تجربه سفری شگفت انگیز با رزرو تور بالی تابستان ۱۴۰۲

بالی-کاماپرس
ژیوار

بالی در کشور اندونزی، بدون شک یکی از بهترین مقاصد سفر در جهان است. بالی با سواحل بکر، فرهنگ غنی، غذاهایی در سطح جهانی و جاذبه‌های خانوادگی بی‌نظیر، رویای سرگردانی است که به حقیقت پیوسته است. در بالی تفریحات فراوانی برای هر سلیقه‌ای وجود دارد؛ چه بخواهید یک استراحت ساحلی غرق آفتاب، یک استراحت آبگرم آرامش‌بخش، یک ماجراجویی در مسیری بکر داشته باشید و یا فقط بخواهید در سراسر جزیره پیاده‌روی کرده، غذا بخورید و خرید کنید.

به گزارش کاماپرس گردشگران می‌توانند با رزرو تور بالی تابستان 1402 مجموعه قصر شیرین از مناطق و سواحل گردشگری جذاب بالی دیدن کنند. هلدینگ قصر شیرین ، یک مجموعه کارآمد و باسابقه برای رزرو تورهای داخلی و خارجی محسوب می‌شود. در ادامه جاذبه های گردشگری بالی بررسی می‌شود؛

از جزایر بکر بالی دیدن کنید

اندونزی خانه بیش از هفده هزار جزیره است که از جنگل‌های سرسبز، قله‌های آتشفشانی، حیات‌وحش عجیب و غریب و برخی از متنوع‌ترین مکان‌های غواصی در جهان تشکیل شده است.

جزایر نوسا لامبونگن، نوسا چانیگن و نوسا پنیدا جزایر جذاب بالی هستند که در جنوب شرقی بالی واقع شده‌اند. نوسا پنیدا، با مناظر بکری که مستقیماً از پارک ژوراسیک بیرون آمده‌اند، یکی از خیره‌کننده ترین جزایر بالی به شمار می‌رود. اگر در برنامه سفر خود برای گشت و گذار در کل جزیره وقت ندارید، می‌توانید یک تور یک‌روز نوسا پنیدا از بالی را امتحان کنید. این ماجراجویی یک روزه شما را به تمام نقاط مهمی که باید از آن بازدید کنید، از جمله ساحل معروف کلینگ کینگ، استخر طبیعی مانداب انجل و حتی غواصی در خلیج کریستال، خلیج مانتا یا خلیج گامات می‌برد.

سواحل بالی-کاماپرس

دریان سفر امید

در پارک آبی شماره یک آسیا آب تنی کنید

اگر می‌خواهید گردش خود را از مناطق ساحلی یا جنگلی تغییر دهید، به پارک آبی واتربوم بروید تا یک روز پر از لذت وهیجان داشته باشید! این پارک بارها و بارها به عنوان بهترین پارک آبی آسیا انتخاب شده است، پس بدون شک سپری کردن یک روز در اینجا برای خانواده ها، کودکان و بزرگسالان انتخابی عالی است! از استخرهای آبپاش مناسب برای بچه‌ها گرفته تا سرسره‌های مسابقه جذاب ؛در واتربوم ماجراجویی‌های فراوانی منتظر شماست.

 طلوع خورشید را از بالای کوه باتور تماشا کنید

اگر به دنبال کارهایی برای انجام دادن در بالی هستید تا آدرنالین خون خود را افزایش دهید، بدون شک صعود به بالای یک آتشفشان فعال بهترین انتخاب است! پیاده روی هنگام طلوع خورشید تا کوه باتور و خوردن صبحانه خوشمزه بالای کوه،چیزی است که ما به شدت در تو بالی توصیه می‌کنیم. کوه باتور بخشی از شبکه جهانی ژئوپارک یونسکو است و این تجربه کوه نوردی حین طلوع آفتاب، با توقف در مزرعه قهوه برای امتحان قهوه کوپی لواک اندونزی، کمیاب‌ترین و گران‌ترین قهوه جهان، کامل می‌شود.

کوه باتور بالی-کاماپرس

با فیل‌های سوماترایی بازی کنید

در باغ وحش بالی، می‌توانید با اورانگوتان‌ها غذا بخورید، به گوزن‌ها غذا بدهید و حتی فیل‌ها را بشویید! اگر علاقه به نزدیک شدن به حیوانات دارید، باید از باغ وحش بالی که اولین پارک جانورشناسی در جزیره به‌شمار می‌رود، بازدید کنید. در اینجا، بیش از 500 حیوان کمیاب و عجیب و غریب، از جمله گونه‌های در حال انقراض مانند اژدهای کومودو، ببر سوماترا، اورانگوتان و سار بالی را مشاهده خواهید کرد. همچنین آهوها، خانواده‌هایی از لمورها، اورانگوتان‌ها وغیره را ملاقات خواهید کرد. در باغ وحش بالی، می‌توانید به فیل‌ها بپیوندید تا یک تجربه نیمه‌روزه «گل‌بازی با فیل‌ها و حمام کردنشان» را تجربه کنید!

فیل-بالی-کاماپرس

به پزشک طب سنتی مراجعه کنید

بدون‌شک بازدید از یک درمانگر سنتی در بالی باید انجام شود! سال‌ها و سال‌ها، آیین باستانی شفابخش سنتی بالی برای درمان انواع بیماری‌ها، با استفاده از انرژی الهی، داروهای گیاهی و ماساژ برای تعادل ذهن و روح مورد استفاده قرار گرفته است. توصیه می‌کنیم تا زمانی که آن را امتحان نکرده‌اید، بالی را ترک نکنید زیرا درمانگران محلی بالی واقعاً معجزه می‌کنند.

با اسکوتر سراسر جزیره را کاوش کرده و از ورزش‌های آبی لذت ببرید

سریع‌ترین راه برای رفت و آمد در بالی بدون شک اسکوتر است و تقریباً از هر گوشه جزیره می‌توانید یک اسکوتر اجاره کنید. فقط نکات ایمنی را رعایت کرده و از کلاه ایمنی استفاده کنید. البته جاده‌ها ممکن است با دست اندازها و چاله‌هایی که در هر پیچی پنهان شده‌اند، بی قانون به نظر برسند.همچنین در بالی می‌توانید جت اسکی، قایق سواری، بوردینگ و جت پکینگ را امتحان کنید. بطور کلی در هر مسیر آبی که ترجیح می‌دهید، می‌توانید ورزش‌های آبی متنوعی را در بالی تجربه کنید.

بالی-کاماپرس

میراث جواهرسازی بالی را کاوش کنید

اگر به جواهرات زیبا و دست ساز با طراحی منحصر به فرد علاقه دارید، باید از بوتیک و کارگاه بامبو جان هاردی کاپال در مامبال دیدن کنید. در میان فضای سرسبز بالی و در ساختاری خیره‌کننده که تماماً از بامبو و مواد پایدار ساخته شده است، می‌توانید قطعات دست‌ساز، زیبا و پایدار  این برند نمادین دیدن کنید. بطور کلی بالی فعالیت‌ها و تفریح‌های گوناگونی برای سلایق مختلف دارد. اگر علاقمند به تجربه آن‌ها هستید ، هم‌اکنون تور بالی را رزرو کنید!

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز