بیانیه مهم فلایتیو درباره تعلیق پروانه فعالیت

تعلیق فلایتیو-کاماپرس
ژیوار

 چند روز پیش خبر تعلیق فلایتیو در سایت‌های خبری منتشر شد. برخی از سایت‌ها نوشته بودند که سازمان هواپیمایی کشور فلایتیو را به خاطر گران‌فروشی به مدت یک ماه تعلیق کرده است.

به گزارش کاماپرس، این خبر موجی از واکنش‌ها را با خود به همراه داشت. حالا اما فلاتیو در رابطه با این موضوع و روشن شدن حقایق بیانه‌ای ارائه داده است.

تعلیق فلایتیو-کاماپرس

بیانیه فلایتیو به شرح زیر است:

شرکت «فلایتیو» در خصوص خبر تعلیق یک ماهه‌ به دنبال عرضه/نمایش بلیت یک پرواز داخلی بالاتر از نرخ رسمی، تاکید دارد ابدا بحث «گران‌فروشی» برنامه‌ریزی شده در کار نبوده و فقط خطای سهوی فنی رخ داده است.

دریان سفر امید

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط بین‌الملل «فلایتیو»، پیرو انتشار خبری در رسانه‌ها مبنی‌بر تعلیق یک‌ماهه پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی «فلایتیو» و سایت  www.flightio.ir، ضمن احترام به قوانین، توضیح چند نکته جهت تنویر افکار عمومی ضروری است.

1- با توجه به این‌که ایرلاین‌ها، نرخنامه‌ی مخصوص خود را (طبق نرخ رسمی سازمان هواپیمایی کشوری) ارائه می‌دهد، همکاران Help Desk در واحد Tech شرکت «فلایتیو»، نرخنامه «فلای پرشیا» را همراه با خطای سهوی (درحد یک واژه) تعریف کرده بودند که موجب شد بهای بلیت به مدت‌زمان خیلی کوتاه و به‌صورت محدود فقط روی یک اِیرلاین و مسیر با خطا ثبت شود؛ این اشتباه سهوی به‌سرعت توسط همکاران واحد Tech پی‌گیری و برطرف شد.

2- در همان بازه زمانی و حتی پیش از آن، فروش بلیت تمامی پروازهای شرکت «فلایتیو» طبق روال عادی و مانند همیشه با پایین‌ترین نرخ‌های موجود در بازار جریان داشته است.

3- بدیهی است نرخ پروازهای داخلی از طریق سازمان محترم هواپیمایی کشوری به کلیه خدمات‌دهندگان ابلاغ می‌شود و شرکت «فلایتیو» به‌عنوان بزرگترین تامین‌کننده پرواز و هتل خارجی در کشور با تعداد قابل توجهی از پرسنل جوانِ خلاقِ مشغول خدمت (24 ساعته، 7 روز هفته)، همواره به رعایت نرخ‌های مصوب متعهد است و دلیلی برای مخدوش کردن حسن شهرت خود نمی‌بیند. 60 سال خدمت‌رسانی شرکت «دورپرواز» (فلایتیو) در عرصه خدمات مسافرتی کشوری، پشتوانه‌ی این ادعا است.

بیشتر بخوانید:

لازم به اشاره است که مستندات اظهارات بالا به سازمان محترم بازرسی هواپیمایی کشور ارائه شده و امید است محدودیت‌ اعمال شده به‌زودی برطرف شود. شرکت «فلایتیو» با هدف آسوده‌تر و آرزان‎‌تر شدن سفر هم‌میهنان عزیز تاسیس شده و اطمینان می‌دهد به این پیمان پایبند است.

انتهای پیام

مرتبط با : فلایتیو
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز