بهترین گوشی موبایل سامسونگ برای کسانی که زیاد سفر می کنند

لست سکند

گوشی موبایل سامسونگ مناسب برای اهالی سفر، اغلب باید دارای ظرفیت باتری بالایی بوده و کیفیت دوربین مناسبی نیز داشته باشد. علاوه بر آن، این گوشی بهتر است که از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کند و امکان استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را در اختیار کاربر قرار دهد. گوشی مناسب برای سفر دارای سخت افزاری مناسب نیز بوده و تا حد ممکن مقاومت خوبی در برابر رطوبت و گرد و خاک نشان می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش بهترین گوشی‌های ارزان قیمت برای کسانی که زیاد سفر می‌کنند را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل S21 FE

این گوشی سامسونگ محصول سال 2023 بوده و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 128 و 8 گیگابایت است. این محصول دارای سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی بوده و ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد. علاوه بر آن، این گوشی موبایل سامسونگ با سه دوربین 12 و 8 و 12 مگاپیکسلی طراحی شده و دوربین جلوی آن کیفیت 32 مگاپیکسلی دارد که انتخابی مناسب برای سلفی گرفتن و یا تماس تصویری در سفر به حساب می‌آید. این محصول ضد آب بوده و از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ با مدل A54 ویتنام

این گوشی موبایل سامسونگ از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و محصولی مناسب برای علاقه مندان به سفر به حساب می‌آید. این گوشی دارای ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی بوده و سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی دارد. علاوه بر آن، این گوشی با ظرفیت باتری بالای 5000 میلی آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این گوشی سه دوربین 50 و 12 و 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو داشته و محصولی مقاوم در برابر رطوبت و گرد و خاک در نظر گرفته می‌شود.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل A34 ویتنام

این گوشی موبایل سامسونگ دارای ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی بوده و محصول اقتصادی مناسبی برای علاقه مندان به سفر به حساب می‌آید. دوربین‌های پشت در این گوشی با کیفیت 48 و 8 و 5 مگاپیکسلی طراحی شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. این محصول که سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی دارد، محصولی ضد آب بوده و امکان استفاده از ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را فراهم می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ با مدل S23 FE

این مدل از گوشی موبایل سامسونگ دارای سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی بوده و انتخابی مناسب برای سفر و لذت بردن از مناظر با عکس‌هایی جذاب به حساب می‌آید. کیفیت دوربین‌های پشت این گوشی به ترتیب 50 و 8 و 12 مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین جلوی آن 10 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی موبایل که از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند، با ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی طراحی شده و قابلیت شارژ سریع 25 واتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر آن، این محصول قابلیت شارژ بی سیم نیز داشته و از سیستم عامل اندروید 13 پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفسامسونگکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز