بهترین زمان سفر به چین + قیمت

تور چین-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کشور چین میزبان بیش از 34 هزار گونه جانوری و گیاهی مختلف است. این کشور پهناور و شگفت‌انگیز تنها در طول تعطیلات سال نو چینی 2022 میلادی، حدود 415 میلیون گردشگر را از سراسر دنیا به سمت خود جذب کرده است. جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی جذاب چین موجب شده که تور چین در میان گردشگران از محبوبیت زیادی برخوردار شود.

به گزارش کاماپرس، چین به عنوان دومین کشور بزرگ جهان به لحاظ وسعت شناخته می‌شود و به همین دلیل، اختلاف آب و هوایی زیادی در مناطق مختلف این کشور دیده می‌شود. به علاوه، اختلاف دمای قابل توجهی در فصل تابستان و زمستان این کشور وجود دارد.

در ادامه، ضمن بررسی بهترین زمان سفر به چین، جزئیات تور چین و جاذبه‌های مشهور این کشور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بهترین زمان رزرو تور چین

چین دارای آب و هوای اقلیمی و فصلی بوده؛ بنابراین بیشتر مناطق این کشور از آب و هوای معتدل برخوردار است. میانگین دمای سالانه در چین حدود 22 درجه سانتی‌گراد است. اگر قصد دارید که در بهترین شرایط آب و هوایی به چین سفر کنید و از زیبایی‌های طبیعی این کشور لذت ببرید، تور چین را در فصل پاییز یا بهار رزرو کنید.

راز آسمان پایتخت

این کشور در فصل پاییز، بارش کمتری نسبت به فصل بهار دارد و پاییز به عنوان خشک‌ترین فصل در چین شناخته می‌شود؛ بنابراین می‌توان به راحتی انواع تفریحات آبی و هیجان‌انگیز را در این فصل تجربه کرد و به کاوش در دل طبیعت پرداخت. میانگین دمای هوا در پاییز بین 15 تا 27 درجه سانتی‌گراد است. میوه‌های محلی و خوشمزه چین هم در این فصل به بار می‌نشینند و می‌توان از خوراکی‌های دلچسب این کشور بیشترین لذت را برد.

از جمله مهم‌ترین جشن‌های چینی در فصل پاییز می‌توان به جشن ماه یا جشن میانه پاییز اشاره کرد. جشن ماه در اوایل پاییز در کشور چین به بهانه برداشت محصول برگزار می‌شود. چینی‌ها در این روز، کیک و انواع غذاهای خوشمزه را تهیه می‌کنند و به شادی و پایکوبی می‌پردازند.

قیمت تور چین پاییز 1402

به طور میانگین، قیمت تور هفت شب چین در پاییز 1402 با اقامت در هتل‌های پنج ستاره بین 850 تا 1100 دلار است. در این رابطه خدمات پکیج­تور چین اغلب شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه رایگان، ویزای گروهی، تور لیدر فارسی زبان، بیمه مسافرتی و ترانسفر به فرودگاه و هتل می‌شود.

تور چین-کاماپرس

شرایط اخذ ویزای چین 1402

گردشگران تور چین برای سفر به این کشور باید ویزای توریستی دریافت کنند. با دریافت این ویزا می‌توان حداکثر تا 30 روز در چین اقامت داشت. از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی چین می‌توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما، واچر هتل، پاسپورت و شناسنامه اشاره کرد.

تور چین-کاماپرس

بهترین مقاصد گردشگری تور چین

شهر پکن، پایتخت جمهوری چین و دارای بیش از 3000 سال قدمت تاریخی است. بناها و شگفتی‌های تاریخی این شهر در میان برج‌ها و آسمان‌خراش‌های مدرن، تلفیق جالبی از سنت و مدرنیته را به گردشگران تور چین ارائه می‌کند. شما می‌توانید در مراکز خرید این شهر، اجناس مورد نظر خود را خریداری کنید یا در مراکز مشهور گردشگری مانند میدان تیان آنمن، شهر ممنوعه و معبد بهشت به گشت و گذار بپردازید.

دیوار بزرگ چین نیز در نزدیکی شهر پکن واقع شده است. این سازه شگفت‌انگیز که در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت رسیده است، 21 کیلومتر و 196 متر طول دارد. باستان‌شناسان، قدمت این دیوار عظیم را متعلق به سده پنجم تا هشتم پیش از میلاد مسیح می‌دانند. این دیوار در آن زمان برای جلوگیری از حمله دشمنان به خاک چین ساخته شده بود و امروزه به یکی از شگفتی‌های تاریخی دنیا تبدیل شده است.

یکی دیگر از جاذبه‌های مشهور گردشگری در تور چین، پارک ملی ژانگ جیاجی است. این پارک بزرگ در استان هونان چین قرار دارد و حیات وحش بی‌نظیری را در خود جای داده است. به علاوه، رودخانه‌ها، آبشارها و ستون‌های سنگی چند صد متری نیز در جنگل آن وجود دارد. با بازدید از این جنگل می‌توان از طولانی‌ترین و بلندترین پل شیشه‌ای دنیا نیز دیدن کرد. همچنین طولانی‌ترین تله‌کابین جهان در پارک ملی ژانگ جیاجی قرار دارد. کاخ تابستانی پکن، بودای بزرگ لشان، شهر شانگهای و پارک بی های از دیگر مقاصد محبوب گردشگری در چین به­شمار می­رود.

رزرو تور چین 1402 با بهترین قیمت

چنانچه تمایل دارید تور چین را با بهترین قیمت و خدمات رزرو کنید، آژانس مسافرتی “قصرشیرین” را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه، بیش از 25 سال سابقه درخشان در حوزه گردشگری دارد و تلاش می‌کند لحظات خوشی را برای مسافران رقم بزند. فروش بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، رزرو هتل، اخذ ویزا و برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی از دیگر خدمات قصرشیرین به شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید به وبسایت https://www.ghasreshirin.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۳۳۴۸ تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : قصر شیرین
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز