بهترین چسب درد موجود در بازار کدام است + قیمت

چسب ضد درد-کاماپرس
ژیوار

چسب ضد درد ازجمله وسایل طبی مدرنی است که می‌تواند باعث شل شدن عضلات و تسکین محل درد شود. از فواید مهم چسب ضد درد، جذب سریع و راحت آن به سطح پوست است و برخلاف مسکن‌های خوراکی نیازی به هضم شدن ندارد؛ بنابراین می‌توان برای عمده دردهای مفصلی و عضلانی، از چسب ضد درد به‌عنوان مناسب‌ترین گزینه استفاده کرد.

چسب‌های تسکین‌دهنده درد برای صدمات جزئی، مانند رگ به رگ شدن عضلات و کشیدگی‌ها، توسط پزشک تجویز می‌شود. چسب ضد درد می‌تواند حاوی دیکلوفناک و NSAID باشد که در گروه داروهای آسپیرین و ایبوپروفن هستند. لیدوکائین که با نام تجاری Lidoderm نیز شناخته می‌شود، در این چسب‌ها استفاده‌شده است… چسب ضد درد موضعی لیدوکائین ۵٪ معمولاً در کمتر از چهار ساعت اثر می‌کند.

کاماپرس در این گزارش قیمت این محصول را بررسی کرده است.

انواع چسب ضد درد

چسب ضد درد زانو

چسب زانو برای زانوهای آسیب‌دیده و مصدوم استفاده می‌شود و سبب کاهش درد زانو خواهد شد. چسب زانو می‌تواند به بهبود گردش خون و کاهش تورم در ناحیه آسیب‌دیده کمک کند.

دریان سفر امید

چسب ضد درد کمر

چسب کمر، ورقه‌ صاف و چسبناکی است که مستقیماً روی پوست تمیز و خشک در ناحیه‌ دردناک چسبانده می‌شود. دارو مستقیماً از راه پوست جذب می‌شود و بدون نیاز به مالش دادن‌، در جریان خون جذب‌شده و به مفاصل یا عضلات دردناک زیر پوست می‌رسد.

بیشتر بخوانید

چسب ضد درد قاعدگی

چیزی که اکثر بانوان ماهی یک‌بار از آن رنج می‌برند دردهای ابتدای دوران قاعدگی است. چسب ضد درد دوران قاعدگی برای دل‌دردها و کمردردهای ناشی از دردهای این ایام استفاده می‌شود. این پد با دارا بودن مقادیری از آهن و کربن فعال و سایر مواد مؤثر با ایجاد گرما در پایین ناف که محل اتصال است باعث کاهش درد در ناحیه شکمی و کمر خواهد شد.

چسب ضد درد_کاماپرس

فواید چسب ضد درد

اثر مسکن چسب‌های ضد درد غالباً بسیار سریع است و با توجه به جذب جلدی آن، موجب عوارضی برای معده مثل مسکن‌های خوراکی (مانند ایبوپروفن، ناپروکسن) نمی‌شود. همچنین فاقد هرگونه عوارض جانبی برای کبد و کلیه هستند. چسب‌های ضد درد عموماً می‌توانند درد را تا بیش از ۸ ساعت تسکین دهند اما قرص‌های خوراکی باید هر ۴ تا ۶ ساعت یک‌بارمصرف شوند.

نحوه استفاده از چسب ضد درد

چسب باید روی پوست خشک و تمیز استفاده شود و فقط با مواد چسبناک خود چسب به پوست بچسبد. چسب ضد درد فقط باید روی پوست سالم چسبانده شود و از چسباندن آن روی پوست ترک‌خورده، بریده یا خراشیده شده بپرهیزید.

استفاده از این نوع چسب‌ها به این صورت است که بسته‌بندی چسب را بازکرده و آن را مستقیم روی موضع آسیب‌دیده و دردناک که از قبل کاملاً خشک‌شده، بچسبانید. بهترین زمان استفاده از چسب‌ها در طول شب است. چسب نباید مدتی طولانی‌تر از زمان گفته‌شده در دستور مصرف روی پوست بماند. حتما باید فاصله‌ زمانی بین دفعات مصرف چسب را رعایت کنید. برای جدا کردن چسب ضد درد می‌توانید به دو روش عمل کنید. در روش اول زیر دوش آب داغ به‌آرامی چسب را ماساژ دهید و آن را جدا کنید. روش دوم به این صورت است که می‌توان با استفاده از تکه‌ای پارچه یا پنبه که در محلولی از شامپو و آب داغ خیسانده شده، چسب ضد درد را جدا کرد. به‌آرامی تکه پارچه را روی چسب ماساژ دهید و از گوشه‌ها شروع به جدا کردن آن کنید.

عوارض احتمالی استفاده از چسب ضد درد

بعضی وقت‌ها چسب‌های ضد درد می‌توانند باعث تحریک، تاول یا احساس سوزش در محل استفاده شود. این عوارض جانبی معمولاً بسیار ضعیف است و بعد از چند ساعت از بین می‌رود. افرادی که دارای پوست حساس هستند به دلیل وجود مواد چسبناک روی چسب یا در اثر تماس پوست با مواد فعال موجود در چسب ممکن است دچار راش پوستی شوند. بهترین راه برای دور ریختن چسب‌ها بدین‌صورت است که آن را تاکرده تا قسمت چسب به خودش بچسبد. به بیمارانی که واکنش شدید به آسپرین دارند، توصیه می‌شود که حتماً قبل از مصرف چسب‌های ضد درد حاوی متیل سالیسیلات با پزشک مشورت کنند، چون احتمال بالایی وجود دارد که با مصرف چسب نیز دچار واکنش مشابهی شوند. در دوران بارداری یا شیردهی هم باید با مشورت پزشک از چسب ضد درد استفاده کرد.

چسب‌های ضد درد در بازار

چسب ضد درد کرت پلاست مدل Yaki بسته 10 عددی

این مدل چسب ضد درد ساخت کشور ترکیه است و به قیمت 150 هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. اندازه این چسب‌ها 13 در 18 سانتی‌متر است.

چسب ضد درد_کاماپرس

چسب ضد درد زانو HMC-001

این چسب‌ها طراحی مخصوص زانو دارند ولی برای نواحی دیگر هم استفاده می‌شود. باعث ازبین رفتن دردهای عضلانی، دردهای مفاصل، ستون فقرات و دردهای رماتیسمی و سیاتیک می‌شود. این چسب‌ها خاصیت چسبندگی بسیار بالا دارند و برای تسکین دردهای مفصلی و ماهیچه‌ای مفید هستند. قیمت این محصول در بازار 20 هزار تومان است. این چسب گیاهی و از عصاره زنجبیل تهیه‌شده است.

چسب ضد درد_کاماپرس

چسب ضد درد کاپسیکوم عقاب نشان

این چسب محصولی مؤثر برای رفع دردهای عضلانی و مفصلی، گرفتگی و احساس درد در ستون فقرات، سیاتیک و روماتیسم است. ماده مؤثر این محصول کاپسیکوم یا نوعی فلفل است که در ناحیه درد ایجاد گرما می‌کند و باعث رفع گرفتگی و درنتیجه بهبود درد می‌شود و به آن چسب فلفلی هم می گویند. این چسب خیلی راحت بر روی بدن می‌چسبد و ماندگاری و چسبندگی بالایی دارد. مشمع ضد درد کاپسیکوم خاصیت درمانی دارد و در محل درد باعث شل شدن عضلات و کاهش درد خواهد شد. هر ورق از این چسب‌ها 25 هزار و 800 تومان قیمت دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز