تماشای 4 جاذبه بی نظیر در تور دبی

تور دبی - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر دبی در امارات متحده عربی، یک مقصد گردشگری جذاب در حاشیه خلیج فارس است که در تمامی فصول سال و حتی تابستان با آب و هوای بسیار گرم نیز توریست‌های زیادی را جذب می‌کند. این شهر کوچک اما موفق عربی به دلیل پیشرفت‌های تجاری، گردشگری و اقتصادی خاص و ویژه مورد توجه گردشگران و تجار زیادی قرار گرفته است؛ به همین خاطر تور دبی در تمامی نقاط جهان مشتریان زیادی دارد.

به گزارش کاماپرس، دبی یکی از شهرهای امارات است که به رغم آب و هوای گرم و خشک، به دلیل وجود مراکز خرید و گردشگری متعدد و مدرن و انواع تفریحات و سرگرمی‌ها، افراد زیادی مشتاق بازدید از آن هستند و با رزرو تور دبی به آن سفر می‌کنند. گذشته از موارد مذکور، این شهر کوچک به دلیل برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های متعدد مورد توجه گردشگران تجاری و اقتصادی زیادی است.

در این گزارش تعدادی از مراکز پربازدید دبی معرفی شده است.

تور دبی - کاماپرس

موزه لوور دبی

دبی دارای یک موزه جذاب به نام لوور است که در آن مجموعه‌ای از آثار هنری و دست سازه‌های تاریخی باارزش به نمایش گذاشته شده است. این آثار مربوط به هنر و فرهنگ از دوره ماقبل تاریخ تا عصر حاضر بوده و به نوعی تجربه‌های مشترک انسانی را نشان می‌دهد. این موزه در سال 2017 با همکاری موزه لوور پاریس و با کسب حق امتیاز آن شکل گرفت و در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دبی محسوب می‌شود. گذشته از محتویات این موزه، بنای آن نیز بسیار مورد توجه است. بنای این موزه رگه‌هایی از معماری سنتی عربی را دارد. این بنا بسیار باشکوه و مجلل بوده و سقف مشبک آن بسیار خاص و منحصر به فرد جلوه می­کند. امکان بازید از این موزه در تور دبی وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

تور دبی - کاماپرس

پالم جمیرا

یکی از سه جزیره مصنوعی خلیج فارس، نخل جمیرا یا پالم جمیرا نام دارد. این جزیره نخل شکل حدود 520 کیلومتر مربع مساحت دارد و جزو زیباترین جزیره‌های دست‌­ساز دنیا محسوب می‌شود. طراحی این جزیره بسیار جالب توجه بوده و در آن انواع هتل‌ها، محل‌های اقامتی، اماکن تفریحی، رستوران‌های لوکس و مجهز وجود دارد. گردشگران با رفتن به این ساحل امکان استفاده از انواع تفریحات آبی و ساحلی را خواهند داشت. امکان بازید از این جزیره در تور دبی امکان­‌پذیر است.

تور دبی - کاماپرس

لاست چمبرز

یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین آکواریوم‌های دنیا در هتل آتلانتیس دبی، لاست چمبرز نام دارد. در این آکواریوم انواع ماهی‌های خاص و گونه‌های منحصر به فرد دریایی دیده می‌شود. انواع کوسه، مارماهی، اسب آبی یا پیراناهای گوشت خوار وجود دارد. این آکواریوم بخش‌های جذاب زیادی دارد که یکی از آن‌ها اتاق گمشده است. این اتاق مجهز به چند تونل و مسیر تو در تو و پیچ در پیچ است که در آن امکان ماجراجویی وجود دارد. علاقه‌­مندان به شنا نیز این امکان را دارند که در این آکواریوم در کنار انواع ماهی و کوسه و دیگر موجودات دریایی شنا کنند! امکان بازید از این آکواریوم در تور دبی فراهم است.

تور دبی - کاماپرس

مسجد جمیرا

علاقه­‌مندان به مکان‌های مذهبی، در صورت سفر به دبی بهتر است از مسجد جمیرا دیدن کنند. این مسجد که در سال 1976 در منطقه جمیرا ساخته شد، از لحاظ معماری بسیار جالب توجه است. بنای این مسجد با رنگ کرم و سنگی و حکاکی‌های ظریف نظر هر بیننده‌ای را جلب می‌کند. گنبدها و مناره‌های این مسجد، یکی از زیباترین جاذبه‌های دبی به شمار می­‌رود. بازید از این موزه در تور دبی گنجانده شده است.

تور دبی - کاماپرس

رزرو بهترین تور دبی با «تکماه تراول»

ایرانیانی که قصد بازدید از دبی و سفر به آن در فصل بهار را دارند، بهتر است به درگاه یا وبسایت تکماه تراول مراجعه کنند. این مجموعه متخصص با داشتن کارشناسان خبره و تدارک تورهای مختلف دبی توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه در همه سطح قیمتی، تور دبی را برنامه­ریزی کرده و با امکانات و شرایط مناسبی آن را عرضه کرده است. تکماه تراول گذشته از خدمت تور دبی، خدمات مربوط به ویزا و اقامت دیگر تورهای گردشگری داخلی و خارجی، انواع تور نمایشگاهی، مدارک و وقت سفارت را نیز ارائه می‌دهد. این مجموعه در تمامی روزهای کاری هفته از ساعت 9 صبح به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

علاقه‌­مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از تورهای دبی می‌­توانند به وبسایت https://takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02188581915 و 09912015862 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز