مزایای تویوتا گرند هایلندر هیبرید مدل 2024

ژیوار

تویوتا گرند هایلندر بی دلیل گرند نامیده نشده است. در واقع، علت این نام‌گذاری ین است که طول آن 6.5 اینچ بیشتر است و ضمن تضمین راحتی سرنشینان، فضای بار بیشتری در اختیارشان می‌گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مزیت اصلی تویوتا گرند هایلندر هیبرید مدل 2024 صندلی‌های ردیف سوم آن بوده که می‌تواند دو سرنشین بزرگسال را به راحتی در خود جا دهد. البته شاید یک مینی ون از این هم جادارتر باشد ولی در نظر داشته باشید که بازار کنونی بیشتر به خودروهای شاسی بلند تمایل دارد.

تویوتا گرند هایلندر تیپ هیبرید مکس به یک موتور چهار سیلندر 2.4 لیتری توربو مجهز شده است که به همراه یک موتور برقی در مجموع 362 اسب بخار نیرو و 542 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند. هیچ خودرو مینی ونی در بازار وجود ندارد که به چنین موتور قدرتمندی مجهز باشد و از زیبایی تویوتا گرند هایلندر نیز برخوردار باشد.

دریان سفر امید

تیپ XLE تویوتا گرند هایلندر هیبرید مدل 2024 علاوه بر موتور قوی و صندلی‌های ردیف سوم به صورت استاندارد به تجهیزات زیادی برای ایمنی و راحتی اعضا خانواده بهره می‌برد که از میان آن‌ها می‌توان به کنترل آب و هوای سه نقطه‌ای، صندلی‌های برقی جلو به همراه گرمکن، شارژ وایرلس و درب صندوق عقب برقی بدون دخالت دست اشاره کرد.

تیپ های مختلف این شاسی بلند به گیربگس‌های مختلفی مجهز شده‌اند. تیپ هیبرید مکس از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک بهره می‌برد ولی روی تیپ‌های پایین‌تر گیربکس eCVT تعبیه شده است. تیپ هیبرید مکس می‌تواند ظرف شش ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست بیابد و حتی در برخی از تست‌ها زمانی کمتر از این نیز به ثبت رسیده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : تویوتا
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز