بهترین تورهای پاییزی 1403

آریاک سفر

گردشگران فصل پاییز به گشت و گذار در مناطق جنوبی کشور مشغول هستند. معمولا در این فصل مناطق جنوبی آب و هوای مساعدی دارند و به همین خاطر آژانس‌های گردشگری تورهای مختلفی را برای مناطق جنوبی در پاییز تدارک می‌بینند.

به گزارش کاماپرس، خوزستان، خراسان جنوبی و هرمزگان از جمله مقصدهایی هستند که آژانس‌های مختلف برای آن‌ها تورهای سه تا چهار روزه تدارک می‌بینند. بیشتر این آژانس‌ها تورهای پاییزه را با اتوبوس تدارک دیده‌اند و مانند سال گذشته خبری از قطار نیست. علت انجام نشدن تورها با قطار، کم شدن بلیط‌ها است. بلیط قطار نایاب شده و حتی آژانس‌های گردشگری بزرگ و باسابقه هم به سادگی امکان گرفتن آن را ندارند.

بیشتر بخوانید:

قیمت تورهای پاییزی آژانس‌های گردشگری نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌اند. با توجه به تورم حاکم بر کشور، هزینه حمل و نقل، بیمه، اسکان و تورلیدرها افزایش زیادی پیدا کرده است و در حال حاضر برای تورهای سه یا چهار روزه باید چندین میلیون هزینه کرد.

بررسی هزینه تورهای پاییزی به همراه خدمات آن‌ها

به عنوان مثال، هرمزگان یکی از مقاصد محبوب پاییزی است که تور آن تقریبا 10 میلیون و 900 هزار تومان هزینه برمی‌دارد. حداقل مدت برنامه ریزی شده برای این تور چهار و نیم روز است. یکی از آژانس‌ها این تور را با برنامه بازدید از تماشای ساحل بنود، تنگه شوتاریکو، دره اودبه، غارگیری کنار، بندر مقام، قایق سواری به سوی جزایر شیدور، گردنه عشاق و ساحل مکسر تدارک دیده است و خدماتی مثل چهار وعده صبحانه، یک وعده ناهار و دو وعده شام هم به هر مسافر ارائه می‌دهد. این هزینه برای برنامه و خدمات گفته شده به همراه دو شب اقامت در بومگردی است.

دریان سفر امید

یکی دیگر از تورهای محبوب فصل پاییز، تور خوزستان است. در حال حاضر بیشتر آژانس‌های گردشگری تور سه تا چهار روزه این منطقه را تدارک دیده‌اند. برنامه یکی از این تورها شامل بازدید از شهر و قلعه شوش، کاخ آپادانا، موزه و کاخ دمرگان، چغازنبیل، دورنمای آرامگاه دانیال نبی، قلعه سلاسل، نهرداریون، سازه‌های آبی شوشتر، موزه و محوطه هفت تپه، قمش مومنون دزفول و حضور در مضیف، مهمانخانه، عربی است. این تور با برنامه گفته شده و سه وعده صبحانه و دو وعده ناهار به همراه دو شب اقامت در هتل، برای هر نفر 7 میلیون و 750 هزار تومان هزینه دارد.

یکی دیگر از تورهای خوزستان با بازدید از بازار ته لنجی‌ آبادان، روستای صراخیه، قایق سواری در تالاب شادگان، صرف شام در مضیف، جزیره مینو، مسجد رنگونی‌ها، کارون، شهر اهواز و خانه ماپار، تشکوه رامهرمز، گشت در منطقه لشگرآباد و پل هشتم و هفتم 9 میلیون و 800 هزار تومان هزینه دارد. البته گذشته از برنامه گردشگری این تور، خدمات سه وعده صبحانه، یک ناهار و شام به همراه دو شب اقامت در هتل هم به هر مسافر ارائه می‌شود.

انتهای پیام

آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان