بهترین روش برای اخذ ویزای انگلیس کدام است؟

کشور انگلیس به لحاظ امکانات رفاهی و شرایط زندگی مطلوب مورد توجه بسیاری از گردشگران و مهاجران است. متقاضیان ورود به خاک انگلستان که قصد بازدید از این کشور را دارند باید ویزای توریستی دریافت کنند. اخذ ویزای توریستی انگلیس بسته به اهداف متقاضی مراحل متفاوتی دارد. اما به منظور مهاجرت به انگلیس امکان درخواست برای ویزای تحصیلی، کار و … وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در صورتی که شخصی به سفر یا مهاجرت به کشور انگلستان تمایل داشته باشد باید مطابق اهداف خود مدارک لازم برای ویزای مورد نظرش را ارائه دهد. در صورتی که قصد مهاجرت به انگلیس را نداشته باشید، مدت زمان در نظر گرفته شده برای ویزای شما کمتر از یکسال خواهد بود. در ادامه مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی انگلیس بررسی می‌شود؛

اخذ ویزای توریستی انگلیس و مدارک لازم برای دریافت آن

انگلیس یکی از مقاصد گردشگری محبوب در سراسر جهان محسوب می‌شود که اتباع خارجی با داشتن ویزای گردشگری آن امکان اقامت حداکثر شش ماهه در خاک این کشور را خواهند داشت. در برخی موارد برای توریست‌ها ویزای بلندمدت صادر می‌شود. ویزای توریستی این کشور به چهار شکل قابل اخذ است. برخی افراد برای دیدار اعضای خانواده خود درخواست ویزای توریستی دارند که در این حالت باید حتما دعوتنامه رسمی از طرف اعضای خانواده باشد.

بعضی با هدف سفر و گشت و گذار در انگلیس درخواست ویزا می‌دهند که معمولا حداکثر مدت زمان این ویزاها شش ماه است. گروهی دیگر هم با هدف حضور در جلسات کاری، دیدار با شرکای تجاری، شرکت در دوره‌های آموزشی و … مایل به حضور در انگلیس هستند که برای این مورد نیز باید برگزارکننده برای متقاضی دعوتنامه بفرستد. اما گروه چهارم ویزاهای توریستی نوع بلندمدت بوده و برای اشخاصی صادر می‌شود که برای اهداف خاص به صورت مداوم به انگلیس سفر دارند. مدت زمان این ویزاها بسته به اهداف متقاضیان بین 2 سال و شش ماه تا 10 سال متغیر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

افرادی که مایل به اخذ ویزای توریستی انگلیس هستند باید فرم درخواست آنلاین، دو قطعه عکس، پاسپورت، مدارک تمکن مالی، مدارک محل اقامت، شرح برنامه سفر، اطلاعات سابقه سفر، اطلاعات محل سکونت و همچنین مشخصات بیومتریک، دعوتنامه، پرداخت هزینه ویزا، ترجمه اسناد، گواهی اشتغال به تحصیل، مدارک شغلی و پزشکی را به سفارت ارائه دهند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس

در صورتی که قصد مهاجرت به انگلستان را دارید، اخذ ویزای تحصیلی انگلیس نیز یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای اقامت در این کشور است. متقاضیان تحصیل در مقاطع آموزشی متوسطه تا دانشگاه و کالج امکان اخذ ویزای تحصیلی این کشور را دارند. بسته به شرایط سنی و هدف متقاضیان، ویزای تحصیلی به سه نوع کوتاه مدت، دانش آموزی و دانشجویی تقسیم می‌شود. افرادی واجد شرایط اخذ ویزای تحصیلی انگلیس هستند که بتوانند براساس سیستم مبتنی بر امتیاز شرایط لازم را کسب کنند. متقاضیان تحصیل در انگلیس باید حداقل 40 امتیاز به عنوان امتیاز آستانه ضروری به دست آورند.

ارائه پاسپورت فعلی به همراه پاسپورت‌های قبلی، یک عکس پاسپورتی تازه گرفته شده، فرم تایید پذیرش برای تحصیل سی آ اس با حداقل 30 امتیاز، مدارک اثبات مهارت زبانی، مدارک مالی و گردش مالی شش ماه اخیر و پرینت فرم درخواست آنلاین ویزا به سفارت برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس ضروری است. همچنین شناسنامه و سند ازدواج ترجمه شده در صورت وجود، اطلاعات و نامه رضایت از والدین و قیم‌های قانونی، نتایج آزمایش‌های پزشکی مبتنی بر سلامت روحی و جسمی و مدارک سوابق تحصیلی از دیگر مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس هستند.

مراجعه به بهترین شرکت گردشگری برای اخذ ویزای انگلیس

در صورتی که قصد کسب اطلاعات دقیق و بهتر درباره اخذ ویزای تحصیلی انگلیس را دارید بهتر است به وبلاگ شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری چاوش جهان سیر مراجعه کنید. این وبلاگ مجموع اطلاعات کاملی را درباره چگونگی اخذ ویزای انگلیس و دیگر کشورها در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد.

شرکت چاوش مهاجر سال 1393 با هدف ارائه خدمات مناسب مهاجرتی به متقاضیان فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموع در سال 2021 میلادی در انگلیس به ثبت رسید. موسسان چاوش مهاجر قصد دارند. در حال حاضر کارشناسان باتجربه این مجموعه برای بیشتر از 17 هزار مقصد به متقاضیان مهاجرت یا سفر به خارج از کشور خدمات و مشاوره لازم را ارائه می‌دهند. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات این مجموعه و همچنین ثبت نام لاتاری آمریکا امکان تماس با گروه کارشناسان یا مراجعه حضوری را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : چاوش مهاجر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز