تحلیل تکنیکال بیت کوین از چه بابت حائز اهمیت است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تحلیل تکنیکال یک ابزار یا روش برای پیش بینی روند قیمتی است که در آن روند با داده‌های موجود، نمودارها، الگوریتم‌ها و روندهای قیمتی پیگیری می‌شود. تحلیل تکنیکال به کاربر خود این امکان را می‌دهد تا با پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مورد نظر خود، بهترین سرمایه‌گذاری را روی آن داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال برای تمامی رمزارزها اهمیت دارد اما در دنیای بیت کوین مهم‌تر است. در واقع بیت کوین به دلیل اهمیت زیاد و بازار گسترده و پیشروی بیش از اندازه مورد توجه تحلیلگران قرار دارد و برای پیش بینی قیمت آن از روندشناسی، کندل شناسی، اندیکاتورها، خطوط مقاومتی و حمایتی، ایچیموکو، فیبوناچی و امواج الیوت، که ابزارهای تحلیل تکنیکال هستند، استفاده می‌شود. افراد به منظور استفاده از ابزار مذکور و پیشبرد تحلیل تکنیکال باید تا حدی با این روش آشنا باشند. استفاده از تحلیل تکنیکال چندان زمان بر نیست و باید دانش پایه‌ای آن را به دست آورد. اما این روزها تحلیلگران برای این کار به راحتی به درگاه معتبری که هر روزه تحلیل تکنیکال بیت کوین را ارائه می‌دهد، مراجعه دارند تا در زمان خود صرفه جویی می‌کنند.

تحلیل بیت کوین ۱۲ تیر

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۱۲ تیر با شما همراه هستیم. اگر به پیش‌بینی دیروز ما از روند بیت کوین برگردید، متوجه خواهید شد که روند روز گذشته آن را به وضوح پیش‌بینی کردیم و حالا بیت کوین دوباره در مسیر صعودی قرار گرفته است.

قیمت بیت کوین بعد از شکست ناحیه مقاومتی و پولبک زدن به آن، حالا در یک روند صعودی قرار گرفته و انتظار داریم تا خط تارگت ترسیم شده بر روی نمودار صعود خود را ادامه دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
آریاپی
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز