تجربه تاب سواری در ارتفاع با تور بالی نوروز 1403

تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها با منتشر شدن عکس و فیلم‌های بسیار زیبا از گردشگران تور بالی در حین تاب‌سواری در جنگل‌های استوایی اندونزی و چشم‌اندازهای خیره‌کننده آن، این تفریح به یکی از محبوب‌ترین تفریحات در بالی تبدیل شده است.

به گزارش کاماپرس، بالی با داشتن جاذبه‌های شگفت‌انگیز و تفریحات مهیج بسیار از جمله تاب‌سواری در ارتفاع، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای سپری کردن سال نو در میان گردشگران ایرانی تبدیل شده است؛ از این رو، بسیاری از گردشگران هر ساله پیش از فرا رسیدن فصل بهار به دنبال رزرو ارزان‌ترین تور بالی نوروز 1403 هستند.

در این گزارش، مهیج‌ترین تاب‌سواری با تور بالی نوروز 1403 و لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره بالی معرفی شده است.

تجربه تاب سواری مهیج

یکی از تفریحات و تجربه‌های هیجان‌انگیز بالی، تاب‌سواری در ارتفاعات کوهستان آن است که به آن بالی سویینگ نیز گفته می‌شود. بالی سویینگ، یکی از پرطرفدارترین تفریحات در جزیره بالی بوده که اغلب گردشگران تور بالی به واسطه شبکه‌های مجازی با آن آشنا شده‌اند و رویای تجربه آن را در سر دارند.

تاب‌ها با ارتفاع مختلف تا 91 متر به درختان نخل به صورت ایمن بسته شده‌اند و چشم‌اندازی استثنایی و مسحور‌کننده را پیش چشمان مخاطبان خود قرار می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که گردشگران از ارتفاع هراس داشته باشند، این امکان برای آنان فراهم شده که تاب‌سواری در ارتفاعات پایین‌تر را تجربه کنند. همچنین آنان می‌توانند با استفاده از دوربین متصل شده به پیشانی خود در هنگام تاب خوردن، از مناظر اطراف تصاویر خاص ثبت کنند. تمامی تاب‌های بالی سویینگ به تجهیزات پیشرفته امنیتی مجهز بوده و از گردشگران محافظت می‌کنند؛ بنابراین  خطری سلامتی آنان را تهدید نمی‌کند و گردشگران می‌توانند با خیال آسوده از این تاپ‌ها استفاده کنند.

تاپ سواری ارتفاع-کاماپرس

تاب سواری در دره‌های جنگلی

در اعماق دره نیز دو مدل تاب‌سواری با تجربیات متقاوت وجود دارد. این تاب‌ها در سراشیبی تندی از دره قرار گرفته‌ و این تفاوت سبب شده که بسیاری از افراد برای گرفتن فیلم و عکس‌های خاص از این قسمت استفاده کنند.

تاب‌های این مجموعه از زمین 10، 15، 20 و 70 متر فاصله دارند و چشم‌انداز بی‌نظیری از مناظر اطراف را در برابر چشمان گردشگران قرار می‌دهد. تاب‌سواری بالی از مرکز اوبود 20 دقیقه و از مرکز کوتا یک ساعت و نیم فاصله دارد و ساعات کاری این مجموعه از ساعت 8 صبح تا 5 عصر است.

تاب سواری تراس رودخانه

تاب‌سواری تراس رودخانه، یکی از فوق‌العاده‌ترین تاب‌سواری‌ها در منطقه ابود بالی بوده که با داشتن 15 تاب متفاوت با ارتفاع بیش از 45 متر، به خوبی حسی از هیجان را برای گردشگران به همراه می‌آورد. مرکز تاب ‌سواری بالی این امکان را فراهم کرده که زوج‌ها همراه با یکدیگر پرواز بر فراز این دره سبز را به خوبی احساس کنند و ضمن لذت بردن از آن، عکس و فیلم‌هایی به یادماندنی به ثبت برسانند.

در صورتی که فکر می‌کنید ارتفاع 45 متر برای تاب‌سواری، شما را راضی نمی‌کند، می‌توانید تاب‌سواری در ارتفاع 60 متر در نسیم خنک جنگل را تجربه کنید.

تاب سواری در ارتفاعات مخفی واناگیری

ارتفاعات واناگیری در نزدیکی روستای موندروک، از فرودگاه بالی و مرکز کوتا حدود دو ساعت فاصله دارد و تمامی عاشقان تاب‌سواری را به سوی خود جذب می‌کند.

عکس گرفتن سوار بر تاب و تماشای دریاچه تامبینگان از فراز آسمان، تاب‌سواری در واناگیری را به یکی از بهترین و مهیج‌ترین تاب‌سواری‌های بالی تبدیل کرده است.

این دریاچه توسط تپه‌ها، درختان استوایی و هوای خنک لذت‌بخش محصور شده است و تنفس دوباره این هوای خنک، حسی مطلوب به افراد می‌بخشد.

تاپ سواری بالی-کاماپرس

تاب سواری آلاس هاروم (Alas Harum )

تاب‌سواری آلاس هاروم، یکی از معروف‌ترین تاب‌سواری‌ها در جزیره بالی است که در نزدیکی روستای آلاس هاروم و مزاع برنج تاگالانگ واقع شده و تا مرکز اوبود حدود 20 دقیقه فاصله دارد. این منطقه برای افرادی مناسب است که به دنبال کسب تجربیات و تفریحات متنوع هستند.

گردشگران علاوه بر تاب‌سواری در ارتفاع می‌توانند از دیگر تفریحات این منطقه همچون زیپ لاین و عکس گرفتن در تراس شیشه‌ای نیز بهره‌مند شوند و در آخرین ساعات از گردش یک روزه خود در مناطق جنگلی از خوردن قهوه لوواک لذت ‌ببرند.

لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره بالی

هتل پولمن بالی لژیان بیچ: پولمن، یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره بالی بوده که در فاصله‌ای بسیار کوتاه از دریا در ساحل کوتا واقع شده است. فاصله هتل تا مراکز خرید اندونزی بسیار کوتاه است و اتاق‌های شیشه‌ای و بالکن‌های این هتل چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا و ساحل را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. مسافران می‌توانند از اتاق خود به تماشای طلوع و غروب زیبای خورشید بنشینند و از آن لذت ببرند.

از جمله امکانات ورزشی و تفریحی این هتل می‌توان به استخر در پشت‌بام با نمایی زیبا از آسمان پرستاره شب، کنسرت موسیقی، باشگاه بدنسازی، سالن‌های بیلیارد، ماساژ، سونا و جکوزی، ایروبیک و یوگا و همچنین پارک آبی اشاره کرد.

هتل پولمن بالی لژیان بیچ-کاماپرس

هتل کارما کاندارا: این هتل با داشتن چندین ویلای استخردار بزرگ روی تپه‌ سرسبز اونگاسان رو به اقیانوس هند واقع شده است. ظرفیت اقامتگاه‌های هتل کارما بسیار بزرگ بوده و برای اقامت خانواده‌های چهار نفره بسیار مناسب است و اقامتگاهی عالی برای سفرهای لوکس خانوادگی محسوب می‌شود.

ویلاهای تک‌خوابه کارما کاندارا گرچه برای اقامت چهار نفر ظرفیت دارند، اما به زوج‌هایی که به دنبال اقامتگاهی عالی برای گذراندن ماه عسل هستند نیز توصیه می‌شود. رستوران‌های هتل کارما کاندارا با آشپزهای حرفه‌ای برای میهمانان خود انواع غذاهای مدیترانه‌ای، آسیایی، اروپایی و بین‌المللی سرو می‌کنند.

هتل کارما کاندارا-کاماپرس

رزرو تور بالی نوروز 1403 با «آریاک سفر»

آژانس مسافرتی آریاک سفر با داشتن 20 سال تجربه، یکی از معتبرترین مجموعه‌ها در زمینه برگزاری تورهای متنوع داخلی، آسیایی و اروپایی است.

علاقه‌مندان به رزرو تور بالی نوروز 1403 می‌توانند همراه با مجموعه آریاک سفر، سفری جذاب و شگفت‌انگیز در فصل سرسبز بهار و تعطیلات نوروز در شهر زیبای بالی کشور اندونزی سپری کنند. گردشگران می‌توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه آریاک سفر به آدرس www.aryaktravel.com نسبت به خدمات و ویژگی‌های تورهای گوناگون و قیمت‌های متنوع آن آگاهی‌های لازم را کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز