سونامی خروج نیروی انسانی از فلایتیو

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تعداد زیادی از نیروهای انسانی فلایتیو طی ساعت‌های گذشته با به اشتراک گذاشتن یک متن واحد، فضای لینکدین فارسی را تحت تاثیر قرار داده‌اند.
به گزارش کاماپرس، از ساعاتی پیش متن مشترکی توسط کارکنان و مدیران فلایتیو منتشر شد که حاکی از تغییرات گسترده در ساختار اداری این شرکت فعال در حوزه گردشگری است.

در این متن آمده است:

تولد ۸ سالگی فلایتیو همراه با تلخی!

ما تیمی رو تشکیل دادیم که همیشه آرزوی همکاری با اون رو داشتیم، ما تیمی رو ساختیم که از هر چالش به راحتی عبور می‌کرد و کارش فتح قله‌های موفقیت بود. با این حال توانایی ما محدود به چالش‌هایی بود که با منطق و پشت‌کار رفع می‌شن. با این حال همکاری با هلدینگ مربوطه راه‌کار منطقی نمی‌شناخت و نمی‌شناسه.

از چند ماه پیش، دخالت‌های بی‌جای هلدینگ سرمایه‌گذار شدت گرفت.
به نظر می‌رسید طوفان در راهه…
طوفانی که فقط طی چند روز، مدیرعامل و همه مدیران ارشد دپارتمان‌های فلایتیو رو به تصمیم استعفا رسوند و مجبور به ترک این خونه کرد.

با این استعفاهای ناگهانی، اول سکوت سنگینی بر فضای فلایتیو حاکم شد و بعد صدای اعتراض‌ها شنیده شد و درست در “ساعت ۳” نیمه‌‌شبی غم‌بار، خبر تلخ تعدیل مثل یک زلزله مهیب، این خونه شاد رو برای ما ویران کرد.

راز آسمان پایتخت

دقیقا دو روز مونده به تولد ۸ سالگی فلایتیو؛

الان ما باید غرق در تدارکات برگزاری جشن بودیم، اما با قلبی پر از غم، مجبور به ترک این خونه شدیم و “اپن تو ورک” تنها راه باقی‌مونده برای ماست، راهی که هیچ‌کدوم دوستش نداریم.

ما به دستاوردهای خودمون افتخار می‌کنیم و باور داریم که از بهترین فصل‌های فعالیت فلایتیو رو رقم زدیم. ما باور داریم که در یک فضای سالم، فعالیت‌های ما می‌تونست شروع یک فصل جدید از رقابت در صنعت گردشگری باشه اما ناچاریم که واقعیت‌های ایجاد شده رو بپذیریم و این خونه رو ترک کنیم.

به امید روزی که فلایتیو روزی به صاحبان اصلی خودش، یعنی تمام همکاران ما در تمامی تیم‌ها برگرده.

امیر هاشمی، سینا افضلیان، بهنام نیک‌دهقان، شیما شاهنده، کسری زاهدی، ابراهیم آزاد، پوریا درویشی‌کهن، شیرین جاویدی، مهدی خلیلی، فایزه شمیمی، علیرضا امیرگانی، نگین نیازی، شهرزاد طالع‌زاده و … تعدادی از افرادی هستند که این متن مشترک را در صفحه‌های لینکدین خود به اشتراک گذاشته‌اند.
انتهای پیام
مرتبط با : فلایتیو
دادپویان
رایانه کمک
اوج آرام
آریاپی
ایده سبز
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز