تغییر جت جنگنده سوخو 30 روسیه برای مقابله با سامانه پاتریوت

ژیوار

ارتش روسیه به منظور مقابله موثر با سیستم‌های دفاعی پیشرفته ایالات متحده، از جمله پاتریوت، جت‌های جنگنده سوخو ۳۰ اس ام ۲ خود را به طور قابل توجهی ارتقا داده است. طبق شنیده‌ها جت‌های نوسازی شده حدود دو برابر نسل قبلی خود برد دارند و می‌توانند طیف وسیعی از سلاح‌ها را با دقت بالا جا به جا کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از آرمی رکگنیشن نیوز، سوخو ۳۰ اس ام ۲ در حقیقت نسخه پیشرفته جنگنده سوخو ۳۰ است که جهت همگام سازی با فناوری‌های سوخو ۳۵ ارتقا یافته است.

بیشتر بخوانید:

برای رسیدن به این هدف، مهندسان و طراحان روسی، سوخو ۳۰ را به سیستم راداری جدید و تسلیحات دوربرد پیشرفته از زرادخانه روسیه مجهز کرده و باعث تولد سوخو ۳۰ اس ام ۲ شده‌اند که آن را به یک حریف سرسخت در جنگ‌های مدرن تبدیل خواهد کرد.

دریان سفر امید

به نظر می‌رسد خلبانان روسی پشت هواپیمای جدیدتر، اعتماد به نفس بیشتری برای مقابله با سیستم‌های هوایی پیشرفته آمریکا مانند پاتریوت و رویارویی‌های احتمالی با جت جنگنده اف ۱۶ دارند.

اولین دسته از جت‌های ارتقا یافته در اواخر سال ۲۰۲۲ به ارتش روسیه تحویل داده شد و طبق وعده‌های ارتش تا سال ۲۰۲۷ حدود ۱۱۰ جت موجود را به استاندارد اس ام ۲ خواهند رسید.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز