بهترین ساعت هوشمند ایمیلب کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ساعت هوشمند ایمیلب از جمله ساعت‌های جذاب در بین طرفداران ساعت هوشمند است که اغلب با جنس بدنه فلزی طراحی می‌شود و سایزهای مختلفی دارد. این محصول که برای آقایان و خانم‌ها کاربردی به حساب می‌آید، ظرفیت باتری مناسبی داشته و اغلب سنسورهای مختلفی را ارائه داده و از حالت‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

کاماپرس در این گزارش 5 ساعت هوشمند ایمیلب مناسب را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را بررسی می‌کند.

ساعت هوشمند ایمیلب با مدل WO2

این ساعت هوشمند ایمیلب با انواع سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگار بوده و امکان مکالمه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول بدون پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان و پیام ارائه شده و ظرفیت باتری 280 میلی آمپر ساعته دارد. همچنین این محصول 55 گرمی، مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد و خاک داشته و رزولوشن آن 240 در 280 پیکسل است. این محصول سنسورهایی مانند یادآوری بی تحرکی و مانیتور خواب یا مواردی از این قبیلر ا ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند ایمیلب با مدل WO1

این ساعت هوشمند ایمیلب بدون قابلیت مکالمه و بدون پشتیبانی از زبان فارسی طراحی شده و محصولی مناسب برای کاربرد روزمره و ورزشی به حساب می‌آید. این ساعت با جنس بدنه فلزی عرضه شده و ظرفیت باتری 220 میلی آمپر ساعته دارد که با استفاده عادی 5 تا 7 روز بازدهی خواهد داشت. همچنین این محصول با انواع سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر و آی او اس 9 و بالاتر سازگار بوده و اندازه صفحه نمایش آن 1.69 اینچ است.

ساعت هوشمند ایمیلب با مدل W13

این ساعت هوشمند با ظرفیت باتری 300 میلی آمپر ساعته طراحی شده و از زبان فارسی در اعلان و پیام پشتیبانی می‌کند. این محصول که قابلیت مکالمه نیز دارد، با سیستم عامل‌های اندروید 4.4 و بالاتر و آی او اس 9 و بالاتر سازگار بوده و جنس بدنه فلزی دارد. همچنین این ساعت هوشمند ایمیلب مقاومت مناسبی در برابر آب نشان داده و از 100 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. سایز صفحه نمایش این مدل 1.43 اینچ بوده و در آن محاسبه میزان کالری مصرف شده نیز وجود دارد.

ساعت هوشمند ایمیلب با مدل W11

این ساعت هوشمند ایمیلب با سایز صفحه نمایش 1.9 اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری 180 میلی آمپر ساعته دارد. این محصول مقاومت مناسبی در برابر آب و گرد و خاک نشان داده و از سیستم عامل‌های اندروید 5.1 و بالاتر و آی او اس 9 و بالاتر پشتیبانی می‌کند. همچنین این ساعت هوشمند جنس بدنه فلزی داشته و در آن قابلیت ردیابی چرخش قاعدگی، اعلان تماس‌های دریافتی و پیام و هشدارهای مختلف وجود دارد. علاوه بر آن، گوشی هوشمند ایمیلب 37 گرم وزن داشته و قابلیت تغییر طرح ساعت را ارائه می‌دهد.

ساعت هوشمند ایمیلب با مدل W12

گوشی دیگری که از برند ایمیلب می‌توان خریداری کرد با سایز صفحه نمایش 1.32 اینچی طراحی شده و بازدهی باتری آن در حالت استفاده عادی تا 14 روز است. این محصول با سیستم عامل‌های اندروید 5.1 و بالاتر و آی او اس 9 و بالاتر سازگار بوده و در برابر آب و گرد و خاک مقاومت مناسبی نشان می‌دهد. همچنین این ساعت هوشمند ایمیلب ظرفیت باتری 330 میلی آمپر ساعته داشته و برای استفاده عادی، ورزشی و رسمی مناسب است.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی استورمقداد آی تیمی تک شاپ
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز