بورس روز 5 شهریور 1401/ روند بازار سرمایه در روزهای آینده چگونه خواهد بود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به سه روز قبل 7 هزار و 671 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 450 هزار و 45 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز امروز در مقایسه با چهارشنبه قبل 2 هزار و 78 واحد بالا رفت و در محدوده 410 هزار و 327 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری 8 هزار و 161 میلیارد تومان شد. امروز نمادهای «شپدیس»، «کچاد» و «شبندر» بیشترین اثر را روی افزایش شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار طی روز جاری منفی شد و 136 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی امروز بورس به سهام «های وب»، شرکت داده گستر عصر نوین های وب، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «شستا» و «خساپا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به اعتقاد برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی، فردا بازار عرضه زیادی خواهد داشت و به نظر سهامداران روز خوبی را تجربه نخواهند کرد. حق‌شناس در گفت و گو با تجارت نیوز بیان کرده که ممکن است تعداد سهم‌های منفی بازار در روز آینده بیشتر از تعداد سهام مثبت باشد. سیگنال‌های مثبت همراه با سیگنال‌های منفی در حال خودنمایی هستند و نمی‌توان پیش بینی دقیقی از بازار ارائه داد.

اطلاعات عمومی:

سهام ثشرق را بشناسید

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق با نماد ثشرق در بازار دوم بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 374 میلیارد و 330 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه سرمایه گذاری مسکن، سهامی عام، گروه انرژی مهستان، سهامی عام، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اکسیر سودا و چند شخص حقیقی عمده سهام ثشرق را در دست دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز