رشد اقتصادی و همچنین داشتن اشتراکات فرهنگی و مذهبی با ایران، یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران ایرانی است. چنانچه مایل هستید در ماه‌های پیش رو به این کشور زیبا سفر کنید، می‌توانید از مشاوره‌ها و خدمات آژانس لیاناپرواز بهره‌مند شوید. لیاناپرواز این امکان را دارد که تور مالزی را با تور سنگاپور تلفیق کند تا مسافرانی که به جنوبشرق آسیا سفر می‌کنند، بتوانند در یک سفر از دو کشور روبه‌رشد دیدن کنند.
انتهای پیام

مرتبط با : لیانا پرواز
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جدیدترین شرایط سفر به مالزی اعلام شد / تور کوالالامپور بهار 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز