برای جشنواره‌ های رنگی در پاییز به هندوستان سفر کنید

سفر به هند_کاماپرس
آریاک سفر

کشور هند ازجمله کشورهای هیجان‌انگیز دنیا است که هر مسافری را شگفت‌زده می‌کند. کشوری با هفتاد و دو ملت که زبان رسمی خاصی در کشورشان ندارند اما به‌راحتی با یکدیگر صحبت می‌کنند. معروف‌ترین اماکن هند در دهلی، آگرا و جیپور جمع شده‌اند و تور مثلث طلایی هند همیشه از تورهای پرطرفدار است.

به گزارش کاماپرس شهر دهلی ازجمله شهرهای پرجمعیت جهان است و بیشترین پروازهای هند به فرودگاه دهلی می‌رود. این شهر با جاذبه‌های فراوان در کنار رود یامونا می‌تواند سفر ویژه‌ای را برای شما فراهم کند. پایتخت هند، شهر دهلی‌نو در شهر دهلی واقع‌شده و به همراه منطقه دهلی قدیم، از جاذبه‌های معروف کشور هندوستان است. برای کاهش هزینه‌های سفر به دهلی، توجه به زمان سفر و ستاره هتل‌ها در رزرو اتاق بسیار اهمیت دارد.

تور ترکیبی هند، مثلث طلایی

بهترین زمان سفر به دهلی هم‌زمان با فصل شلوغی تورها و سفر است که البته به نسبت با افزایش قیمت‌ها روبه‌رو می‌شوید. آب‌وهوای دهلی و زمان برگزاری جشنواره‌های هندی از مهم‌ترین دلایل برای انتخاب زمان سفر به هند است. بهترین زمان سفر به دهلی، ماه‌های اول پاییز و نیمه زمستان تا اوایل بهار است. گران‌ترین تورهای دهلی هم در این زمان‌ها اجرا می‌شوند.

هزینه تور به‌طورکلی به عواملی چون نوع بلیط هواپیما دهلی، تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت، خدمات تور، مدت‌زمان اقامت و فصل سفر بستگی دارد، مسافران بر اساس نیازها و بودجه خود تور موردنظر برای سفر به شهر دهلی در کشور هند را انتخاب می‌کنند. مدت‌زمان اقامت در کشور هند یکی از عوامل مؤثر بر قیمت تور مسافرتی هند است، معمولاً تور ترکیبی دهلی، آگرا و جیپور به مدت 7 شب و 8 روز برگزار می‌شود و مسافران در این تور پاییزی 4 شب را در شهر دهلی اقامت دارند.

سفر به هند_کاماپرس

دریان سفر امید

تور مجزای دهلی

مسافرانی که با تور دهلی به این شهر در کشور هند سفرکرده‌اند، تفاوت چشمگیر بین محلات قدیمی و نوساز شهر را به‌خوبی مشاهده کرده‌اند. دهلی پایتخت کشور هند و یکی از شلوغ‌ترین شهرهای این کشور پهناور هم است به همین دلیل سفر به این شهر با تور مسافرتی دهلی در پاییز بهترین راه برای مسافرت به کشور هند در جنوب شرقی قاره آسیا خواهد بود. بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، هتل محل اقامت، دریافت ویزا هند، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی ازجمله خدمات تور پاییز 1403 دهلی است.

خرید تور هند دهلی به‌صورت ترکیبی مقرون‌به‌صرفه تر و جذاب‌تر از خرید تور دهلی هند به‌صورت جداگانه است چون شما با یک‌بار پرداخت هزینه می‌توانید به سه شهر بزرگ و معروف کشور هند سفر کنید. هوای شهر دهلی در فصل پاییز و زمستان بسیار خنک و معتدل است و اکثر گردشگران خارجی این فصل‌ها را برای سفر به شهر دهلی ترجیح می‌دهند افزایش قیمت تور دهلی در نیمه دوم سال هم به همین دلیل است.

سفر به هند_کاماپرس

رویدادهای پرانرژی و رنگارنگ هند را نباید از دست داد

در همه‌ فستیوال‌های هند قرار نیست به شما خوش ‌بگذرد. دلیل آن‌هم فرهنگ خاص هندی‌ها در برگزاری جشن‌ها است. فستیوال‌های هندی هم مانند مراسم‌ عروسی‌شان خاص و عجیب هستند. شما می‌توانید با انتخاب زمان مناسب برای سفرتان حداقل به یکی از فستیوال‌های مهم هندیِ برسید.

رویداد دیپوالی (Dipwali) در تمامی شهرهای هند اواسط پاییز برگزار می‌شود. شما حتی از داخل هتل محل اقامتتان نیز می‌توانید جشنواره دیپوالی را تماشا کنید؛ زیرا در زمان برگزاری این جشنواره تمامی شهر و خیابان‌ها و ساختمان‌ها نورانی می‌شوند.

هولی (جشن رنگ)(Holi) هم در تمامی شهرهای هند در اواخر زمستان برگزار می‌شود. جشنواره‌ رنگ‌پاشی هند مشهورترین فستیوال این کشور است. خوبی این جشنواره این است که شرکت‌کننده‌های این جشنواره محدود به هندی‌ها نیست. حتی مسافران هم می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

سفر به هند_کاماپرس

آریاک سفر

آژانس هواپیمایی آریاک سفر (https://www.aryaktravel.com) از سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرده و با حدود ۲۰ سال سابقه و تجربه، خدمات مسافرتی زیادی نظیر تهیه آنلاین بلیط هواپیما، هتل، تورهای داخلی و خارجی و همین‌طور خدمات اخذ ویزا را برای مسافران انجام می‌دهد. آریاک سفر از شروع فعالیت خود تاکنون رضایت، راحتی و نیازهای مسافران و مشتریان خود را شناسایی و در اولویت قرار داده تا بتواند بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه کند؛ در همین راستا فعالیت گروه آریاک سفر روزبه‌روز ارتقا و توسعه‌یافته است. آریاک سفر مجری مستقیم برگزاری تورهای پاییز 1403 هند با بهترین امکانات است.

راه‌های ارتباطی

تلفن: 02157816، 02188454551، 02191009664

ایمیل:[email protected] ، [email protected]

دفتر مرکزی: تهران، عباس‌آباد، خیابان بهشتی، بین اندیشه و سهروردی، پلاک 64، طبقه همکف

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
سفریار آریا
ژیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان