توقف سکه در نزدیکی مرز حساس 11 میلیون و 700 هزار تومانی

ژیوار

ادامه دار شدن کاهش نرخ دلار باعث شده که باز هم قیمت طلای 18 عیار و سکه پایین بیاید. در حال حاضر قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 0.33 درصد کم شده و به مرز یک میلیون و 165 هزار و 400 تومانی رسیده است. نرخ سکه هم در مقایسه با دیروز 0.21 درصد دیگر کم شده و در محدوده 11 میلیون و 860 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سکه از روز گذشته نتوانست در کانال 12 میلیون تومانی باقی بماند و بالاخره از این مرز عقب نشینی کرد. معامله گران بازار سکه معتقدند که اگر باز هم نرخ دلار کاهش پیدا کند، احتمال کاهش قیمت سکه تا مرز 11 میلیون و 700 هزار تومانی وجود خواهد داشت. با این حال برخی از فعالان این بازار معتقدند که بار دیگر سکه مرز قیمتی 12 میلیون تومانی را پس می‌گیرد زیرا رفتارهای دیروز بازار ارز هیجانی بود و به زودی نرخ دلار افزایشی خواهد شد. کاهش قیمتی سکه باعث شده تا حباب قیمتی این فلزگرانبها کوچک‌تر شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

وضعیت بازار طلای جهانی

با اینکه نرخ اونس بار دیگر توانست به مرز هزار و 800 دلاری برسد و در این مرز قیمتی تثبیت شود، ولی باز هم نرخ سکه و طلای بازار داخلی نسبت به آن واکنش نشان نداد. مهم‌ترین عاملی که طی چند روز اخیر باعث افزایش قیمت اونس شد، کاهش ارزش دلار آمریکا است. ضمن اینکه هنوز نگرانی‌های زیادی نسبت به افزایش تورم ایالات متحده آمریکا و بحران اقتصاد جهانی وجود دارد و در این شرایط همواره طلا به عنوان یک پناهگاه امن مالی یاد می‌شود. اگر طلا بتواند از مقاومت هزار و 808 دلاری عبور کند، روند رشد قیمتی آن سریع‌تر خواهد شد.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز