تغییرات جدید تویوتا توندرا مدل 2024 + تصاویر

ژیوار

آن طور که پیداست کمپانی تویوتا در سال‌های اخیر تمرکز زیادی بر روی خودروهای مطرح خط تولیدی خود داشته و به همین خاطر وقت زیادی برای تویوتا توندرا که نسل جدید آن سال 2022 معرفی شده، نگذاشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تویوتا توندرا مدل 2024 یک پیکاپ قدرتمند و کم مصرف است که آپشن‌های زیادی دارد و در شش تیپ در اختیار مشتریان قرار می گیرد. وجه مشترک همه این تیپ‌ها یک پیشرانه هیبریدی قوی است.

کمپانی ژاپنی تویوتا بر روی تویوتا توندرا 2024 و به ویژه در تیپ Limited تغییراتی دقیق و هوشمندانه اعمال کرده است و خریدن پکیچ Nightshade نیز امکانات خوبی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. علاوه بر این، از آن جاکه همه تیپ‌های این پیکاپ به پیشرانه هیبریدی مجهزند پاداش خریداران را با مصرف کم جبران می‌کند.

دریان سفر امید

در دورانی که همه به دنبال مصرف کم هستند صحبت از یک موتور هشت سیلندر زیاد عاقلانه به نظر نمی‌رسد به همین خاطر مهندسان تویوتا یک موتور شش سیلندر توربو ساخته‌اند که موتوری برقی نیز به کمک آن آمده و نتایج شگفت انگیزی به دنبال دارد.

تیپ i-FORCE MAX تویوتا توندرا 2024 به یک باتری 87/1 کیلوواتی مجهز شده است و 473 اسب بخار نیرو و 790 نیوتن متر گشتاور دارد. پیشرانه هیبریدی این تیپ در کنار یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک قرار می‌گیرد و میزان مصرف آن 44/12 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

چنانچه بخواهید با تویوتا توندرا مدل 2024 به بیراهنه نوری بروید باید تیپ TDR PRO را انتخاب کنید که به سیستم تعلیق FOX PRO مجهز است و به راحتی از مسیرهای ناهموار عبور می‌کند.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان