تبلت سامسونگ آ7 لایت را از دیجی کالا بخریم یا تکنولایف؟

ژیوار

تبلت سامسونگ آ7 لایت (SM-T225) با ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی با قیمتی در حدود 14 میلیون تومان در بازار موجود است. این تبلت سامسونگ در سایت‌های مختلف همراه با گارانتی قرار گرفته و دو سایت دیجی کالا و تکنولایف نیز از مهم‌ترین ارائه دهندگان آن هستند.

کاماپرس در این گزارش قیمت تبلت سامسونگ آ7 لایت را در دیجی کالا و تکنولایف بررسی کرده و خدمات هر یک از دو سایت را به طور کلی بررسی می‌کند.

قیمت تبلت سامسونگ آ7 لایت در دیجی کالا

تبلت سامسونگ با مدل تبلت سامسونگ آ7 لایت در سایت دیجی کالا با دو رنگ نقره‌ای و خاکستری ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 13 میلیون و 899 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با گارانتی 18 ماهه هماهنگ (داریا همراه) ارائه شده و امکان پرداخت هزینه آن در زمان دریافت وجود دارد. همچنین ضمانت هفت روزه برای بازگشت کالا و ضمانت اصل بودن کالا نیز در این محصول ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

قیمت تبلت سامسونگ آ7 لایت در تکنولایف

تبلت سامسونگ آ7 لایت در سایت تکنولایف و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 14 میلیون و 160 هزار تومان ارائه شده و تنها رنگ خاکستری آن موجود است. این محصول 12 ماه گارانتی داریا همراه پایتخت داشته و 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارد. همچنین ضمانت کالا نیز ارائه شده و امکان پرداخت هزینه در محل فراهم می‌شود.

ویژگی های تبلت سامسونگ آ7 لایت

این تبلت سایز صفحه نمایش 8.7 اینچی داشته و نوع صفحه نمایش آن TFTLCD است. این محصول که رزولوشن 1340 در 800 پیکسلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، دارای قابلیت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ بوده و تراکم پیکسل آن 179 پیکسل بر اینچ است. این محصول دارای 8 هسته پردازشگر بوده و وزن آن 371 گرم در نظر گرفته می‌شود. همچنین ابعاد این محصول نیز 212.5 در 124.7 در 8 میلی متر خواهد بود.

این تبلت سامسونگ آ7 لایت دارای کیفیت دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و کیفیت دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو بوده و از ویژگی‌های مهم دوربین آن می‌توان به فوکوس خودکار اشاره کرد. همچنین این محصول از شبکه اینترنت‌های 4 و 4.5 جی پشتیبانی کرده و امکان استفاده از یک سیمکارت را فراهم می‌‌کند. سیستم عامل به کار رفته در این محصول نیز اندروید 11 بوده و جنس بدنه آن آلومینیوم و پلاستیک است.

این تبلت سامسونگ دارای ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی بوده و امکان افزایش حافظه آن وجود دارد. همچنین این محصول دارای سنسورهای شتاب سنج و قطب نما بوده و بدون رادیو ارائه می‌شود. ظرفیت باتری به کار رفته در این تبلت نیز 5100 میلی آمپر ساعت بوده و نوع باتری آن لیتیوم پلیمری است که قابل تعویض توسط کاربر نیست.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالاسامسونگ
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز