بهترین روش تشخیص عینک ریبن اصل از فیک

ژیوار

هدیه دادن عینک فیک ریبن به ادگار داویدیز در برنامه نوروزی تلویزیون خبرساز شد و این سوال را به ذهن‌ها رساند که چگونه می‌توانیم عینک ریبن اصل را از عینک ریبن تقلبی تشخیص دهیم؟ اگرچه تشخیص عینک ریبن اصل از تقلبی کار دشواری است ولی با توجه کردن به چند نکته اساسی تا حد زیادی می‌توانید از خرید خود مطمئن باشید.

کاماپرس در این گزارش به ارائه نکاتی در مورد نحوه تشخیص عینک ریبن اصل برای خرید مطمئن و بهتر عینک آفتابی از این برند مطرح پرداخته است.

ویژگی های مهم عینک ریبن اصل

هر برند مشهوری در دنیا ویژگی هایی برای محصولاتش تعریف می کند تا برای مشتریانش تشخیص اصل یا فیک بودن کالا ساده شود، عینک آفتابی مردانه و زنانه ریبن اصل نیز از این قاعده مستثنا نیستند، شما با داشتن این اطلاعات دیگر در خریدتان دچار اشتباه نیمی شوید. ویژگی های عینک ریبن اصل را برای شما لیست کرده ایم.

لنزهای عینک ریبن اصل شیشه‌ای است

به جز چند مدل معدود، تقریبا همه عینک‌های ریبن دارای لنزهای شیشه‌ای هستند. همین موضوع سبب می‌شود که بتوانید به راحتی عینک‌های ریبن غیر شیشه‌ای و پلاستیکی را از لیست گزینه‌های خرید خود خارج کنید. ریبن به دلیل کیفیت بالای لنزهای شیشه‌ ای خود به احتمال زیاد این نوع از لنزها را جایگزین لنزهای پلاستیکی جدید نخواهد کرد و تا مدت‌ها با دقت در این نکته می‌توانید با تشخیص عینک ریبن اصل، خرید مطمئن‌تری داشته باشید.

به لوگوها دقت کنید

برای تشخیص عینک ریبن اصل می‌توانید به لوگوهای حک شده روی عینک نگاه دقیق‌تری داشته باشید. عینک‌های ریبن دارای 3 لوگو هستند که در نقاط مختلف عینک حک شده است. یکی از این لوگوها همیشه در گوشه سمت راست لنز راست عینک قرار دارد. دومین لوگو را باید روی فلز پد بینی عینک پیدا کنید. این لوگوی کوچک نیز با کمی دقت قابل تشخیص است. لوگوی سوم هم روی یکی از دسته‌ها در نزدیکی لولا قرار دارد.

دریان سفر امید

در عینک ‌های تقلبی ریبن ممکن است یکی از لوگوها وجود نداشته باشد یا اینکه جای لوگو دقیقا با عینک ریبن اصل منطبق نباشد. همچنین لوگوهای عینک تقلبی معمولا بی کیفیت هستند و حتی ممکن است با یک خراش کوچک هم پاک شوند.

حک شدن جزئیات عینک روی دسته

در عینک ‌های ریبن اصل، جزئیات کامل عینک روی دسته آن حک می‌شود. این جزئیات باید شامل شماره مدل، رنگ عینک، اندازه لنز و کد منحصر به فرد آن لنز باشد. این نوشته ‌ها معمولا با حروف RB آغاز می ‌شوند و در ادامه، اعداد و حروف مشخص کننده اطلاعات عینک پشت سر هم ردیف می‌شوند. این ویژگی در عینک آفتابی زنانه و مردانه ریبن اصل وجود دارد.

با مقایسه نوشته ‌های روی دسته عینک ریبنی که می‌خواهید خریداری کنید با یک نمونه از عینک ریبن اصل که می‌توانید از اینترنت دانلود کرده باشید، در تشخیص عینک ریبن اصل موثر خواهد بود.

دقت به پک عینک برای تشخیص عینک ریبن اصل

عینک ‌های ریبن اصل معمولا دارای پکیج استاندارد و کاملی هستند. این پکیج شامل جعبه، کیس، دستمال میکروفیبر و دفترچه است که همراه با عینک تحویل مشتری داده می‌شود. کیفیت کیف، دستمال و سایر متعلقات عینک نشان دهنده اصل یا تقلبی بودن آن است.

اگرچه ممکن است عینک‌ های تقلبی و های کپی ریبن نیز دقیقا دارای این پکیج‌ باشند اما با توجه به پایین‌تر بودن قیمت ریبن ‌های تقلبی، امکان داشتن بسته کامل و با کیفیت به صرفه نخواهد بود و با اندکی دقت می‌توانید از کیفیت کیف، دستمال و دفترچه، به اصل یا تقلبی بودن ریبن مورد نظر خود پی ببرید.

پک عینک ریبن اصل

داشتن محافظ اشعه ماورای بنفش

داشتن خاصیت ضد اشعه ماورای بنفش، می‌تواند باعث حذف اشعه ‌های مضر نور خورشید شده و از بسیاری از بیماری ‌های چشمی جلوگیری کند. به همین دلیل، شیشه‌ همه عینک‌ های ریبن دارای محافظ اشعه ماورای بنفش هستند و اگر عینکی این خاصیت را نداشته باشد، بدون شک ریبن اصل نیست.

برای تشخیص عینک ریبن اصل می‌توانید آن را روی یک عینک فتوکرومیک گذاشته و رو به آفتاب بگیرید. در صورتی که رنگ شیشه عینک دوم تغییر کرد، می‌توانید مطمئن شوید که عینک ریبن مورد نظر شما دارای خاصیت ضد اشعه ماورای بنفش نیست و در حقیقت شما با یک عینک ریبن اصل طرف نیستید.

نکته نهایی؛ عینک ریبن اصل را فقط از فروشگاه‌‌های معتبر بخرید

«خانه عینک» مرکز تخصصی بینایی سنجی و سلامت بینایی در مشهد است که خدمات خود را به صورت آنلاین نیز ارائه می‌دهد. این سایت فروش آنلاین انواع عینک ریبن اصل را نیز در برنامه کاری خود قرار داده است. همچنین تجویز انواع عینک و لنز و فروش انواع عینک آفتابی مردانه و زنانه، عینک طبی و لنزهای رنگی و طبی در این مرکز به صورت آنلاین انجام می‌شود.

علاقمندان برای استفاده از خدمات آنلاین سایت خانه عینک می‌توانند به آدرس khane-eynak.ir مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09962015740 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : خانه عینک
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز