5 عطر مردانه مناسب هدیه روز مرد

بهترین عطرهای مردانه مناسب هدیه روز مرد کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برخلاف کلیشه‌های قدیمی، خرید عطر به‌عنوان هدیه، همیشه بهانه‌ای برای شروع خاطرات ماندگار است. عطرها سلیقه و طرز مواجهه با مسائل مختلف را از دید ما در ذهن دیگران ثبت و به‌یادماندنی می‌کنند. فروشگاه عطر سفیر با رویکرد متفاوت‌ خود نسبت به زیبایی، یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای انتخاب و خرید به‌یادماندنی‌ترین عطرهاست.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.
کاماپرس در این گزارش بهترین عطرهای مردانه مناسب روز مرد را از سفیر شاپ معرفی می‌کند.

ادو پرفیوم مردانه توی بوی موسکینو (MOSCHINO TOY BOY EDP M)

عطر مردانه توی بوی عطر چوبی تند از موسکینو ایتالیایی است که با قیمت حدودی 3 میلیون و 500 هزار تومان از فروشگاه سفیر عطر به‌فروش می‌رسد. آکورد قالب این عطر رایحه‌های گلی از جمله میخک، رز، مگنولیا و کتان است.

نت اولیه توی بوی موسکینو ترکیبی از دانه فلفل صورتی، صمغ لامی و گلابی است که تندی و هیجان بی‌نظیری را در هوا پخش می‌کند؛ به‌همین خاطر است که مخاطبان اصلی توی بوی مردان پر شور و هیجان با روحیه طنز و بشاش هستند.

ماندگاری و پخش بوی بالا از دیگر ویژگی‌های قابل توجه توی بوی موسکینو است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند.

ادو پرفیوم مردانه توی بوی موسکینو (MOSCHINO TOY BOY EDP M) هدیه روز مرد کاماپرس

بیشتر بخوانید:

عطر مردانه امبلم مون بلان (MONT BLANC EMBLEM EDT M)

ادکلن مردانه امبلم مون در بهار 2014 در فرانسه به دنیای عطرها معرفی شد. امبلم مون بلان که در سفیر شاپ با قیمت حدودی 3 میلیون تومان ارائه شده، در خانواده بوهای ادویه‌ای قرار می‌گیرد.

سفر بویایی این عطر در اندازه 100 میل با نت‌های گریپ فروت و هل شروع و با گذر از نت‌های دارچین و برگ بنفشه، به دانه تونکا و چوب ختم می‌شود. آکوردهای امبلم مون، حالتی کاریزماتیک، رسمی و درعین‌حال پویا و باپشتکار را به مردان القا می‌کند.

ادو توالت مردانه امبلم مون بلان (MONT BLANC EMBLEM EDT M) هدیه روز مرد کاماپرس

ادو پرفیوم مردانه ولنتینو اومو رپلیکا کلاب

عطر مردانه ولنتینو اومو از برند خلاق رپلیکا کلاب در حجم 100 میلی‌لیتری و با قیمت حدودی 1 میلیون و 400 هزار تومان در سفیر عطر موجود است. رایحه‌های قالب چوبی در این عطر، احساس جسارت و عزت نفس را زنده می‌کنند. ولنتینو اومو در سال 2020 تولید شد تا کاریزما و جذابیت مردان قدرتمند را بیش از پیش به رخ بکشد.

ادو پرفیوم مردانه ولنتینو اومو رپلیکا کلاب (REPLIKA CLUB VALENTINO UOMO BY VALENTINO EDP M) هدیه روز پدر کاماپرس

ادو پرفیوم مردانه تورنیدو گرنویل (GRANVILLE TORNADO EDP M)

عطر مردانه تورنیدو گرنویل در دسته عطرهای مرکباتی به‌حساب می‌آید که در حجم 100 میلی‌لیتر و با قیمت تقریبی 800 هزار تومان در سفیر موجود است. تورنیدو در لغت به‌معنای طوفان است، طوفانی که در مشام و حواس بویایی شما شکل می‌گیرد و هیجان و انرژی را در آن به‌ جریان می‌اندازد.

تورنیدو برای استفاده در محیط‌های مهیج و انرژیک مناسب است. عطرهای تولید شده توسط برند ایرانی گرنویل رویای دو نقطه از جهان را به‌هم وصل می‌کند. روایتی از طلوع و غروب خورشید در ونکوور کانادا و شمال غربی فرانسه که در ذهن ثبت می‌شود. این عطر بیشتر در فصل تابستان کاربرد دارد.

ادو پرفیوم مردانه تورنیدو گرنویل (GRANVILLE TORNADO EDP M) هدیه روز مرد کاماپرس

ادو پرفیوم مردانه پیانو سنتودیو (SCENTUDIO PIANO EDP M)

برند ایرانی سنتورینو با تجسم عطرها به‌عنوان موسیقی احساسات انسان و تلفیق آن‌ها با هم در سال 2022 ادکلن مردانه پیانو را وراد بازار کرد. این ادکلن در سفیر شاپ با قیمت روز حدودا 800 هزار تومان قابل تهیه است. آکوردهای چوبی و شرقی از آکوردهای رایج در این عطر هستند.

نت‌های زعفران، نعناع هندی و چوب صندل، اصالت و وقار مردان شرقی را در این عطر به‌خوبی پخش می‌کند که می‌تواند شروع ثبت خاطرات تازه باشد. عطر پیانو سنتورینو برای هدیه به هنرمندان، مردان بااحساس، دوست‌داران موسیقی و علاقه‌مندان به بوهای شرقی و چوبی مناسب است.

ادو پرفیوم مردانه پیانو سنتودیو (SCENTUDIO PIANO EDP M) هدیه روز مرد کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
رایانه کمک
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز