برخی پزشکان عمومی مشغول کشاورزی و گاوداری هستند!

ژیوار

بسیاری از پزشکان عمومی بعد از فارغ التحصیلی از مراکز ترک اعتیاد، موسسه‌های کنکوری، کشاورزی و گاوداری سر درآورده‌اند. در حالی که طی یک دهه گذشته تعداد علاقمندان به این رشته بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق آمار و اطلاعات موجود، خیلی از پزشکان عمومی به دلیل نبود شرایط مناسب کاری، در مشاغل غیرمرتبط مشغول فعالیت هستند. محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور، اعلام کرده که حدود 15 هزار پزشک عمومی در کشور داریم که کار طبابت نمی‌کنند.

یکی از پزشکان عمومی به نام علی هاشم نژاد در این باره گفت و گویی با همشهری داشته و اعلام کرده که عدم تناسب درآمد و هزینه‌های پزشکان و نبود تعرفه‌های واقعی برای این شغل باعث شده تا بسیاری از پزشکان عمومی به مشاغل دیگری گرایش پیدا کنند.

دریان سفر امید

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته هاشم نژاد، خیلی از پزشکان عمومی به خرید و فروش لوازم پزشکی، ساختمان سازی، واردات تجهیزات پزشکی یا واردات هر نوع کالایی مشغول شده‌اند. بسیاری از افراد هم در موسسات معروف کنکور مشغول تدریس هستند و از درآمد این کارشان راضی هستند.

علت تغییر شغل پزشکان عمومی چیست؟

حتی برخی از فارغ التحصیلان این شغل به کارهای دلالی مانند خرید و فروش خودرو مشغول هستند. به نظر نبود درآمد مکفی در این حوزه باعث شکل گیری چنین اوضاعی شده و شرایط به گونه‌ای در این حوزه رقم خورده که افراد به دنبال کسب درآمد از طریق کار کردن در حوزه‌های غیرمرتبط هستند.

خیلی از پزشکان عمومی با دیدن یکسری آموزش‌های لازم و کسب اطلاعات کافی، موسسات ترک اعتیاد و کلینیک زیبایی تاسیس کرده‌اند. حتی نبود درآمد کافی در این بخش باعث شده که برخی پزشکان عمومی به سمت کشاورزی و دامداری بروند تا بتوانند در شرایط اقتصادی کنونی سود خوبی به دست آورند.

نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “برخی پزشکان عمومی مشغول کشاورزی و گاوداری هستند!

  1. ایران گفته:

    اگر پزشک بودند حتما در یکی از شهرها که با کمبود پزشک مواجه هست مشغول به خدمت بودند.

    کمبود پزشک واقعی داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز