بهترین تورهای گرجستان برای تابستان 1403 + قیمت

تور گرجستان-کاماپرس
ژیوار

یکی از کشورهایی که هر ملیتی با سفر به آن مشکلی از نظر زبان نخواهد داشت، گرجستان است. براساس گزارش‌های اطلس جهانی، حدود 14 زبان زنده دنیا در گرجستان وجود دارد و همین هم سفر راحتی را برای گردشگران رقم خواهد زد.

طبق آخرین آمار نیز در سال 2023 تعداد گردشگران بین‌المللی به گرجستان از مرز 7 میلیون نفر گذشته است. همچنین از اکتبر تا دسامبر 2023 حدودا یک میلیون و 500 هزار نفر از گرجستان بازدید کرده‌اند. باتوجه به بعد مسافتی و جاذبه‌های دیدنی، بسیاری از مسافران تمایل دارند در تابستان به این کشور سفر کنند. البته ارزان بودن تورها در تابستان به نسبت دیگر فصل‌ها هم در سفر به گرجستان در این بازه زمانی بی‌تاثیر نیست.

کاماپرس در این گزارش بهترین تورهای گرجستان برای تابستان 1403 را معرفی می‌کند.

تور 7 شبه گرجستان

مسافرانی که قصد دارند در تابستان به مدت 3 شب و 4 روز به گرجستان سفر کنند، هزینه اقامت در هتل سه ستاره ISAKA برای یک اتاق دو تخته 12 میلیون و 590 هزار تومان است. اگر هم تنهایی سفر می‌کنید، باید 13 میلیون و 690 هزار تومان را برای سه شب اقامت بپردازید.

قیمت هتل‌های 5 ستاره بالاتر می‌رود و اتاقی دو تخته در هتل 5 ستاره GOLDEN PALACE حدود 16 میلیون و 690 هزار تومان برای مسافر در می‌آید.

دریان سفر امید

این تور از سوی آژانس مسافرتی آمیتیس ارائه می‌شود که به مسافران خدماتی مانند بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی قشم ایر، 3 شب و 4 روز اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی تعلق می‌گیرد. همچنین در توضیحات تور گرجستان تاکید شده نرخ کودک 2 تا 6 سال بدون تخت 11 میلیون و 590 هزار تومان و مسئولیت کنترل گذرنامه از جهت اعتبار و هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده آژانس درخواست کننده است.

آژانس آمیتیس این را هم تاکید کرده که این پکیج در تاریخ 11، 14، 18، 21، 25 و 28 مرداد شامل یک میلیون تومان افزایش نرخ و در تاریخ 15، 22 و 29 مرداد شامل دو میلیون تومان افزایش نرخ است.

تور ترکیبی تفلیس-باتومی به مدت 7 شب و 8 روز برای مرداد ماه از سوی این آژانس پیشنهاد شده که قیمت اتاقی دو تخته در هتل 4 ستاره GRAND PALACE، حدود 23 میلیون و 290 هزار تومان است.

تور سه شبه گرجستان در تابستان 1403

نامی گشت نیز برای تابستان 1403 تور گرجستان را ارائه می‌دهد. قیمت تور 3 شب و 4 روز در هتل سه ستاره Hotel polo Tbilisi برای دو نفر، 14 میلیون تومان با صبحانه در می‌آید. در هتل 4 ستاره Hotel parma Tbilisi قیمت اتاق دوتخته از طرف این آژانس، 17 میلیون و 700 هزار تومان است. خدماتی که این آژانس برای تور گرجستان به مسافران عرضه می‌کند شامل ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی و لیدر فارسی زبان است.

گفتنی است نامی گشت آفر تور تفلیس را برای هتل 3 ستاره Hotel mika Tbilisi به مدت 4 شب همراه با صبحانه به قیمت 12 میلیون و 580 هزار تومان در نظر گرفته است.

تور گرجستان-کاماپرس

بهترین تورهای گرجستان برای شهریور 1403

کسانی که هنوز در مورد تاریخ سفر خود به گرجستان به جمع بندی نرسیده‌اند، آژانس مسافرتی مقتدر سیر از تاریخ 13 مرداد تا 8 شهریور تور باتومی را به مدت 5 شب و 6 روز در هتل 4 ستاره رویال جورجینا به قیمت 21 میلیون و 830 هزار تومان برای اتاقی دو تخته پیشنهاد می‌دهد. اگر هم مدت زمان کوتاهی را و تا 4 روز قصد ماندن در گرجستان دارید، برای هتل سه ستاره پولو، قیمت اتاق یک تخته، 14 میلیون و 920 هزار تومان برای مسافر هزینه خواهد داشت.

تور قیمت مناسب گرجستان

یکی دیگر از آژانس‌هایی که تور گرجستان را در ایام تابستان به مسافران معرفی می‌کند، شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری خاتم گشت بهشت است. این آژانس برای تور تفلیس در هتل 3 ستاره پولو همراه با صبحانه به مدت 3 شب و 4 روز و برای دو نفر، قیمت 12 میلیون و 800 هزار تومان را اعلام کرده است. همچنین از طرف این شرکت، تور تفلیس باتومی به مدت 7 شب و 8 روز در تابستان و در هتل  Grand Palace Batumiبرای دو نفر به قیمت 19 میلیون و 300 هزار تومان پیشنهاد شده است.

تور ترکیبی گرجستان

خیلی از مسافران تمایل به تور ترکیبی گرجستان دارند. در همین زمینه شرکت مسافرتی توربین، تور تفلیس و ایروان را برای تابستان در  هتل 3 ستاره  Nairi Yerevan همراه با صبحانه به مدت 6 شب و 7 روز برای دو نفر به میزان 19 میلیون و 850 هزار تومان در نظر گرفته است.

همچنین تور تفلیس و باتومی این شرکت به مدت 5 شب  6 روز در هتل 4 ستاره  Royal Georgia Batumi برای دو نفر 24 میلیون و 800 هزار تومان تمام می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آمیتیس تراولتوربینخاتم گشتمقتدر سیرنامی گشت
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز