محبوب‌ ترین گوشی ‌های شیائومی + قیمت

قیمت روز موبایل-کاماپرس
لست سکند

در زمستان سال 2022 میلادی، آمار شگفت‌انگیز فروش گوشی‌های شیائومی اعلام شد؛ بیش از 39 میلیون نسخه در سراسر جهان!

گوشی‌های شیائومی با قابلیت‌ها و رده‌های قیمتی مختلف توانسته‌اند توجه مردم دنیا را به خود جلب کنند و فقط در 13 سال موفق شدند که رتبه سوم فهرست فروش بیشترین گوشی‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص دهند. شرکت شیائومی اکنون برای تصرف جایگاه رتبه اول این فهرست، در حال رقابت با اپل و سامسونگ است.

چرا گوشی شیائومی بخریم؟

گوشی‌های شیائومی به خاطر کیفیت ساخت و دوربین‌های خوب و باکیفیت‌شان شناخته می‌شوند. ویژگی خاصی که این شرکت چینی اخیرا در ساخت گوشی‌های خود در نظر گرفته، توانایی شارژ فوق سریع است. شارژ کامل گوشی‌های تولید شده با این ویژگی فقط 15 یا 20 دقیقه طول می‌کشد. اگر شما موبایلی مثل شیائومی11 آی را با شارژ صفر به شارژر وصل کنید، فقط 20 دقیقه طول می‌کشد تا به طور کامل شارژ شود. نکته مهم‌تر اینکه گوشی شیائومی در صورت استفاده معمولی، می‌تواند طول عمری بیش از دو روز داشته باشد؛ بنابراین اگر باتری گوشی و طول عمر مفید آن برای‌تان معیار مهمی است، گوشی‌ شیائومی می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

قیمت گوشی موبایل-کاماپرس

معرفی محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی

1- گوشی موبایل شیائومی مدل  Redmi Note 12 4G

وزن 183 گرمی این گوشی میان رده، آن را از گوشی‌های هوشمند سنگین متمایز می‌کند. صفحه نمایش 6.67 اینچی  این گوشی شیائومی نسبت به قیمت آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و نرخ به‌روز رسانی 120 هرتزی آن باعث شده که سرعت پردازش تصویر بالا باشد. دوربین سه‌گانه این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که عملکرد بسیار خوبی در نور روز و شب دارد. این گوشی برای عکاسی در طبیعت نیز گزینه مناسبی است. دوربین سلفی این گوشی در نور روز عملکرد کاملا قابل قبولی دارد.

پردازنده قوی این موبایل برای اجرای برنامه‌های کاربردی و بازی‌های محبوب کاملا مناسب است و حتی توانایی اجرای بدون مشکل بازی‌های سنگین هم دارد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی طول عمر مفید بالایی دارد. قیمت این گوشی در لحظه تهیه گزارش هفت میلیون و 749 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2- گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G

صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی شیائومی از نرخ به‌روز رسانی 120 هرتزی برخوردار است که کیفیت بالا و عملکرد روانی به همراه دارد. پردازنده این گوشی در اجرای بازی‌های سنگین هم عملکرد قابل قبولی دارد. دوربین سه‌گانه این گوشی روی هم رفته عملکرد بسیار خوبی در نور روز و شب دارد. ظرفیت باتری این گوشی نیز 5000 میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی شیائومی 13 میلیون و 480 هزار تومان است.

3- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 12 Pro 5G

صفحه نمایش 6.67 اینچی و باکیفیت این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره برده است و در وضوح و کیفیت تصویر، دست کمی از یک گوشی پرچمدار ندارد. دوربین سه‌گانه این گوشی در نور روز و شب عملکردی عالی دارد و پردازنده آن هم برای اجرای برنامه‌های کاربردی و بازی‌های سنگین کاملا مناسب است. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی طول عمر مفید بالای آن را تضمین خواهد کرد. قیمت این گوشی هوشمند 12 میلیون و 229 هزار تومان است.

قیمت گوشی شیائومی-کاماپرس

4- گوشی موبایل شیائومی مدل  Redmi Note 12 Pro 4G

صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی با نرخ نوسازی 120 هرتزی‌اش دست کمی از یک گوشی پرچمدار ندارد. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی این گوشی میان‌رده در نور روز و شب، توقعات شما را از یک دوربین با کیفیت برآورده خواهد کرد. پردازنده قوی این گوشی 201 گرمی به خوبی از پس اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌های پرطرفدار برمی‌آید. ظرفیت باتری این گوشی شیائومی 5000 میلی آمپر ساعت است و در صورت استفاده معمولی، طول عمر مفید آن دو روز است. قیمت این گوشی 9 میلیون و 860 هزار تومان است.

5- گوشی موبایل شیائومی مدل  Poco F5

صفحه نمایش 6.67 اینچی این گوشی پوکو با نرخ نوسازی 120 هرتزی عملکردی بهتر از یک گوشی میان‌رده ارائه می‌دهد. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی تجربه لذت‌بخشی از عکاسی در نور شب و روز برای شما به ارمغان خواهد آورد و دوربین سلفی آن هم در نور روز عملکرد بسیار خوبی دارد. این گوشی شیائومی، مجهز به یکی از بهترین پردازنده‌های شرکت کوالکام است که  عملکردش در اجرای برنامه‌های کاربردی و بازی‌های سنگین، شما را ناامید نخواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی شیائومی هم 5000 میلی آمپر ساعت است. قیمت این گوشی محبوب 17 میلیون و 115 هزار تومان است.

قیمت گوشی شیائومی-کاماپرس

خرید گوشی موبایل از “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد، بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ دارد. این شرکت که از سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است، به شما کمک می‌کند تا از قیمت روز موبایل و لپ‌تاپ مدنظر خود مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت روز موبایل و مقایسه آنها با یکدیگر می‌توانید به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “محبوب‌ ترین گوشی ‌های شیائومی + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز