تب ریزش قیمت سکه و دلار فروکش کرد؛ ایست دلار در کانال 24 هزار تومان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گزارش‌ها از بازار ارز و سکه حاکی از آن است که موج کاهش قیمت سکه و دلار که روز گذشته بعد از قوت گرفتن احتمال توافق ایران و آمریکا بر سر بازگشت گام به گام به برجام ایجاد شده بود، امروز یکشنبه 15 فروردین ماه فروکش کرده است.

به گزارش کاماپرس، بازار ارز بعد از سقوط قابل توجه قیمت دلار و سکه در روز 14 فروردین، امروز اوقات آرامی داشته و خوش بینی درباره سقوط هر چه بیشتر قیمت ها جای خود را به بدبینی داده است.

امروز به نظر رسید مصاحبه های مکرر مسئولان وزارت خارجه ایران از شخص وزیر امور خارجه گرفته تا سخنگوی این وزارتخانه در رد احتمال هر گونه مذاکره مستقیم و غیرمستقیم در روز سه شنبه بین ایران و آمریکا بر سر بازگشت به برجام و همچنین تاکید مقام های آگاه – که این روزها بلافاصله بعد از منتشر شدن اخبار درباره احتمال مذاکره بین ایران و آمریکا با خبرگزاری فارس سخن می گویند – بر غیرقابل مذاکره بودن بازگشت آمریکا به برجام ، شوک وارده به بازار ارز را خنثی کرده باشد.

تقاضای موثری در بازار ارز وجود ندارد

نکته قابل ذکر این که گزارش های میدانی از بازار ارز نشان می دهد با وجود ایست سقوط دلار، موج تقاضا در بازار مشاهده نمی شود و به نظر می رسد دلار تا سه شنبه در پله های اول کانال 24 هزار تومانی توقف کند یا حتی با شیب ملایم به نیمه دوم کانال 23 هزار تومانی برود.

در لحظه تنظیم این خبر – ساعت حدود 13 یکشنبه 15 فروردین – قیمت دلار در بازار غیررسمی ارز، بیست و چهار هزار و ششصد تومان است که کاهش حدود 100 تومانی نسبته به دیروز را نشان می دهد. نرخ یورو نیز امروز در بازار آزاد به ۲۹,۴۲۷ تومان رسیده است که کاهش حدود 60 تومانی نسبت به روز گذشته دارد.

ضمنا سکه امامی هم که دیروز برخی خبرها حکایت از ریزش یک میلیون تومانی آن را داشت امروز با کاهش اندک – حدود 50 هزار تومانی با قیمت 10,650,000 تومان قابل خریداری است.

اخبار پربازدید امروز:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز