بهترین شال مبل و تخت برای تازه عروس ها + قیمت

شاخص-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شال مبل و تخت را می‌توان به عنوان چاشنی جذابی برای تزئیین و زیبایی بخشیدن به مبل و تخت در نظر گرفت. در حال حاضر شال مبل و تخت یکی از اکسسوری‌های کارآمد در بحث دکوراسیون داخلی مدرن منزل است. وجود این شال‌ها در کنار زیبایی بخشیدن به محیط خانه و پذیرایی تازه‌ عروس‌ها، به نوعی از مبل آنها در برابر ایجاد هرگونه لکه محافظت می‌کند.

ترکیب شال با مبل و تخت راحتی، مدرن و مینیمال می‌تواند زینت بخش فضای پذیرایی منزل زوج‌های جوان باشد. وجود این شال‌ها در فصل زمستان نیز می‌تواند مانند پتوی نرم و گرم برای این افراد عمل کند. جنس شال‌ها می‌تواند از پنبه، بافت، موهر و لنین باشد و انتخاب جنس آن متناسب با سبک مبلمان باید انجام شود. به عنوان مثال برای مبل‌های کلاسیک بهتر است از شال با جنس نرم استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین شال مبل و تخت برای تازه عروس‌ها به همراه ارائه قیمت می‌پردازد.

شال مبل مدل مانا

با توجه به نمای ظاهری این مدل شال مبل و گل‌های بنفش و صورتی، می‌توان به راحتی آن را با انواع مبلمان‌های مینیمال و ساده ست کرد. ابعاد این مدل شال 120 در 120 سانتی متر طراحی شده و مناسب کاربرانی است که صرفا به دنبال گزینه‌ای جمع و جور هستند. ابن محصول وزن سبکی داشته و با بهترین نوع کاموا به صورت دستی، قلاب‌بافی شده است. این مدل شال مبل در زمان تهیه این گزارش حدود 2 میلیون و 790 هزار تومان قیمت دارد.

1-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

شال مبل مدل Hasir

این مدل شال مبل نیز یکی از طرح‌های همه پسندی است که در میان گزینه‌های محبوب تازه عروس‌ها قرار دارد. ابعاد این محصول 220 در 170 سانتی‌متر است و می‌توان از آن برای تزئیین و پوشش مبل‌های راحتی و مینیمال و حتی تخت نیز استفاده کرد. جنس پارچه این شال نخ پنبه است و حدود 4 کیلوگرم وزن دارد. تازه عروس‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه حدودی 1 میلیون و 550 هزار تومان، از این مدل شال برای تزئیین منزل خود بهره ببرند.

2-کاماپرس

شال مبل و تخت مدل ماهور

ابعاد این شل 200 در 140 سانتی‌متر است و با 980 گرم وزن، یکی از گزینه‌های سبک محسوب می‌شود. این مدل شال بافتنی، از جنس آکرلیک است. برای شستشوی آن می‌توان از ماشین لباسشویی و دمای 30 درجه استفاده کرد؛ البته بهتر است برای حفظ بافت پارچه، آن را داخل کیسه پارچه‌ای قرار داد. این محصول با قیمت مناسب 700 هزار تومان مناسب تازه عروس‌هایی است که به دنبال گزینه‌ای اقتصادی و در عین حال باکیفیت هستند.

3-کاماپرس

شال مبل مدل پانچدوزی

در تهیه این محصول، از نخ آلریلیک ترک استفاده شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ابعاد این محصول 170 در 140 است و 815 گرم وزن دارد و به واسطه ابعاد بزرگ و وزن سبک گزینه مناسبی برای پهن کردن روی مبل و تخت محسوب می‌شود. تنوع رنگی این مدل شال دست تازه‌ عروس‌ها را برای ست کردن شال با مبل باز نگه می‌دارد. قیمت این مدل شال حدود 640 هزار تومان و در رنگ‌های زرد خردلی، یاسی، مسی، طوسی، سبز تیره، صورتی و گوجه‌ای موجود است.

4-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردومینو کالادیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
اوج آرام
ایده سبز
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز