برگزاری بازار خیریه در پاکستان با حضور ایران

ژیوار

به همت انجمن بانوان وزارت امور خارجه پاکستان، روز شنبه جشنواره فرهنگ و غذا با نام «بازار خیریه» به مدت یک روز در محل این وزارتخانه با حضور کشورهای مختلف از جمله ایران برگزار شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ایرنا، جشنواره بازار خیریه هر سال برگزار می‌شود و امسال باحضور ثمینه علوی، همسر رئیس جمهور پاکستان و سهیل محمود، قائم مقاوم وزارت خارجه، همچنین نمایندگی‌های دیپلماتیک و فرهنگی کشورها از جمله ایران، پاکستان، ترکیه، ازبکستان، جمهوری آذربایجان، بنگلادش، نپال، مالدیو، چین، ترکمنستان، اوکراین، روسیه، مالزی، اندونزی، مصر، عراق، کویت، فلسطین و … گشایش یافت.

دریان سفر امید

این کشورهای شرکت‌کننده در این مراسم محصولات فرهنگی-هنری و جلوه‌های آداب و رسوم خود را به نمایش گذاشتند که سفارت ایران با همکاری رایزن فرهنگی کشور در پاکستان، معرفی بخشی از جاذبه‌های فرهنگی و هنری همچنین گردشگری، عرضه سوغات مانند پسته، نقل، گز و زعفران و همچنین صنایع دستی تمدن و فرهنگ ایرانی را در معرض بازدید قرار دادند. البته در این جشنواره غذاهای ایرانی همچون شله زرد، چلوکباب، حلوا، کشک بادمجان و چلومرغ نیز برای بازدیدکنندگان ارائه می‌شد.

گفتنی است سیدمحمدعلی حسینی، سفیر ایران در پاکستان، احسان خزاعی، رایزن فرهنگی ایران، دیپلمات‌ها و روسای نهادی ایران در اسلام آباد نیز با اعضای خود در این بازار خیریه حضور پیدا کردند.

 

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز