پرفروش‌ ترین گوشی‌ های سامسونگ + قیمت

قیمت روز موبایل-کاماپرس

یکی از مسائلی که می‌تواند تا حد زیادی برای خریداران لوازم الکترونیک دردسرساز باشد، قیمت‌ متغیر این محصولات است که حتی احتمال دارد روزانه بالا برود؛ به همین دلیل، اطلاع از قیمت روز موبایل مسئله مهمی است که فعالان این صنعت، آن را به خوبی درک می‌کنند و خریداران هم گرچه گاهی با آن مواجه می‌شوند، ولی چیزی از اهمیت آن کم نمی‌کند.

کاماپرس در ادامه پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ را به همراه قیمت روز آنها معرفی می‌کند.

چرا گوشی سامسونگ بخریم؟

زمانی که اسم برندهای تجاری کره‌ای معروفی مثل هیوندا را می‌شنویم، تصور می‌کنیم که شاید هیچکس نتواند آن را کنار بزند، اما سامسونگ موفق به پشت سر گذاشتن این غول بزرگ صنعتی شد و با تمام فراز و نشیب‌هایی که در بازار جهانی داشت، اکنون بیشترین ارزش تجاری را در بین دیگر برندهای کره جنوبی دارد.

گوشی سامسونگ-کاماپرس

معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ و قیمت روز موبایل

1- گوشی موبايل سامسونگ مدل  Galaxy A03 Core

این گوشی 211 گرمی تا حدودی در برابر ضربه مقاوم است. کیفیت صفحه نمایش 6.5 اینچی این موبایل با توجه به قیمت آن کاملا قابل قبول است و می‌تواند کاملا پاسخگوی نیاز‌های علاقه‌مندان به وبگردی و تماشای ویدیو باشد. عملکرد دوربین این گوشی هم متناسب با قیمتش است و اگر به دنبال گوشی مناسب عکاسی هستید، این مدل گزینه مناسبی نیست. ظرفیت باتری این گوشی خوش‌قیمت 5000 میلی آمپر ساعت است و طول عمر مفید بالایی دارد. پردازنده این گوشی اقتصادی برای اجرای بازی‌های سنگین مناسب نیست، ولی برای استفاده روزانه عملکرد قابل قبولی دارد. قیمت این گوشی سامسونگ در لحظه تهیه گزارش سه میلیون و 399 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- گوشی موبايل سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G

صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی از نرخ به‌روز رسانی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و کیفیت بسیار خوبی دارد. پردازنده این گوشی از توان بالایی برخوردار است و حتی در هنگام اجرای بازی‌های سنگین، عملکرد خوبی به نمایش خواهد گذاشت.

وزن 177 گرمی این گوشی گزینه مناسبی برای طرفداران گوشی‌های هوشمند ظریف و سبک است. دوربین سه‌گانه این گوشی محبوب توانایی ثبت تصاویر باکیفیت در روز را دارد و عکس‌های ثبت شده در شب آن هم نویز کمی دارد. این گوشی میان رده دارای ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی پرفروش 17 میلیون و 420 هزار تومان است.

3- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M13

این گوشی سامسونگ طراحی به‌روزی دارد، ولی ممکن است وزن 207 گرمی آن دست‌تان را به هنگام استفاده‌ طولانی خسته کند. صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی مقرون به صرفه، کیفیت بالایی دارد. دوربین سه‌گانه این گوشی سامسونگ از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار است که کیفیت عکس‌های شما را در نور روز تضمین می‌کند، اما اگر به عکاسی در شب علاقه‌مند هستید، این مدل نمی‌تواند رضایت‌ شما را جلب کند.

پردازنده این گوشی سری M سطح متوسطی دارد؛ یعنی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های پرطرفدار و کاربردی عملکرد مناسبی خواهد داشت. ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی این گوشی، عمر مفیدی در حد یک تا دو روز به همراه دارد. قیمت این گوشی اقتصادی پنج میلیون و 600 هزار تومان است.

4- گوشی موبايل سامسونگ مدل گلکسی  A53 5G

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی از نرخ به‌روز رسانی 120 هرتزی بهره می‌برد که کیفیت بالای آن را برای تماشای فیلم و سریال و همچنین بازی، گزینه مناسبی می‌سازد. وزن 189 گرمی این گوشی سری A برای استفاده‌ طولانی‌مدت مناسب است. پردازنده قوی این گوشی میان رده، آن را به گزینه بسیار خوبی برای گیمرها تبدیل کرده است.

سامسونگ برای دوربین چهارگانه قدرتمند این گوشی از لرزش‌گیر استفاده کرده تا تاری عکس‌ها را به حداقل برساند. کیفیت تصاویر ثبت شده در نور روز بسیار خوب است و برای عکاسی در شب هم می‌توان از حالت شب آن استفاده کرد تا نویزهای روی تصاویر آزاردهنده نباشد. ظرفیت باتری این گوشی محبوب 5000 میلی آمپر ساعت است که در صورت استفاده معمولی، عمر مفیدی در حد یک روز کامل خواهد داشت. قیمت این گوشی پرفروش، 15 میلیون و 906 هزار تومان است.

5- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A14

این گوشی سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی است که کیفیت کاملا قابل قبولی دارد. پردازنده این دستگاه برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های پرطرفدار عملکرد کاملا مناسبی دارد. دوربین این گوشی سری A با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی‌ آن قابلیت ثبت تصاویر رضایت‌بخشی دارد که نسبت به قیمت آن کاملا مناسب است. ظرفیت باتری این گوشی پرفروش 5000 میلی آمپر ساعت است که عمر مفید مناسبی را ارائه خواهد داد. قیمت این گوشی سامسونگ پنج میلیون و 328 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

خرید گوشی موبایل از “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، از سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرده است و به شما کمک می‌کند که از قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ مطلع شوید.

متقاضیان خرید گوشی همراه می‌توانند با مراجعه به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir ضمن مقایسه گوشی‌ها از جدیدترین قیمت آنها نیز مطلع شوند.

در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره همراه 09903330822 تماس گرفته یا از طریق آدرس ایمیل info@buy100.ir با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “پرفروش‌ ترین گوشی‌ های سامسونگ + قیمت

  1. سید محمود حسینی گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    اگه میشه قیمت گوشی Samsung Galaxy A90 5G رو هم بگید و یه خورده اطلاعات درباره این محصول

  2. جهانگیر گفته:

    انصافا آ۵۳ فایو جی گوشی خوبی هست…. ولی خب بخاطربالا رفتن قیمت دلار قیمتش قدری افزایش پیدا کرد ولی بازم از این گوشی های بازار خیلی بهتره… خصوصا باتری و دوربین و پردازنده ش.

  3. علی گفته:

    سلام قصد خرید موبایل را دارم بین سامسونگ s23 الترا با ایفون 12 یا 13 پرومکس ماندم کدامیک را بگیرم با توجه به اینکه آیفون در ایران محدودیت‌های استفاده دارد

  4. Sh گفته:

    گوشی های سامسونگ حیلی خوبن ولی این مسخره بازی هایی چیه ک شارژر ندازه باید ۸۰۰ تومن پول شارژر بدی تازه هندزفری هم بهشون نمیخوره🫡

  5. Love samsung گفته:

    A 34 یه چیز دیگه اس با همه این تعریفو تمجید ها همه شو داره بهترین گیم هارو با سرعت عالی باز میکنه عالی🫠

  6. س گفته:

    سلام منم با گوشی A50مطالب رو خوندم راضی بودم ازش ولی میخام گوشی جدید بگیرم بنظرتون چه گوشی بگیرم؟ A53بگیرم؟

  7. اصغر نامنی گفته:

    سلام A۱۴ خریدم سیم کارت میگه روی شبکه ثبت نشده شکل آنتن هر دو سیمکارت هست ولی تماس برقرار نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز