بهترین گوشی‌ آنر که در سال ۱۴۰۳ می‌توانید بخرید

گوشی آنر - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

آنر به صورت پیوسته در حال محکم کردن جایگاه خود در بازار موبایل ایران است و به همین دلیل، شاهد افزایش محصولات آن هستیم. این شرکت با تکیه بر قیمت مقرون به صرفه و ارائه سخت‌افزار قدرتمند در گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خود، توانست به رقیب جدی برای سایر برندها تبدیل شود. اگر به دنبال خرید گوشی از برند آنر هستید، این مطلب برای شما نوشته شده است و پیشنهاد می‌کنیم تا آخر آن با وب سایت کاماپرس همراه باشید، چرا که بهترین گوشی‌های‌ آنر در سال ۱۴۰۳ را به شما معرفی خواهیم کرد.

گوشی موبایل آنر مدل X6a

گوشی آنر X6a در لیست محصولات اقتصادی این برند قرار می‌گیرد و اصلی‌ترین نقطه قوت آن، باتری و سرعت شارژ آن است. این محصول با ظاهری جذاب و چشم‌نواز به تولید رسیده که به نمایشگر ۶.۵۶ اینچی از نوع TFT LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است و می‌تواند تصاویر را با رزولوشن ۱۶۱۲×۷۲۰ نمایش دهد. از طرفی نباید روی پردازنده ۱۲ نانومتری آن حساب باز کرد. تراشه مدیاتک Helio G36 با توان پردازشی ۲.۲ گیگاهرتز، صرفا برای امور روزمره قابل استفاده است و در عملیات‌های سنگین، حرفی برای گفتن ندارد.

بخش عکاسی و فیلم‌برداری گوشی آنر X6a، از سیستم چهارگانه بهره می‌برد که دوربین اصلی را سنسور ۵۰ مگاپیکسلی هدایت می‌کند. این سنسور عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارد و برای عکاسی در نور روز، مناسب است. ناگفته نماند که سایر سنسورهای این گوشی، صرفا جنبه تبلیغاتی دارند و عملکرد آن‌ها چنگی به دل نمی‌زند. در آخر به بخش شارژدهی دستگاه می‌رسیم که از باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری انرژی می‌گیرد و برای کار با گوشی تا بیش از یک روز جوابگو است. همچنین این گوشی از فناوری فست شارژ ۲۲.۵ وات بهره می‌برد که در مدت زمان ۳۰ دقیقه، درصد باتری گوشی را از صفر به ۴۰ می‌رساند.

گوشی موبایل آنر مدل X8a

گوشی آنر x8A را می‌توان نسخه ارتقا یافته آنر X6a نامید که در برخی از مشخصات آن، شاهد ارتقاهای قابل توجهی هستیم. در این گوشی پنل IPS LCD، جایگزین TFT‌ شده است که کیفیت تصویر فول اچ دی را ارائه می‌دهد. از طرفی شاهد پردازنده مدیاتک Helio G88 هستیم که براساس معماری ۱۲ نانومتری ساخته شده است. این تراشه با توان پردازشی نسبتا خوبی ظاهر شده است؛ اما برای کارهای سنگین و اجرای بازی‌هاهای گرافیکی مانند پابجی موبایل، قدرت کافی ندارد و صرفا در امور روزمره و وب‌گردی قابل استفاده است.

گوشی آنر - کاماپرس

از سوی دیگر، دوربین اصلی به سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی ارتقا پیدا کرده است که این عدد صرفا روی کاغذ است و نسبت به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آنر X6a، تغییر قابل توجهی نداشته است. در کنار آن، سنسور ۸ مگاپیکسل اولتراواید و ۲ مگاپیکسل ماکرو قرار دارند که برای عکاسی معمولی می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد. همچنین ظرفیت باتری نسبت به نسل قبلی، کاهش پیدا کرده است و این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که در حالت استفاده معمولی، می‌تواند ۱ روز دوام داشته باشد و از سرعت شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل آنر مدل x7a

یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سری X، گوشی آنر X7a است که مقداری از X6a قدرتمند و از X8a، ضعیف‌تر است. این محصول از طراحی جذابی و ساختار ارگومونی بهره می‌برد و به خوبی در دست جای می‌گیرد. برای نمایشگر آن، از پنل ۶.۷۵ اینچی TFT LCD استفاده شده است که تصاویر را با کیفیت HD نمایش می‌دهد. در قلب دستگاه، تراشه مدیاتک Helio G37 حضور دارد که از هشت هسته تشکیل شده است. این پردازنده ۱۲ نانومتری برای کارهای روزمره و استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی، قابل استفاده است و در صورت اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی، حرفی برای گفتن ندارد.

از طرفی سیستم دوربین‌های چهارگانه در گوشی آنر X7a، تکرار شده است و با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مواجه هستیم. این سنسور از قابلیت فوکوس تشخیص فاز خودکار بهره می‌برد که می‌تواند در نور روز و محیط‌های پرنور، عکس‌های نسبتا خوبی ثبت کند. در کنار آن، ۳ سنسور ۲ مگاپیکسلی اولتراواید، ماکرو و تشخیص عمق دیده می‌شوند که عملکرد آن‌ها تعریفی ندارند. نقطه قوت گوشی آنر X7a، شارژدهی آن است که از یک باتری ۵۳۳۰ میلی آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و تا ۲ روز می‌تواند دوام داشته باشد. همچنین از قابلیت فست شارژ ۲۲.۵ وات و ۵ وات معکوس پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل آنر مدل 90 Lite

به یکی از گوشی‌های میان‌رده قدرتمند آنر می‌رسیم که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. این گوشی را تحت عنوان گوشی آنر 90 Lite می‌شناسیم که در اوایل سال ۲۰۲۳ روانه بازار موبایل ایران شد. این گوشی از وزن ۱۷۹ گرم و ضخامت ۷.۵ میلی متر بهره می‌برد که یکی از گوشی‌های خوش ساخت و سبک آنر محسوب می‌شود. در نمای جلویی دستگاه، نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع IPS LCD را مشاهده می‌کنیم که می‌تواند حداکثر نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را ارائه دهد. این صفحه نمایش از کیفیت فول اچ دی بهره می‌برد و به لطف تراکم ۳۹۱ پیکسل در هر اینچ، عملکرد رضایت‌بخشی در نمایش رنگ‌ها و عمق تصویر به نمایش می‌گذارد.

گوشی آنر - کاماپرس

در بخش پردازشی، گوشی آنر 90 Lite به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز شده است. این پردازنده از معماری ۷ نانومتری بهره می‌برد که از هشت هسته تشکیل شده است. توان پردازشی تراشه، ۲.۲ گیگاهرتز اندازه‌گیری شده است که قدرت خود را از ۲ هسته Cortex-A76 دریافت می‌کند. از لحاظ پردازشی، این گوشی برای کارهای سنگین و بازی، می‌تواند گزینه مناسب‌تری نسبت به ۳ گوشی قبلی باشد و در تست‌های انجام شده، توانست بازی‌هایی مانند کالاف دیوتی موبایل را با گرافیک متوسط و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز اجرا کند.

اگر نگاهی به قاب پشتی گوشی داشته باشیم، دو ماژول بزرگ دوربین‌ توجه شما را به خود جلب می‌کنند. ماژول‌ها دارای اشکال عجیبی هستند که دوربین‌های سه‌گانه به همراه فلش LED را در خود جای داده‌اند. برای دوربین اصلی، سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که عملکرد رضایت‌بخشی برای عکاسی در نور روز دارد و به لطف f/1.9، می‌تواند عکس‌های باکیفیتی در محیط‌های تاریک و شب به ثبت برساند. همچنین دو سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو، به ترتیب برای عکاسی فوق عریض و فواصل نزدیک به کمک شما می‌آیند که سنسور فوق عریض، عکس‌های باکیفیتی ثبت می‌کند؛ اما سنسور ماکرو تعریفی ندارد.

شارژدهی گوشی آنر 90 Lite را باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی لیتیوم پلیمری انجام می‌دهد که به لطف کم مصرف بودن پردازنده، می‌تواند تا یک روز دوام داشته باشد. از طرفی این گوشی سرعت شارژ ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند که برای شارژ کامل باتری از صفر تا صد درصد، کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد.

جمع‌بندی

در این مطلب ۴ تا از  بهترین گوشی‌های آنر در سال ۱۴۰۳ را به شما معرفی کردیم که در لیست محصولات اقتصادی و میان‌رده آنر قرار می‌گیرند. این گوشی‌ها با قیمت مقرون به صرفه‌ای به فروش می‌رسند که برای کارهای سبک، معمولی و حتی سنگین، قابل استفاده هستند. اگر از گوشی خود صرفا برای امور روزمره، وب‌گردی و برقراری تماس‌های صوتی استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما آنر X7a و X8a است که سخت‌افزار نسبتا خوبی بهره می‌برند و  با قیمت اقتصادی به فروش می‌رسند. همچنین اگر به دنبال سخت‌افزار قدرتمند و نمایشگر باکیفیت هستید، گوشی آنر 90 Lite، انتخاب معقولانه‌ای است. در صورت تمایل برای اطلاع از قیمت گوشی آنر و خرید محصول مورد نظر، وب سایت‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم که فروشگاه اینترنتی فرنا نسبت به سایر فروشگاه‌ها، گوشی‌های‌ آنر را با قیمت مقرون به صرفه‌تری به فروش می‌رساند و تمامی محصولات این فروشگاه با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر شرکتی برای خریداران ارسال می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنا
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز