پاتریوت شاسی بلند روسی به زودی وارد بازار ایران می‌شود

پاتریوت شاسی بلند روسی به عنوان اصلی ترین رقیب خودروهای چینی به زودی وارد بازار خودرو ایران می‌شود.

به گزارش کاماپرس، پاتریوت شاسی بلند روسی که به جان سخت مشهور است به زودی از طرف شرکت سروش دیزل مبنا وارد بازار خودرو ایران می شود. این شاسی بلند ساخت شرکت خودروسازی یواز روسیه است.

این خودرو ساز روسی در جنگ جهانی دوم و با ارائه محصولات نظامی چهار چرخ محرک و کامیون‌های نظامی وارد عرصه خودروسازی شد و از آن زمان تاکنون با ارائه خودروهای شاسی بلند مثل برندهای مطرح جهانی جیپ ، لندروور و… نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.

پاتریوت در سال ۱۳۹۵ برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران وارد ایران شد و حالا قرار است توسط شرکت سروش دیزل مبنا مونتاژ و بازار خودرو معرفی شود.

قیمت پاتریوت چقدر است؟

آریاک سفر

در سپتامبر سال ۲۰۲۰ قیمت این خودرو حدود ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شد، اما حالا قیمت این خودرو به حدود ۸۶۰ میلیون تومان رسیده است. البته هنوز قیمت قطعی این خودرو روسی اعلام نشده است.

مشخصات فنی پاتریوت روسی

شاسی بلند روسی در دو مدل بنزینی و دیزل تولید می‌شود. در نسخه بنزینی پیشرانه ۲.۷ لیتری و قدرت ۱۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۴ نیوتون متری دارد. نسخه دیزلی این خودرو هم با پیشرانه ۲.۲ لیتری و قدرت خروجی ۱۴۳ اسب بخاری با گشتاور ۲۲۸ نیوتون متری روانه بازار می شود.

قدرتی که در موتور این خودرو به کار رفته توسط جعبه دنده ۵ سرعته یا ۶ سرعته اتوماتیک که به دست شرکت پانچ تولید و عرضه می‌شود به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

گفته می شود ، در مراحل اولیه تولید، پاتریوت در جایگاه محصول آفرودی و خانوادگی روانه بازار خواهد شد و نسخه اتوماتیک آن نیز در ایران مونتاژ خواهد شد و به دلیل قابلیت‌های آن نسخه پیکاپ نیز در مراحل بعدی تولید می شود.

امکانات جان سخت روسی

دو کیسه هوا، یک سیستم تثبیت کننده، یک سیستم ترمز ضد قفل و سیستم کمک هنگام رانندگی در سربالایی و سرازیری، یخ زدای شیشه جلو و برف پاک کن، گرمکن فرمان، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم چهار چرخ محرک با قابلیت تنظیم دیفرانسیل راهنمای پارک سیستم، کنترل پایداری سیستم، کنترل حرکت در سراشیبی‌ها، کروز کنترل سنسور پارک جلو و عقب، محدود کننده سرعت و.. از امکانات مهم این جان سخت روسی است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پاتریوت شاسی بلند روسی به زودی وارد بازار ایران می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز