بهترین جاذبه های تماشایی که در تور مالزی و سنگاپور باید ببینیم

سنگاپور-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کشورهای همسایه سنگاپور و مالزی دو مقصد شگفت‌انگیز جنوب شرقی آسیا هستند. مسافران می‌توانند عمیقاً در فرهنگ غنی آسیا و همچنین طبیعت وحشی و باورنکردنی بومی غرق شوند.

به گزارش کاماپرس، تنوع نشانه‌های فرهنگی، حاکی از سنت‌های مختلفی در این دو سرزمین است. از کلانشهرهای مدرن کوالالامپور و سنگاپور گرفته تا شهرهای جذاب باستانی و جنگل‌های بارانی بکر، همه و همه، زیبایی و جذابیت این دو کشور را نشان می‌دهند.

کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از مکان‌های گردشگری در این دو کشور می‌پردازد.

مرکز متروپلیس سنگاپور

این کشور، جزیره‌ای کوچک است، با این حال، مرکز شهر سنگاپور به تنهایی نماد سرزمین را به دوش می‌کشد. بناهای دیدنی بی‌شماری در هر گوشه از پایتخت، گردشگران را شگفت‌زده می‌کند. پارک مرلیون و باغ گیاهشناسی بوتانیک از جمله مکان‌های جذاب این شهر به شمار می‌رود. مرکز شهر سنگاپور یک کانون فرهنگی با معابد خیره‌کننده و خیابان‌های شلوغ برای صرف غذا و خرید از محله چینی‌ها تا خریدهای بین المللی مدرن است. شرکت در یک تور شهری برای کشف مرکز شهر قطعاً در فهرست هر مسافری وجود دارد.

 پارک پرندگان جورونگ در سنگاپور

برای کسانی که به طبیعت و به خصوص پرندگان علاقه‌مند هستند، پارک پرندگان جورونگ مکانی مهیج است که نباید آن را از دست داد. این پارک، وسعتی به مساحت تقریباً 0.2 کیلومتر مربع در تپه جورونگ را پوشش می‌دهد. خانه حدود 3500 پرنده در بیش از 400 گونه مختلف است. برخی از گونه‌های در معرض انقراض از جمله نوک شاخ و آفتابگردان را می‌توان در این منطقه یافت. پارک پرندگان جورونگ با ارائه فرصتی جالب برای تماشای زندگی پرندگان رنگارنگ در محیطی طبیعی همچون یک جاذبه توریستی ارزشمند برای یک تفریح خانوادگی عمل می‌کند.

راز آسمان پایتخت

پارک پرندگان جورونگ در سنگاپور-کاماپرس

جزیره سنتوزا در سنگاپور برای تمامی اعضای خانواده

جزیره سنتوزا مکانی محبوب برای فعالیت‌های تفریحی گوناگون در سنگاپور است. سنتوزا با برخورداری از استراحتگاه‌های مجلل، زمین‌های گلف، پارک آبی و سواحل دو کیلومتری، برای سپری کردن یک روز کامل، انتخابی عالی است. مجموعه‌ای از پارک‌های تفریحی در جزیره، هیجان زیادی از تماشای نمایش‌های‌ موزیکال، زیپ‌پینگ، تله‌کابین تا ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز آبی را در اختیار مسافران می‌گذارد. جزیره سنتوزا با توجه به تمام نقاط برجسته و باورنکردنی‌اش، یکی از جاذبه‌های مورد علاقه اعضای خانواده‌ در تمامی سنین است.

دیدنی‌های جذاب در پایتخت مالزی

کوالالامپور به عنوان پایتخت کشور، معمولاً به عنوان نقطه شروع در هر تور مالزی شناخته می‌شود. این شهر نه تنها به خاطر  آسمان‌خراش نمادین برج‌های دوقلوی پتروناس و منارا کی‌ال بلکه به خاطر سازه‌های دوران استعمار بریتانیا نظیر ساختمان سلطان عبدالصمد و خیابان پتالینگ یا محله چینی‌ها مشهور است. با قدم زدن در خیابان‌های شلوغ کوالالامپور، درکی اجمالی به تاریخ، فرهنگ و سبک زندگی این مردم به دست خواهید آورد.

مالزی-کاماپرس

کامرون هایلند در مالزی

کامرون هایلند با آب‌وهوای مطبوع در تمام طول سال، منطقه‌ای کوهستانی، سرسبز و زیبا در شمال کوالالامپور در ایالت پاهانگ است. مکانی ایده‌آل برای تعطیلات آخر هفته و همچنین دارای اقامتگاه‌های جذاب برای زوج‌ها، به دور از زندگی شهری شلوغ محسوب می‌شود. کامرون هایلند به دلیل غنای تنوع زیستی، جنگل‌های بارانی استوایی و منطقه وسیع مزارع چای از دوران استعمار شهرت دارد. این منطقه، بازدیدکنندگان را با غوطه‌ور شدن در فضای سرسبز، عکاسی در طبیعتی بی‌نظیر، دیدن پرندگان و گیاهان بومی، تماشای طلوع و غروب خورشید، جذب می‌کند.

شهر دوست داشتنی مالاکا در مالزی

شهر مالاکا زمانی یک مرکز تجاری شلوغ در تنگه‌ای به همین نام، در دوران سلطان نشین مالاکا بوده است. این شهر، مجموعه‌ای غنی از تنوع فرهنگی دارد که در آن تمدن‌های زیادی از شرق تا غرب را در کنار خود گردآورده است. در سال 2008 مرکز شهر مالاکا به میراث فرهنگی یونسکو تبدیل شد. این شهر با تاریخی به قدمت 600 سال همچنان آثار تاریخی دوران استعمار انگلیس، هلند و پرتغال را حفظ کرده است. بازدید از جاذبه‌های این شهر، گردشگران را به راحتی غرق در میراث باستانی خود می‌کند.

مالاکا-مالزی

سامانه گردشگری توربین، با معرفی طیف گوناگونی از خدمات گردشگری شامل تور، هتل، پرواز و بیمه در این عرصه فعالیت می‌کند. این مجموعه با معرفی تیم فنی و مارکتینگ توربین به آژانس‌های گردشگری از جمله تور مالزی و سنگاپور خدمات خود را ارائه می‌دهد. توربین در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین حضور و فعالیت دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : توربین
دادپویان
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز