بوگاتی ویرون خاص‌ترین خودرو گذرموقت ایران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بوگاتی ویرون حالا خاص ترین خودرو گذر موقت ایران در۱۰ سال گذشته است. ۱۰ سال پیش اولین بوگاتی ویرون وارد ایران شد که سر و صدای زیادی هم به پا کرد.

به گزارش کاماپرس، کانال گذرموقت عکسهایی از یک دستگاه بوگاتی ویرون قرمز منتشر کرده که در پارکینگی در تهران گرفته شده است. این بوگاتی که پلاک گذر موقت دارد، اولین خودرو این مدل عجیب و خاص نیست.

مهرماه سال ۹۹ هم خبری در سایتها و کانالهای فضای مجازی منتشر شد درباره اینکه بوگاتی ویرونی با پلاک رند 66 دال 666 در شمال شهر تهران دیده شده است. البته پلیس راهور همان زمان بیانیه داد و پلاک خودرو را جعلی خواند، اما در زمینه تردد این خودرو اظهارنظری انجام نشد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

پیگیری خبرنگاران اما جواب داد و مشخص شد که این هیولای 1001 اسب بخاری که در آن سالها نزدیک به شش میلیارد تومان قیمت داشت، متعلق به یکی از آقازادههای ثروتمند کشور است. هزینه های مربوط به شماره گذاری بوگاتی آقازاده هم حدود يك میلیارد تومان عنوان شد.

بعد از آن تصویری از یک بوگاتی قرمز تیره در بندر انزلی منتشر شد کهاین خودرو هم فقط چند ساعت در ایران بود وچون باید از مبدا امارات به مقصد روسیه می رفت.
اما آخرین تصویری که از این خودرو بی نظیر منتشر شده، باز هم شایعه حضور بوگاتی در ایران را مطرح کرده است. حضوری که با توجه به قوانین و ممنوعیت ورود خودروهایی با حجم موتور بالای 2500 سی سی به احتمال زیاد به صورت گذرموقت  است و ممکن است راهی کشور دیگری شود.

قیمت بوگاتی ویرون چقدر است؟

قیمت این خودرو خاص و پر طرفدار يك میلیون و 200 هزاردلار است که با دلار 25 هزار تومانی نزدیک به 30 میلیارد تومان قیمت دارد. بوگاتی ویرون برای اولین بار در پاییز 2005 معرفی شد.

این ابرخودرو نه تنها با قدرت و گشتاور بسیار بالا، فراتر از همه خودروهای استاندارد جهان بود، بلکه بهترین شتابگیری و نهایت سرعت را فراهم می کرد. در سال 2010 ویرون سوپراسپرت با ثبت 431 کیلومتر سرعت وارد کتاب گینس شد. در سال 2013 هم ویرون گرنداسپرت ویتس رکورد سریعترین خودروی رودستر
جهان را با ثبت سرعت 408 کیلومتر به نام خود ثبت کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز