تاثیر روغن آرگان برای رشد مو + معرفی بهترین محصولات

روغن آرگان-کاماپرس
ژیوار

روغن آرگان یکی از محبوب‌ترین روغن‌های گیاهی برای تقویت مو است که امروزه برندهای مختلفی آن را عرضه می‌کنند. این روغن علاوه بر تقویت و زیبایی مو، باعث استحکام ریشه‌ها و کاهش ریزش مو نیز می‌شود و تاثیر زیادی در حالت‌پذیری و بهبود رشد آن دارد. اغلب ویتامین‌های ضروری در این روغن کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و استفاده از آن برای انواع موی سر مفید است.

کاماپرس در این گزارش بهترین محصولات روغن آرگان برای مو را معرفی می‌کند.

روغن آرگان مراکشی با حجم 100 میل

این روغن هم برای موهای خشک و هم برای انواع مو، دو محصول جداگانه را عرضه کرده است و قیمت آن در زمان تهیه این گزارش حدود 700 تا 800 هزار تومان است. این محصول علاوه بر تقویت کردن و آبرسانی، باعث زیبایی و درخشش موها می‌شود و تاثیر زیادی در بیشتر کردن استحکام مو دارد. همچنین این روغن آرگان سرشار از ویتامین ای و آنتی اکسیدان‌های کمک کننده است. این محصول از وز شدن و خشکی موها جلوگیری می‌کند و بوی مطبوعی دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

روغن آرگان و کالاندولا بلا با حجم 100 میل

این محصول ترکیبی از دو گیاه بسیار مفید برای مو است که باعث تقویت کلاژن‌سازی در سلول‌ها می‌شود و قیمتی در حدود 650 هزار تومان دارد. این روغن آرگان و کالاندولا علاوه بر حفظ لطافت و درخشندگی موها، تاثیر زیادی در درخشش و رفع شکنندگی مو دارد. همچنین از ریختن غیرطبیعی موی سر جلوگیری می‌کند و نرم‌کننده‌ای طبیعی است. این روغن بدون اینکه موها را بیش از حد چرب کند، می‌تواند باعث حفظ رنگ آن و تغذیه ریشه‌ها شود.

روغن آرگان پرایم با حجم 100 میل

این روغن آرگان از وز شدن و موخوره جلوگیری می‌کند و با قیمت حدودی 500 تا 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول بسیار سبک با جذب سریع، موهای آسیب دیده را تقویت می‌کند و بدون سولفات، پارابن و رنگ‌های مضر عرضه می‌شود. همچنین این روغن قابل استفاده برای موهای رنگ‌شده و آسیب‌دیده است. افراد برای تقویت موهای خود و افزایش درخشندگی می‌توانند از این محصول پرایم استفاده کنند.

روغن آرگان نچرالن Moroccan با حجم 45 میل

این محصول کم‌حجم سرشار از ویتامین آ، سی، ای و امگا 6 و 9 است و با قیمت حدودی 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این روغن آرگان اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان مفید زیادی دارد و برای رفع موخوره سر مفید است. همچنین این محصول، از زبرشدن و خشکی مو جلوگیری می‌کند و تاثیر قابل توجهی در سلامتی بیشتر موها دارد. افرادی که حالت‌پذیری موهای آن‌ها کمتر است می‌توانند با این محصول تجربه بهتری داشته باشند.

روغن آرگان برزیل کاکائو، مدل Cadiveo با حجم 65 میل

این محصول بدون نیاز به آبکشی و برای انواع موی معمولی تهیه شده است و قیمتی در حدود 500 هزار تومان دارد. این روغن برای درخشندگی، براق کردن، رطوبت رسانی و لطافت بیشتر موها مفید است و باعث زیبایی بیشتر و حالت‌پذیری بهتر مو می‌شود. همچنین این روغن تاثیر زیادی در درمان شوره سر دارد و از خشک شدن موها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیروژاشاپشاواز
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز