بهترین تور کربلا از کرج را کدام آژانس مسافرتی برگزار می‌ کند؟

تور کربلا - کاماپرس
ژیوار

آژانس مسافرتی «آرمین تراول» یکی از بهترین گزینه‌ها برای ثبت نام تور کربلا از کرج است. این مجموعه علاوه بر قیمت‌های مناسبی که دارد، تنوع خوبی در انتخاب نحوه سفر ارائه می‌دهد و در آن، زائرین علاوه بر نجف و کربلا، از سامرا و کاظمین نیز دیدن می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش شرایط تور کربلا از کرج «آرمین تراول» را بررسی می‌کند.

خدمات تور کربلا

تور کربلا با هواپیما و یا به طور زمینی برگزار می‌شود و در آن هتل‌های تمیز و مناسبی در اختیار زائرین قرار می‌گیرد. همچنین تمام وعده‌های غذایی به صورت رایگان سرو می‌شوند و ایرانی هستند. از جمله غذاهای این تور باید به جوجه کباب، کباب کوبیده، زرشک پلو با مرغ و خورشت بادمجان اشاره کرد. در تمامی تورهای کربلا داشتن بیمه مسافرتی اهمیت زیادی دارد و مسئول تور حتما بیمه تک تک مسافران را لحاظ می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های مهم تور کربلا گشت و گذاری مفصل در بین مرقدها و مکان‌های زیارتی و مقدس است. در این سفر، زیارت دوره نجف، زیارت مسجد کوفه، مسجد حنانه، مسجد سهله و آرامگاه کمیل بن زیاد در برنامه‌ها قرار دارد و همچنین زائران از زیارت دوره کربلا و امامزاده سید محمد نیز بهره‌مند می‌شوند. البته مسافران می‌توانند به تنهایی نیز در زیارتگاه‌های مختلف عبادت کنند.

مدت زمان تورهای کربلا

تور کربلا از کرج تنها به صورت کاروانی قابلیت دسترسی دارد و مدت زمان آن اغلب در حدود 10 روز است. البته با تعداد روز کمتر یا بیشتر نیز می‌توان تورهایی را پیدا کرد. در این مسافرت 2 شب اقامت در نجف، 3 شب اقامت در کربلا و 1 شب اقامت در سامرا از برنامه‌ریزی‌های معقول است و امکان زیارت کامل و گشت‌وگذار در بافت شهری را فراهم می‌کند.

دریان سفر امید

مدارک لازم برای رزرو تور کربلا

برای این سفر، پاسپورت با حداقل اعتبار 6 ماهه، کارت واکسن دیجیتال نسخه انگلیسی و برگه عوارض خروج از کشور، مهم‌ترین مدارک هستند.

شرایط رزرو تور کربلا از کرج برای کودکان

در مورد کودکانی که بیشتر از 5 سال سن دارند، هزینه‌ها به طور کامل دریافت می‌شود. البته در مورد سفر با هواپیما، پروازهایی که سیستمی هستند، هزینه کمتری دارند. در پرواز چارتری هزینه سفر کودکان همانند بزرگسالان خواهد بود.

اگر کودک کمتر از 2 سال سن داشته باشد، هزینه هتل به طور کل رایگان است و هزینه پرواز نیز تنها به اندازه بیمه دریافت می‌شود.

امکان سفر اقساطی به کربلا

از دیگر شرایط مهمی که در تور کربلا می‌تواند برای مسافران جذاب باشد، شرایط رزرو اقساطی تورها است. پرداخت اقساطی با 6 تا 12 فقره چک صیادی امکان دارد و در آن هزینه کل سفر را می‌توان در طی چند ماه پرداخت کرد.

تورهای زمینی و هوایی کرج به کربلا

در مورد تورهای هوایی کرج به کربلا، به دلیل نبودن پرواز مستقیم از شهر کرج، مسافران مجبورند از فرودگاه بین المللی امام خمینی اقدام کنند. اما اگر زائران در تور زمینی ثبت نام کرده‌اند، سفر به صورت مستقیم انجام می‌شود.

در سفر به کربلا چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در تور کربلا از کرج تمام شرایط رفاهی مسافران و حتی آب شرب آن‌ها تامین می‌شود و بهتر است افراد تا حد ممکن از غذاهای خود کاروان استفاده کنند. اغلب غذاهای فله‌ای و خیابانی عراق بهداشتی نیستند و در صورتی که مسافران بخواهند غذایی غیر از وعده‌‎های تور را میل کنند، بهتر است سراغ رستوران‌های معروف و شناخته شده بروند.

همچنین در عراق امکان دزدی وجود دارد و امنیت عمومی کم است. مسافران در تور کربلا حتما باید مراقب وسایل شخصی خود باشند و به هیچ کس اعتماد نکنند. به دلیل احتمال گم شدن در کوچه پس کوچه‌ها نیز، قدم زدن به تنهایی جایز نیست.

رزرو تور کربلا از کرج با «آرمین تراول»

«آرمین تراول» آژانس مسافرتی باتجربه و فعال در زمینه ارائه انواع تورهای داخلی و خارجی است. این مجموعه امکان رزرو هتل و شرکت در تورهای طبیعت گردی را فراهم می‌کند و سفرهای زیارتی پرطرفداری دارد. یکی از بهترین گزینه‌های «آرمین تراول» تور کربلا و نجف آن است. این مجموعه تورهای زیارتی را در شهرهای مختلفی برگزار می‌کند و حتی امکان حرکت مستقیم از کرج را دارد.

برای رزرو تور کربلا در «آرمین تراول» مسافران می‌توانند از طریق سایت این مجموعه با آدرس www.armintravel.ir اقدام کنند و یا با شماره تلفن 02156434900 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرمین تراول
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز