بهترین گوشی موبایل بین 2 تا 2.5 میلیون تومان

گوشی جدید و اقتصادی تی سی ال مجهز به قلم لمسی با قیمت 260 دلار به زودی عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوشی اقتصادی جدید تی سی ال به نمایشگر 81 /6 اینچ، دوربین چهارگانه و تراشه دایمنسیتی 700 تجهیز شده و با نام تی سی ال استایل پلاس 5 جی در بازار در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. این محصول اقتصادی همچنین دارای باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی نیز هست و با رم 4 گیگابایت همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

در ادامه این مطلب سه محصول باکیفیت و اقتصادی از سه برند مختلف معرفی و بررسی خواهد شد؛

گوشی موبایل سامسونگ مدل آ01 کور

قیمت: یک میلیون و 989 هزارتومان

آریاک سفر

این گوشی موبایل سامسونگ در 21 جولای 2020 معرفی شد که در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز در بازار عرضه شده است. نوع صفحه نمایش این محصول پی ال اس و لمسی خازنی است که از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند و رزولوشنی برابر با 720 در 1480 پیکسل دارد. این محصول که جلو آن از جنس شیشه و پشت و فریم آن پلاستیکی است سبب  شده تا وزنی برابر با 150 گرم داشته باشد. پردازنده مرکزی این محصول سامسونگ چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی است که از تراشه مدیا تک بیست و هشت نانومتری بهره برده است. دوربین اصلی این محصول ذر قاب پشتی قرار گرفته که 8 مگاپیکسل کیفیت دارد و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. باتری این محصول از نوع لیتیوم یونی که توانی برابر با 3 هزار میلی آمپر ساعت دارد.

گوشی موبایل نوکیا مدل سی 20

قیمت: 2 میلیون و 149 هزارتومان

این گوشی موبایل اقتصادی نوکیا در 8 آوریل 2021 معرفی شد که 191 گرم وزن دارد. نمایشگر این محصول از نوع آی پی اس ال سی دی که ابعاد آن 6.52 اینچ است و روزلوشنی برابر با 720 در 1600 پیکسل دارد. این محصول در رنگ‌های قهوه‌ای و سورمه‌ای عرضه شده است. تراشه نوکیا سی 20 از نوع یونیسوک 28 نانومتری و پردازنده مرکزی آن از نوع 8 هسته‌ای است. در قاب پشتی این گوشی موبایل یک دوربین اصلی با قدرت 5 مگاپیکسل قرار گرفته و دوربین سلفی آن کیفیتی برابر با 5 مگاپیکسل دارد. باتری این محصول از نوع لیتیوم یونی با ظرفیت 3 هزار میلی آمپر ساعتی است. همچنین از قابلیت‌های این محصول نوکیا به شتاب سنج و سنسور مجاورت نیز می‌توان اشاره کرد.

گوشی موبایل موتورولا مدل موتو ای20

قیمت 2 میلیون و 490 هزارتومان

این محصول که توسط موتورولا در 15 سپتامبر 2021 معرفی شد وزنی برابر با 184 گرم دارد و در رنگ‌های آبی و خاکستری در بازار عرضه شده است. نوع نمایشگر این محصول ای پی اس ال سی دی و ابعاد آن 6.5 اینچ است که رزولوشنی برابر با 720 در 1600 پیکسل دارد. این محصول جلوشیشه‌ای پوشش دافع آب دارد و پردازنده مرکزی آن از نوع 8 هسته‌ای است. برای این گوشی موبایل دو دوربین در قاب پشتی تعبیه شده است که 13 و 2 مگاپیکسل کیفیت دارند و دوربین سلفی این محصول در قاب جلویی کیفیتی برابر با 5 مگاپیکسل دارد. این محصول دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت است که شارژی 10 وات دارد. از قابلیت‌های این محصول اقتصادی می‌توان حسگر اثرانگشت، شتاب سنج و سنسور مجاورت را نام برد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگموتورولانوکیا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز