تولید دستگاه اسپلیت جدید در شرکت “تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما”

اطلس سرما-کاماپرس
لست سکند

شرکت “تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما” با هدف معرفی محصولات جدید و نمایش توان بالای مجموعه در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات شرکت کرده است.

به گزارش کاماپرس، سعید عزتی مدیر فنی و برنامه‌ریزی شرکت تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما، با اشاره به تولید و عرضه محصول جدید این شرکت در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات، اظهار کرد: نوع جدیدی از اسپلیت طراحی و تولید کردیم که در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های توسعه‌ای این مجموعه، بیان کرد: توسعه صادرات و ارتقای کیفیت محصول از مهمترین برنامه‌های مجموعه تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما است. البته در حال حاضر صادراتی نداریم ولی در این راستا برنامه‌ریزی کرده‌ایم. همچنین ارایه و تولید محصولات جدید همراستا با نیاز مشتری و بازار جزو برنامه‌هایی است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

اطلس سرما-کاماپرس

وی در این راستا به نیازسنجی در مجموعه اشاره کرد و گفت: به صورت جدی نیاز بازار و مشتری را رصد کرده و نسبت به ارایه تولیدات جدید با کیفیت بالا اقدام می‌کنیم.

راز آسمان پایتخت

عزتی در بخش پایانی اضافه کرد: درحال حاضر حدود 35 نفر به طور مستقیم با این مجموعه همکاری می‌کنند و برای بیش از 100 نفر اشتغال زایی انجام شده است.

اطلس سرما-کاماپرس

بر اساس این گزارش، شرکت تهویه و تبرید پدیده اطلس سرما با نام تجاری (پاسکو) با بیش از یک دهه تجربه، ضمن تلفیق تکنولوژی روز دنیا با دانش فنی و مهندسی متناسب با استانداردهای ملی و بین‌المللی، صنعتی پویا و کارآمد ایجاد کرده است. این مجموعه قسمت اعظم سرمایه‌گذاری خود را در بخش تولید محصولات تهویه مطبوع اختصاص داده است.

اطلس سرما-کاماپرس

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانتهویه و تبرید پدیده اطلس سرما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز