بهترین دوربین‌ مداربسته برای خیابان و کوچه کدام است؟ + قیمت

دوربین مداربسته- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

نصب دوربین‌ مداربسته مقابل درب‌های ورودی ساختمان‌ها و در کوچه و خیابان محل سکونت باعث افزایش امنیت مناطق شهری مختلف می‌شود. این نکته را به یاد داشته باشید که هزینه عدم نصب دوربین‌های مداربسته به مراتب بسیار بیشتر از خرید آن‌هاست؛ اما بهتر است قبل از اقدام به خرید، با جست‌وجوی دقیق مدل‌ها و قیمت‎‌های مختلف دوربین‌های مناسب کوچه و خیابان را بررسی کنید.

کاماپرس 5 مدل از این دوربین‌ها را در ادامه معرفی و نکاتی را بررسی می‌کند که قبل از تصمیم به خرید باید بدانید.

مینی اسپیددام؛ گزینه ایده‌آل

کیفیت دوربین‌های مداربسته برای خیابان و کوچه، مهم‌ترین اصل این کالاها است. دوربین مدار بسته مینی اسپیددام با اتصال بی‌سیم و تحت شبکه، یکی از همین دوربین‌ها است. دوربینی کوچک و جمع و جور با دید در شب رنگی، مناسب محیط داخلی و خارجی، ضد آب و گرد و غبار، چرخش 260 درجه افقی و 90 درجه عمودی که یک میلیون و 315 هزار تومان فروخته می‌شود. با توجه به اتصالات این دوربین، در هر مکان و زمانی که باشید می‌توانید از طریق اینترنت به آن متصل شوید.

بیشتر بخوانید:

همچنین دوربین مداربسته زومیکس مدل zo-p 370 با قابلیت پلاک‌خوانی در شب روز، 7 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد که البته همین مبلغ در برخی از سایت‌ها با یک میلیون تخفیف فروخته می‌شود. این دوربین مداربسته دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل و بدنه فلزی ضدگرد و غبار و دید در شب رنگی است. طبق اطلاعات درج شده در سایت‌ها، این دوربین در روز تا سرعت 130 و در شب با سرعت 90 قابلیت پلاک خوانی دارد.

دوربین مداربسته- کاماپرس

دوربینی باکیفیت برای کوچه و خیابان

نوع دیگری از دوربین مدار بسته برای کوچه و خیابان، پکیج دوربین مداربسته یک عددی پلاک‌خوان مدل PG-3001 است. این مدل دارای یک عدد NVR 10 CH از برند دوربین استور است و با سیم‌کارت و بدون نیاز به مودم کار می‌کند. همچنین دوربین پلاک‌خوان آن تا سرعت 110کیلومتر در روز و 90 کیلومتر در شب توانای ثبت وقایع را دارد. برای خرید این دوربین 19 میلیون و 900 هزار تومان باید هزینه کنید.

خرید دوربین ارزان برای خیابان

دوربین مدار بسته تحت شبکه زومیکس مدل ZO-989 دارای دید در شب سوپر استارلایت است که با وجود قیمت پایین، کیفیت قابل توجه‌ای دارد. همچنین این دوربین مداربسته برای خیابان و کوچه قابلیت رزولیشن 4 مگاپیکسل، بدنه فلزی و ضدگرد و غبار دارد. طبق اطلاعات منتشرشده، این دوربین برای نصب در فضای بیرونی مناسب است و پنج سال گارانتی می‌شود. فناوری این دوربین تحت شبکه است و کیفیت تصویر بهتری نسبت به دوربین‌های AHD دارد. این محصول با دستگاه NVR نصب و راه‌اندازی و با مبلغ 2 میلیون و 17 هزار تومان فروخته می‌شود.

دوربین مداربسته- کاماپرس

دوربین مداربسته تحت شبکه

از بین دوربین مداربسته مناسب برای کوچه و خیابات می‌توان به نوع دیگری از دوربین‌های تحت شبکه‌ بالت زومیکس مدل ZO-903 اشاره کرد. این دوربین دارای دید در شب استار لایت، رزولیشن 5 مگاپیکسل، بدنه فلزی، ضدگرد و غبار است و برای فضاهای بیرونی گزینه خوبی محسوب می‌شود. همچنین این دوربین دارای قابلیت راه‌اندازی با دستگاه  NVR است و امکان تغییر دیجیتال زاویه دید را هم دارد. این دوربین با پنج سال ضمانت، 3 میلیون و 407 هزار تومان در بازار ارزش ریالی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دوربین آنلایندیجی داهوا
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز