کادیلاک اختصاصی کیم کارداشیان چه ویژگی‌هایی دارد؟ ( عکس)

تور لحظه آخری-کاماپرس

کیم کارداشیان بعد از اعلام جدایی از همسرش کانیه وست، حالا یک دستگاه کادیلاک اسکالید پلاتینیوم ESV سفارش داده است.

به گزارش کاماپرس، زندگی پر زرق و برق کیم کارداشیان ستاره برنامه های رئالیتی شو در آمریکا همیشه سوژه اصلی پاپاراتزی ها و فضای مجازی است. هر خبری درباره خانواده معروف کارداشیان خیلی زود ترند می شود و سر و صدای زیادی به پا می کند.

اما حالا شاسی بلند جدید کیم کارداشیان توجه کاربران در فضای مجازی را به خود جلب کرده است. این شاسی ‌بلندغول پیکر به صورت سفارشی با رنگ ویژه نقره‌ای و با نام KK اول اسم و فامیل او تولید شده است. اما این کادیلاک فوق پیشرفته چه ویژگی‌هایی دارد؟

شیشه های دودی و رینگ های ۲۶ اینچی

راز آسمان پایتخت

شیشه‌های دودی اسکالید جلوه‌ای باابهت و شیک به این خودرو منحصر به فرد داده است و کیم کارداشیان با چهار فرزند قد و نیم‌قد به راحتی می‌تواند از فضای امن و گسترده اسکالید استفاده کند.

گفته می‌شود داخل کابین این خودرو یک نمایشگر 38 اینچی OLED تعبیه شده است. برای سرنشینان عقب نیز نمایشگرهای 12.6 اینچی در نظر گرفته شده است. استفاده از لوگوی تک رنگ کادیلاک روی جلوپنجره خاص بودن بیش از حد این خودرو را به رخ کشیده است. ریزه‌کاری‌های مشکی‌رنگ دور توری جلوپنجره، زیر سپرها و رکاب‌ها هماهنگی جالب با لبه مشکی تایرهای آن پیدا کرده است.

حضور رینگ‌های 26 اینچی در این خودرو خودنمایی می کند. اما این فقط سایز رینگ نیست که نسبت به نمونه استاندارد بزرگ‌تر شده است. درواقع شکل چرخ‌های جدید نیز بی‌اندازه منحصربه‌فرد هستند. رینگ‌های استیل براق با صفحه‌ای گسترده در میان آن، توانسته تکمیل‌کننده رنگ نقره‌ای روی بدنه خودرو باشد.

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

مشخصات فنی کادیلاک اسکالید

کادیلاک اسکالیدکیم کارداشیان با دو پیشرانه انتخابی عرضه می‌شود. نسخه اول 6.2 لیتری هشت سیلندر Vشکل با 420 اسب‌بخار قدرت است. گزینه دیگر نیز 3 لیتری دیزلی با آرایش شش سیلندر خطی است که 277 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. هر دو مدل با جعبه‌‌دنده 10 سرعته و سیستم انتقال قدرت 4WD به مشتریان تحویل داده می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز