بهترین گوشی های اقتصادی سری A سامسونگ

لست سکند

سامسونگ هرساله از گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده نسبتاً زیادی رونمایی می‌کند. در میان این گوشی‌ها، گوشی‌های سری A این برند کره‌ای که همراه با سری پرچم‌دار S این شرکت به بازار عرضه می‌شوند، از طرف‌داران بسیاری برخوردار است.

به گزارش کاماپرس، این سری گوشی‌ها در بازار تلفن‌های هوشمند ایران نیز به علت ویژگی‌های قابل‌توجه، باتری پرظرفیت، قیمت مناسب و البته آوازه برند سامسونگ، همواره جزو پرفروش‌ترین گوشی‌ها بوده‌اند.

در ادامه، کاماپرس به معرفی بهترین گوشی‌های سری A سامسونگ می‌پردازد.

سامسونگ گلکسی A73 5G

این گوشی که گران‌ترین عضو میان‌رده‌های سری A سامسونگ به شمار می‌رود، با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم و در رنگ‌های سبز، سفید و خاکستری موجود است. سامسونگ از بهترین نمایشگر میان‌رده Super AMOLED Plus برای این گوشی استفاده کرده که اندازه آن ۶٫۷ اینچ بوده و تا حداکثر ۱۲۰ هرتز نرخ نوسازی را پشتیبانی می‌کند. این گوشی ۱۸۱ گرمی از پردازنده هشت هسته‌ای آمریکایی اسنپ‌دراگون  778G 5G ساخت شرکت آمریکایی کوالکام استفاده می‌کند. سامسونگ برای دوربین این گوشی از یک تنظیم چهارگانه ۱۰۸، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است. یک باتری لیتیوم پلیمری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز مسئولیت شارژدهی به این گوشی را دارد. این گوشی در بازار ایران در بازه قیمتی ۱۶ تا ۱۸ میلیون تومانی فروخته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

سامسونگ گلکسی A54 5G

این گوشی جدید در رنگ‌های سفید، بنفش، لیمویی و خاکستری تیره موجود است. انتخاب‌های ذخیره‌سازی این گوشی در ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت رم خلاصه می‌شود.  نمایشگر ۶٫۴ اینچی این گوشی از نوع Super AMOLED بوده و نرخ نوسازی آن نیز ۱۲۰ هرتز است. پردازنده این گوشی ۲۰۲ گرمی اگزینوس  ۱۳۸۰ هشت هسته‌ای سامسونگ است که با فناوری ۵ نانومتری ساخته شده است. سه لنز دوربین ۵۰، ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی هم برای ثبت تصاویر تعبیه شده‌اند. باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز با شارژر ۲۵ واتی در این گوشی به خدمت گرفته شده است. A54 5G با قیمتی در بازه ۱۹ تا ۲۲ میلیون تومانی موجود است.

سامسونگ گلکسی A34 5G

A53 نیز در رنگ‌های نقره‌ای، بنفش، لیمویی و خاکستری تیره فروخته می‌شود. حافظه داخلی و رم این گوشی هم مانند دو گوشی قبل، شامل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ و ۸ رم است. این گوشی ۶٫۶ اینچی ۱۹۹ گرم وزن داشته و مانند A54 از نمایشگر Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. سامسونگ در این گوشی از پردازنده چینی مدیاتک Dimensity 1080 استفاده کرده است. دوربین‌ها نیز ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی هستند، اما سامسونگ همچنان از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. این گوشی نیز با قیمت ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۲۲ میلیون تومان در بازار موجود است.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ گلکسی A14

این گوشی ۶٫۶ اینچی، با نمایشگر PLS LCD ۶۰ هرتزی عرضه شده است و از وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ برخوردار است. A14  ۲۰۱ گرم وزن داشته و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، سبز و قرمز موجود است. سامسونگ از دو پردازنده اگزینوس ۸۵۰ خود و Helio G80 مدیاتک استفاده کرده است که نسخه مدیاتکی با فرکانس کمی بیشتر، قوی‌تر هستند. گزینه‌های ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی برای حافظه داخلی و ۴ و ۶ گیگابایت رم برای این گوشی موجود است که از طریق درگاه اختصاصی کارت حافظه افزایش پیدا می‌کند. دوربین‌های ۵۰، ۵ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و ۱۳ مگاپیکسلی سلفی در پنل جلویی این گوشی قرار دارند. این گوشی با اندروید ۱۳ و رابط کاربری مخصوص One UI Core 5 عرضه شده است و با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۱۵ واتی جفت می‌شود. A14  در بازه قیمتی شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومانی قرار دارد.

سامسونگ گلکسی A04s

نمایشگر ۶٫۵ اینچی این گوشی نیز از نوع PLC LCD بوده و با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۵۰ خود می‌تواند از پس وظایف روزانه خود بربیاید. دوربین‌های سه‌گانه این گوشی شامل لنزهای ۵۰، ۲ و ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی این گوشی در نظر گرفته شده است. باتری لیتیوم یونی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز می‌تواند تا انتهای روز تمام نشود و با شارژر ۱۵ واتی شارژ می‌شود. همچنین گزینه‌های ذخیره‌سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی حافظه داخلی و ۳ و ۴ گیگابایت رم برای این گوشی موجود است و با درگاه اختصاصی کارت حافظه امکان افزایش آن نیز وجود دارد. این گوشی بسته به گزینه‌های ذخیره‌سازی، از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

مخاطبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی سامسونگ مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز