بهترین عطر های مینیاتوری زنانه در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

عطرهای مینیاتوری جای بسیار کمی هم در کیف خانم‌ها می‌گیرند. همراه‌داشتن عطرهای مینیاتوری به خوشبو بودن همیشگی شما کمک می‌کنند و این علاوه بر افزایش میزان اعتمادبه‌نفس شما، انرژی زیادی هم به هرکس که سر راه شما قرار داشته باشد تزریق می‌کنید. همچنین قیمت مناسب عطرهای مینیاتوری از دیگر دلایل محبوبیت آن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت ریحا بهترین عطرهای مینیاتوری زنانه در بازار را معرفی می‌کند:

1ـ عطر مینیاتوری لیبر ادوپرفیوم زنانه ایو سنت لورن

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 2 میلیون و 55 هزار تومان است. حجم این عطر 7.5 میل و رایحه آن شیرین و معتدل است. این عطر مینیاتوری شامل رایحه‌های اسطخدوس، شکوفه پرتقال، یاسمن سفید و وانیل است. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از ماندگاری و پخش بو آن رضایت بالایی داشته و آن را عطری رسمی مناسب فصل پاییز و زمستان می‌دانند.

عطر-مینیاتوری-زنانه-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2ـ ایفوریا-یوفوریا ادوپرفیوم زنانه کلیون کلین

قیمت این محصول 940 هزار تومان است و در حجم 4 میل عرضه می‌شود. این عطر ترش، شیرین و معتدل است و شامل رایحه‌های میوه‌ای مانند انار، خرمالو، هلو و تمشک است. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند آن را عطری خوشبو و شیک دانسته و از ماندگاری و پخش بو آن نیز رضایت بالایی دارند.

عطر-مینیاتوری-زنانه-کاماپرس

3ـ لا ویسته بل له ادو پرفیوم زنانه لانکوم

قیمت این محصول 1 میلیون و 150 هزار تومان است و در حجم 4 میل عرضه می‌شود. این عطر گرم و شیرین است و شامل رایحه‌ گل‌های زنبق، یاسمن سفید و شکوفه پرتقال است. نعناع هندی و وانیل نیز نت‌های پایینی این عطر محسوب می‌شوند. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از ماندگاری و پخش بو بالای این عطر و همچنین از طراحی شیک شیشه آن رضایت  دارند.

عطر-مینیاتوری-زنانه-کاماپرس

4ـ کوکو مادمازل ادوپرفیوم زنانه شنل

قیمت این محصول 1 میلیون و 629 هزار تومان است و در حجم 1.5 میل عرضه می‌شود. این عطر معتدل و شیرین است و شامل رایحه‌های پرتقال، نارنگی و گل‌های رز و یاسمن سفید است. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از ماندگاری و پخش بو آن رضایت بالایی دارند و قیمت آن را نسبت به کیفیت بالای این عطر مناسب می‌دانند.

عطر-مینیاتوری-زنانه-کاماپرس

5ـ الین ادوپرفیوم زنانه تیری موگلر

قیمت این محصول 5 میلیون و 320 هزار تومان است و در حجم 60 میل عرضه می‌شود. این عطر گرم و شیرین است و شامل رایحه‌های گل یاسمن سفید، کهربا و نت‌های چوبی است. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از ماندگاری و پخش بو آن رضایت دارند اما عده‌ای شیرینی رایحه آن را زیاد می‌دانند.

عطر-مینیاتوری-زنانه-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحا
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز